Je hoort bij Serge nog al vaak alleen van die kleine meisjes gegilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:25 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm zo te horen is die serge best populair.
ja precies, verontrustend. Die sms'en volgens mij gigantisch veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hoort bij Serge nog al vaak alleen van die kleine meisjes gegil
Heeft Hind toch maar weer mooi gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef ShaoliN het volgende:
Jamai is nu beter dan alles wat er dit jaar meedoet.
Heb al een foto gezien, staat op de officiële site.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sugababes..
Ben benieuwd naar die nieuwe.
Van mij ook, hij wordt vast beter maar nu nog niet. Hij kan geen echte emoties in liedjes leggen, maar dat komt door zijn leeftijd en onervarendheid. Hij groeit nog wel.quote:
Hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees nu eigenlijk voor Angelique.
Ja, uiteraard, maar hoe ze zingt enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Heb al een foto gezien, staat op de officiële site.
Ik niet zo. Gelukkig kunnen smaken verschillenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik vind het leuk dat hij ze plaatst.
oohh okay. Nog niet gehoord enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar hoe ze zingt enzo..
Omdat je een illegale demo-versie hebt gedownload?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
Waarom kan ik niet opslaan met ImageReady.
Huh. waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Dizer speciaal voor jou zou ik Woensdag eens naar de herhaling van Idols kijken
*Mits ik het niet vergeet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |