dat vraag ik me al een paar weken af.... ik vind dit zow ergquote:
Dat ook idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:53 schreef LeBeau het volgende:
De band heeft het nummer trouwens al verkracht voordat Serge eraan begint.
Heb je z'n lul nog niet gezien.Dat schijnt helemaal erg te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef Svensational het volgende:
Serge heeft een oude kop voor zo'n jonkie.
Goede uitstraling waar de jonge dames opvallen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:54 schreef J-net het volgende:
[..]
dat vraag ik me al een paar weken af.... ik vind dit zow erg
christon had moeten blijven en deze *** er uit.......
Zijn erg mild hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef J-net het volgende:
gelukkig is de jury ook niet positief
Volgens mij heb je een typefout gemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef marky het volgende:
De andere worden steeds slechter Serge wordt steeds beter.
Iemand moet de pispaal zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Hij staat te veel wijdbeensMijn god waar gaat het over ?
Jij bent dan ook fan van Jim.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef marky het volgende:
Ik verwacht van jou weinig anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef marky het volgende:
Daar denken mijn oren anders over !!!111quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het slechtste aan het optreden waren z'n benen?
Hoest met je permbanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een typefout gemaakt.
Hij blijft gewoon net zolang van hobbie switchen tot hij iets gevonden heeft wat ie wél goed kan..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn god, danser, voetballer, wat een talentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |