Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:06 schreef LeBeau het volgende:
De volgorde was volgens mij Marescha, Ellen, Aäron, Raffaëla, Serge, Angelique, Harm en Raffaëla.
De standen waren dan (als ik me niet vergis):
SMS:
Floortje
Harm
Serge
Raffaela
Aäron
Angelique
Marescha
Ellen
0900
Floortje
Harm
Raffaëla
Serge
Aäron
Angelique
Marescha
Ellen
eensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef ShaoliN het volgende:
Jamai is nu beter dan alles wat er dit jaar meedoet.
Best goede muziek muv Nothing Else matters want daar had ze vanaf moeten blijven!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lucie Lucie Lucie Lucie Lucie Lucie
Ik heb zo zin in dr concert
No way.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best goede muziek muv Nothing Else matters want daar had ze vanaf moeten blijven!
Wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best goede muziek muv Nothing Else matters want daar had ze vanaf moeten blijven!
uhhm dan moet ik die toch maar eens gaan checken!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
No way.
Heb haar het nummer live horen doen met het Metropole Orkest (de DVD komt 9 feb uit!)
en ze blaast je weg!
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
No way.
Heb haar het nummer live horen doen met het Metropole Orkest (de DVD komt 9 feb uit!)
en ze blaast je weg!
Dit was vreselijk en volgens mij moet hij beter kunnen. Zijn engels leek wel russisch.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef ShaoliN het volgende:
Wat moet Herman met dat lekkere wijf ?quote:
Origineel is veel beter, zowel bandopname als met philharmonicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is. Lucie Silvas met Nothing Else Matters
Ik heb de cd
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat moet Herman met dat lekkere wijf ?![]()
Goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
Bij Idols 2 was het zelfs spannender:
[afbeelding]
[..]
Hé Lucie staat met die bekende stalkert op de foto!quote:
Kijk en lees: Lucie Silvasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uhhm dan moet ik die toch maar eens gaan checken!![]()
Wat moet jij bij Hermanquote:
Het doet al au als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik mijn product even demonstreren?.
[..]
Aaron - Marescha - Serge - Ellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ER STAAN 4 KRUKKEN IN DE STUDIO!
Ellenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Uit voorzorg zeker?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hey, niet van mijquote:
[..]
Haha ik kijk gewoon even rondquote:
Ja ik weet niet wat het is vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
Je gebruikt wel erg vaak de [afbeelding]-PI he, WithMe.
Ain't nobody sing it like Luciequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Ja CDP, stop maar, ik heb nu m'n dagelijkse portie CDP-foto's wel weer gehad hoor.
Klein meisje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nog eentje dan maar
Niet blijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is vanavond.![]()
Ik zie er met alle geweld geen balken in.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef BVO het volgende:
Ja hey, niet van mij.
Destijds werd iedereen spastisch van opwinding.
Die een-na-laatste balk op het linkerscherm is van Boris, die laatste, iets minder grote, van Marlies.
Erg petite...en dan zo'n grote rugby meneer als vriendje!quote:
Ach, je blijft tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is vanavond.![]()
ga ik even lezen voor je.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk en lees: Lucie Silvas
Ik heb al eerder iemand overtuigd van Lucie Silvas
Is dat haar vriend? dacht een bodyguard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg petite...en dan zo'n grote rugby meneer als vriendje!
Link?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert: Irma - Vlieg Met Me Mee..
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zie er met alle geweld geen balken in..
* Tom_Tom- luistert: Irma - Vlieg Met Me Mee..
uuhhm cool.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erg petite...en dan zo'n grote rugby meneer als vriendje!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Ja CDP, stop maar, ik heb nu m'n dagelijkse portie CDP-foto's wel weer gehad hoor.
Dat wel, maar ook ouder dan op tv in teggiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm cool.Ze schiet er schattig uit!
![]()
Tot het topic vol isquote:
Ik dacht dat het Herman was dus dan is het niet terechtquote:
Zo en jij bent er weer bij!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lucie doet 11 februari een instore in de FRS de Munt!
Dan idols en 9 maart staat ze in Vredenburg
Je hoort bij Serge nog al vaak alleen van die kleine meisjes gegilquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:25 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm zo te horen is die serge best populair.
ja precies, verontrustend. Die sms'en volgens mij gigantisch veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je hoort bij Serge nog al vaak alleen van die kleine meisjes gegil
Heeft Hind toch maar weer mooi gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:10 schreef ShaoliN het volgende:
Heb al een foto gezien, staat op de officiële site.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sugababes..
Ben benieuwd naar die nieuwe.
Van mij ook, hij wordt vast beter maar nu nog niet. Hij kan geen echte emoties in liedjes leggen, maar dat komt door zijn leeftijd en onervarendheid. Hij groeit nog wel.quote:
Hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees nu eigenlijk voor Angelique.
Ja, uiteraard, maar hoe ze zingt enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Heb al een foto gezien, staat op de officiële site.
Ik niet zo. Gelukkig kunnen smaken verschillenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik vind het leuk dat hij ze plaatst.
oohh okay. Nog niet gehoord enzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar hoe ze zingt enzo..
Omdat je een illegale demo-versie hebt gedownload?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
Waarom kan ik niet opslaan met ImageReady.
Huh. waarom?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Dizer speciaal voor jou zou ik Woensdag eens naar de herhaling van Idols kijken
*Mits ik het niet vergeet*
Het is een legale demoversie, wat een kutzooi dat ik niet eens kan opslaan zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat je een illegale demo-versie hebt gedownload?
good guessquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Omdat je een illegale demo-versie hebt gedownload?
Dan weet ik waar jullie over pratenquote:
Is dat echt zo, dat je dan niet kan opslaanquote:
en aaronquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Okay, het zal tussen Ellen en Marescha gaan!
Marescha gaat eruit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef oYo het volgende:
Hey meelezer achter die twee laptops, post eens een screenshotje van de uitslag!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan weet ik waar jullie over praten![]()
Whehehhequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef oYo het volgende:
Hey meelezer achter die twee laptops, post eens een screenshotje van de uitslag!!
Geef eens antwoordquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Weg met dat gezever, en kom op met die uitslag!
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef oYo het volgende:
[..]
bij wie dan? bij diegenen die smssen?
Zij klinkt wel zoooo domquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef -Hans- het volgende:
oef dat geslijm van Marescha..
Tuurlijk is dat niet normaalquote:
Nee hoor, Marescha is tof.quote:
Dat heb ik gelukkig nooit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik haat t als mensen me bellen tijdens Idols en niet over Idols kletsen
Ik heb geen vrienden... dus dat probleem heb ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik haat t als mensen me bellen tijdens Idols en niet over Idols kletsen
Dankjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
Gefeliciteerd Wilma Hietbrink uit Enschede.
Jij wordt sowieso nooit gebeld?quote:
Gemist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef oYo het volgende:
[..]
was best wel een ouwe net in t publiek
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wordt sowieso nooit gebeld?
oohh die kerel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:36 schreef oYo het volgende:
[..]
Die ene vrouw die gewonnen had en werd geinterviewd stemde op aaron.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
Let op m'n woorden: Aäron, Angelique, Ellen en Marescha op de bank. Laatstgenoemde gaat eruit.
Is ie altijd geweest.quote:
Dat is er een teveel danquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Aaron op de kruk toch wel he?
Dat gaat op voor iedereen die op de kruk komt lijkt mequote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
nou ja kans van 1 op 4 dus valt mee voor angelique
Ja foutje, zeven dan. Of ze zetten Jerney ook op een kruk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef oYo het volgende:
[..]
En er zijn volgende week maar 7 kandidaten!!!
Kutzooiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
Harm op de kruk pleaaaaaaase
Helaas tong.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel net in. Serge zit toch zeker wel op de bank hè ?
Ongelooflijkquote:
quote:
Op de krukquote:
Post eens foto enzo nu ben ik benieuwtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een onoprechte ontzetting op het knappe gezicht van Floortje![]()
Prachtig, drama tv!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef oYo het volgende:
Nou Maresh mag pakken. Dat wordt huilen denk ik...
Ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |