wtfquote:·$4ஐ๑ M¥ Lσvз FøΓεVεΓ ♥♥♥♥ ¦þ¦ ●•٠· ﮒ єήį ﮒєυįγόяựм Ặ¨Ҝlм●•٠·: zegt:
you come in turkey
X zegt:
why?
·$4ஐ๑ M¥ Lσvз FøΓεVεΓ ♥♥♥♥ ¦þ¦ ●•٠· ﮒ єήį ﮒєυįγόяựм Ặ¨Ҝlм●•٠·: zegt:
come
X zegt:
come, yes, why do I have to come?
you don't come ok
X zegt:
oh? why not?
sus be piç
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Candera het volgende:
Of je met of zonder knoflooksaus wil
Ben je toevallig een Utrechtse studente dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Candera het volgende:
Of je met of zonder knoflooksaus wil
kop dicht hoerenzoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben de afgleopen paar dagen op msn al twee keer toegevoegd door een turk, eerst vragen ze waar ik vandaan kom, en daarna willen ze dat ik naar turkije kom![]()
Waarom in godsnaam! Komen ze toeristen tekort na die vogelgroepshit daar?![]()
[..]
wtfiemand dat weet wat dat laatste betekent btw?
Ze willen je gebruiken om hun drugs terug naar Holland te smokkelenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben de afgleopen paar dagen op msn al twee keer toegevoegd door een turk, eerst vragen ze waar ik vandaan kom, en daarna willen ze dat ik naar turkije kom![]()
Waarom in godsnaam! Komen ze toeristen tekort na die vogelgroepshit daar?![]()
[..]
Ja, of je even wat turkse fonts wilt installeren want jullie namen worden niet goed weergegevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
lol grappig dat buitenlanders Nederlanders vaak uitschelden voor boer terwijl in hun land meer mensen boer zijn dan hierquote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
lol grappig dat buitenlanders Nederlanders vaak uitschelden voor boer terwijl in hun land meer mensen boer zijn dan hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |