wtfquote:·$4ஐ๑ M¥ Lσvз FøΓεVεΓ ♥♥♥♥ ¦þ¦ ●•٠· ﮒ єήį ﮒєυįγόяựм Ặ¨Ҝlм●•٠·: zegt:
you come in turkey
X zegt:
why?
·$4ஐ๑ M¥ Lσvз FøΓεVεΓ ♥♥♥♥ ¦þ¦ ●•٠· ﮒ єήį ﮒєυįγόяựм Ặ¨Ҝlм●•٠·: zegt:
come
X zegt:
come, yes, why do I have to come?
you don't come ok
X zegt:
oh? why not?
sus be piç
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Candera het volgende:
Of je met of zonder knoflooksaus wil
Ben je toevallig een Utrechtse studente dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef Candera het volgende:
Of je met of zonder knoflooksaus wil
kop dicht hoerenzoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben de afgleopen paar dagen op msn al twee keer toegevoegd door een turk, eerst vragen ze waar ik vandaan kom, en daarna willen ze dat ik naar turkije kom![]()
Waarom in godsnaam! Komen ze toeristen tekort na die vogelgroepshit daar?![]()
[..]
wtfiemand dat weet wat dat laatste betekent btw?
Ze willen je gebruiken om hun drugs terug naar Holland te smokkelenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
Ik ben de afgleopen paar dagen op msn al twee keer toegevoegd door een turk, eerst vragen ze waar ik vandaan kom, en daarna willen ze dat ik naar turkije kom![]()
[..]
Ja, of je even wat turkse fonts wilt installeren want jullie namen worden niet goed weergegevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
lol grappig dat buitenlanders Nederlanders vaak uitschelden voor boer terwijl in hun land meer mensen boer zijn dan hierquote:
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:31 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
lol grappig dat buitenlanders Nederlanders vaak uitschelden voor boer terwijl in hun land meer mensen boer zijn dan hier![]()
weer zoiets, de meeste prostituees komen uit het buitenlandquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:33 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.![]()
Jouw mams is toch ook een h...r.![]()
Geweldig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:34 schreef Herald het volgende:
hoeist met renske trouwens TS?
OO, waar komt jouw mams vandaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:35 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
weer zoiets, de meeste prostituees komen uit het buitenland![]()
Het is ook altijd zo stereotypisch dat buitenlanders iemand proberen te beledigen door hun moeder uit te schelden voor hoerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
OO, waar komt jouw mams vandaan![]()
Sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:38 schreef Pagan_poetry het volgende:
[..]
Het is ook altijd zo stereotypisch dat buitenlanders iemand proberen te beledigen door hun moeder uit te schelden voor hoer
bhahahahahah hij scheld je gewoon uit: 'piç' betekent zoiets als klootzak bij ons (maar voor hun is dat scheldwoord veel erger om te gebruiken)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:17 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
als ik mijn turkse collega's en medestudenten mag geloven betekent "piç" ziets als hoerenkind, kind zonder vader. ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef Rens2001 het volgende:
[..]
bhahahahahah hij scheld je gewoon uit: 'piç' betekent zoiets als klootzak bij ons (maar voor hun is dat scheldwoord veel erger om te gebruiken)
als je goed leest, wilt hij je daar trouwens niet hebben![]()
Hoe jij zoiets uitspreek dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:42 schreef NiTiN het volgende:
[..]
als ik mijn turkse collega's en medestudenten mag geloven betekent "piç" ziets als hoerenkind, kind zonder vader. ofzo.
Dus, als je shoarmaboer lastig bezig is, en je hebt toch al zelfmoordneigingen, dan weet je wat je moet zeggen
Pietj (de tj van tjoek tjoek)quote:
dudequote:
Dus daar komt die Br33z@h-taal vandaan?!!quote:·$4ஐ๑ M¥ Lσvз FøΓεVεΓ ♥♥♥♥ ¦þ¦ ●•٠· ﮒ єήį ﮒєυįγόяựм Ặ¨Ҝlм●•٠·: zegt:
you come in turkey
X zegt:
why?
come
X zegt:
come, yes, why do I have to come?
you don't come ok
X zegt:
oh? why not?