nee, maar ik begin met het klaarzetten van een nieuw topic als we rond de 290 zijn.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:46 schreef vikingsmeisje het volgende:
plato, heb jij standaard een nieuwe klaarstaan of zo??
een ander mocht je eens voor zijn zekerquote:op zaterdag 28 januari 2006 18:47 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, maar ik begin met het klaarzetten van een nieuw topic als we rond de 290 zijn.![]()
dat kende ik welquote:op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef tranceptor het volgende:
http://www.dumpalink.com/(...)kyles_mom_is_a_bitch
ja, het is een prestigezaak. was overigens alweer een paar dagen geleden dat ik een topic geopend had.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
een ander mocht je eens voor zijn zeker
sja je moet ergens prestige vandaan halen.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:53 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ja, het is een prestigezaak. was overigens alweer een paar dagen geleden dat ik een topic geopend had.![]()
precies, jij hebt daar ook zo je manieren voor.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:54 schreef tranceptor het volgende:
[..]
sja je moet ergens prestige vandaan halen.![]()
hoor je er anders niet meer bij??quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:53 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ja, het is een prestigezaak. was overigens alweer een paar dagen geleden dat ik een topic geopend had.![]()
ja inderdaad, elders dan op fok!quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
precies, jij hebt daar ook zo je manieren voor.![]()
waar zou ik dan bij moeten horen?quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:55 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoor je er anders niet meer bij??
en dan toch zo veel moeite doen om bier in het middelpunt van de belangstelling te staan.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ja inderdaad, elders dan op fok!![]()
beste nr uit southpark.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef tranceptor het volgende:
geen idee, probeer je ook maar een beetje te stangenquote:op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef plato1980 het volgende:
[..]
waar zou ik dan bij moeten horen?![]()
maagdenclub tochquote:op zaterdag 28 januari 2006 18:56 schreef plato1980 het volgende:
[..]
waar zou ik dan bij moeten horen?![]()
dat is een natuurlijk proces voor mij, een levensdoel voor jou. en dat is nu precies wat ons onderscheidt.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:57 schreef plato1980 het volgende:
[..]
en dan toch zo veel moeite doen om bier in het middelpunt van de belangstelling te staan.![]()
je was gewoon jaloers dat ik jou de kans ontnam om het topic te openen.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee, probeer je ook maar een beetje te stangen
niet echt iets waar je goed in bent he...quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
geen idee, probeer je ook maar een beetje te stangen
ah, ze gaat dus anne heten?quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben naar anne van herman van veen aan het luisteren, en nu zit ik hier echt te huilen
wat ben ik soms toch zo'n emo-konijn
o nee, ik was geen hekkensluiter! je ontnam joeyt de kans...quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:00 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je was gewoon jaloers dat ik jou de kans ontnam om het topic te openen.![]()
ja, we kunnen niet allemaal zo geweldig als jou zijn.quote:op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef tranceptor het volgende:
[..]
dat is een natuurlijk proces voor mij, een levensdoel voor jou. en dat is nu precies wat ons onderscheidt.![]()
maar alle mensen zijn mooi en jij ook plato.![]()
nee, maar alleen al voor dat liedje zou ik haar wel zo noemenquote:
jij begrijpt het.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ja, we kunnen niet allemaal zo geweldig als jou zijn.![]()
nee, maar je ging toch douchen??quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef #ANONIEM het volgende:
ben ik onzichtbaar ofzo?
ga eens voor een spiegel staan.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef #ANONIEM het volgende:
ben ik onzichtbaar ofzo?
heel goed nrquote:op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben naar anne van herman van veen aan het luisteren, en nu zit ik hier echt te huilen
wat ben ik soms toch zo'n emo-konijn
of bedoel je noch nochquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:02 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, maar alleen al voor dat liedje zou ik haar wel zo noemen
in het frans is er zo'n liedje 'lucie', en daar moet ik ook altijd zo van huilen
maar het zal nog anne nog lucie zijn
alleen de ogen van je moeder waren net zo mooi als jijquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef joeyt het volgende:
heel goed nr
er waren mooie baby's bij, maar niet zo lief als jij... anne
van al dat wit en zoveel licht gingen van schrik je ogen dicht... anne
vanwaar die smiley? ben je bang voor water of zo?quote:
dan had je lang kunnen wachten... mn tt wordt toch wel aangepastquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:01 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
o nee, ik was geen hekkensluiter! je ontnam joeyt de kans...
(of geldt die regel hier niet??)
tis zaterdag... dan wast zn moeder zn billetjesquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:05 schreef plato1980 het volgende:
[..]
vanwaar die smiley? ben je bang voor water of zo?![]()
in het engels ken ik een vergelijkbaar liedje, maar dat is jammer genoeg gristelijk van aard.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
alleen de ogen van je moeder waren net zo mooi als jij![]()
zeg maarquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef plato1980 het volgende:
in het engels ken ik een vergelijkbaar liedje, maar dat is jammer genoeg gristelijk van aard.
ik ben vergeten hoe het heet ik zal even googlen.quote:
zeg het eens.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef plato1980 het volgende:
[..]
in het engels ken ik een vergelijkbaar liedje, maar dat is jammer genoeg gchristelijk van aard.
dat van die foto's kan je weten!!quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:05 schreef joeyt het volgende:
[..]
dan had je lang kunnen wachten... mn tt wordt toch wel aangepast, dus geef ik t op...
mag ookal geen foto's meer posten![]()
salt & pepa?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef plato1980 het volgende:
[..]
in het engels ken ik een vergelijkbaar liedje, maar dat is jammer genoeg gristelijk van aard.
hebben we eindelijk eens een hele lekkere sc-er, mag je geen foto's meer posten. hoe moet plato nu aan zn trekken komen?quote:
foto's!!!!quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef petitlapin2 het volgende:
trouwens is mijn huwelijk hier wel volledig onopgemerkt voorbijgegaan
je kan t ook omdraaien... als je ze in je fotoboek zet kan je ook verwachten dat er wat mee gedaan wordtquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat van die foto's kan je weten!!
neeneequote:
ik had het bewust met een g getypt lieve tranceptor.quote:
op msn?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
neenee
al zag ik er uiteraard wel beeldig uit![]()
idd, ik ben zo aardig om lieffie met dr flinke jetsers te posten... is t weer niet goed...quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hebben we eindelijk eens een hele lekkere sc-er, mag je geen foto's meer posten. hoe moet plato nu aan zn trekken komen?![]()
ik vind het maar lullig hoor, altijd maar weer die maagden duperen.![]()
ok ik zal nu weer braaf zijn...
dat zou ik ook zeggen als ik moeite had met spellen. dat geeft niet hoor, dyslexie zegt niets over intelligentie.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik had het bewust met een g getypt lieve tranceptor.christelijke mensen willen het namelijk ngo wel eens zo uitspreken.
alleen van de jurk dan?!quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
neenee
al zag ik er uiteraard wel beeldig uit![]()
mannen snappen dat nietquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ja post anders alleen een plaatje van de jurk.![]()
ik ben wel fok! peetvader he, ik wil mn lieve schatje wel even zien.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:13 schreef petitlapin2 het volgende:
ik stuur geen foto's van mezelf meer door, ook niet via msn.
misschien, heel misschien wel van de baby (als ze er mooi genoeg uit ziet)
deze bedoelde ik:quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef joeyt het volgende:
[..]
salt & pepa?
ah, push it
ah, push it
oooh, baby, baby
baby, baby
oooh, baby, baby
baby, baby
get up on this!
ow! baby!
salt and pepa's here!
[now wait a minute, y'all
this dance ain't for everybody
only the sexy people
so all you fly mothers, get on out there and dance
dance, i said!]
salt and pepa's here, and we're in effect
want you to push it, babe
coolin' by day then at night working up a sweat
c'mon girls, let's go show the guys that we know
how to become number one in a hot party show
now push it
ah, push it - push it good
ah, push it - push it real good
ah, push it - push it good
ah, push it - p-push it real good
hey! ow!
push it good!
oooh, baby, baby
baby, baby
oooh, baby, baby
baby, baby
yo, yo, yo, yo, baby-pop
yeah, you come here, gimme a kiss
better make it fast or else i'm gonna get pissed
can't you hear the music's pumpin' hard like i wish you would?
now push it
push it good
p-push it real good
ah, push it
get up on this!
boy, you really got me going
you got me so i don't know what i'm doing
ah, push it
hoi, knuffelen?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef damart het volgende:
zo, deze sc is niet meer zo slow als in de begindagen ervan, toen ik er ook nog wel eens in postte.
dit is dus een verkapte 'hallo, ik kom ook weer eens even kijken'post
quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef damart het volgende:
zo, deze sc is niet meer zo slow als in de begindagen ervan, toen ik er ook nog wel eens in postte.
dit is dus een verkapte 'hallo, ik kom ook weer eens even kijken'post
ik zal je er dan ook zeker niet op veroordelen.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:11 schreef tranceptor het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als ik moeite had met spellen. dat geeft niet hoor, dyslexie zegt niets over intelligentie.![]()
probeer nog eens een gevatte opmerking te maken, dat is grappig.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik zal je er dan ook zeker niet op veroordelen.![]()
dat zeg ikquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef plato1980 het volgende:
[..]
deze bedoelde ik:
there's two things i know for sure:
she was sent here from heaven and she's
daddy's little girl.
as i drop to my knees by her bed at night
she talks to jesus and i close my eyes and
i thank god for all the joy in my life
oh, but most of all
for butterfly kisses after bedtime prayer;
sticking little white flowers all up in her
hair; "walk beside the pony, daddy, it's my first ride."
"i know the cake looks funny, daddy, but i sure tried."
in all that i've done wrong i know i must
have done something right to deserve a hug
every morning and butterfly kisses at night.
sweet 16 today
she's looking like her mama a little more everyday
one part woman, the other part girl.
to perfume and make-up from ribbons and curls
trying her wings out in a great big world.
but i remember
butterfly kisses after bedtime prayer; sticking
little white flowers all up in her hair.
"you know how much i love you, daddy, but if you
don't mind i'm only gonna kiss you on the cheek this time."
with all that i've done wrong i must have done
something right to deserve her love every morning
and butterfly kisses at night.
all the precious time
like the wind, the years go by.
precious butterfly.
spread your wings and fly.
she'll change her name today.
she'll make a promise and i'll give her away.
standing in the bride-room just staring at her.
she asked me what i'm thinking and i said "i'm not
sure-i just feel like i'm losing my baby girl."
she leaned over…gave me butterfly kisses with her mama there,
sticking little white flowers all up in her hair
"walk my down the aisle, daddy-it's just about time."
"does my wedding gown look pretty, daddy? daddy, don't cry!"
oh, with all that i've done wrong i must have
done something right.
to deserve your love every morning and butterfly
kisses-i couldn't ask god for more, man this is what love is.
i know i gotta let her go, but i'll always remember
every hug in the morning and butterfly kisses.
de zanger heet bob carlisle, inderdaad een gristelijke fundamentalist.
quote:tranceptor: kenmerkt zich door een combinatie van verhitte, pinnige en cynische opmerkingen; en daarnaast een zachte, gevoelige kant.
dat was dus je zachte en gevoelige kant?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:14 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hoi, knuffelen?
ownee je bent een vent.![]()
ik moet nog steeds lachen om deze postquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:08 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat van die foto's kan je weten!!
quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:18 schreef damart het volgende:
[..]
[..]
dat was dus je zachte en gevoelige kant?![]()
te dik?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef #ANONIEM het volgende:
mijn moeder wou mijn billetjes niet schoonmaken![]()
ze vond dat ik er te oud voor was. doet jouw moeder nog wel dat soort dingen bij jou?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:29 schreef joeyt het volgende:
te dik?
mn vriendin heeft vandaag mn haar en rug gewassen, telt dat ook?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ze vond dat ik er te oud voor was. doet jouw moeder nog wel dat soort dingen bij jou?
mijn ouders zijn gescheiden dus mijn moeder woont ook niet meer in mijn huis. maar je was er zo ingetuint als ik het je had verteld dat weet ik zekerquote:op zaterdag 28 januari 2006 19:32 schreef joeyt het volgende:
mn vriendin heeft vandaag mn haar en rug gewassen, telt dat ook?
ik woon niet meer thuis dus kan mama t niet meer doen![]()
tuurlijk, we namen het allemaal onmiddellijk voor waar aan.quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gescheiden dus mijn moeder woont ook niet meer in mijn huis. maar je was er zo ingetuint als ik het je had verteld dat weet ik zeker![]()
inkoppertjequote:op zaterdag 28 januari 2006 19:47 schreef plato1980 het volgende:
tuurlijk, we namen het allemaal onmiddellijk voor waar aan.![]()
het is een slowchat, het is dus onmogelijk om on topic te gaan.quote:
nou ja als je te snel gaat chatten dan...ga je toch offtopic?quote:op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef plato1980 het volgende:
het is een slowchat, het is dus onmogelijk om on topic te gaan.![]()
ge-wel-digquote:op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef tranceptor het volgende:
bij mannen met een hartje erachter denk ik niet direct aan jou mijn beste tranceptorquote:
aan wie dan wel ??quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef thisbe het volgende:
bij mannen met een hartje erachter denk ik niet direct aan jou mijn beste tranceptor![]()
je bent niet de enige die dat zegt en thuis mn naam uitschreeuwt.quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef thisbe het volgende:
[..]
bij mannen met een hartje erachter denk ik niet direct aan jou mijn beste tranceptor![]()
het leeft.quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:36 schreef breaktothedance het volgende:
slapen
halfquote:
we dachten al dat je er een eind aan gemaakt had.quote:
quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef plato1980 het volgende:
[..]
we dachten al dat je er een eind aan gemaakt had.![]()
hij is gelukkig nog niet bij jou in de hemel.quote:
je hebt van de week niet voor niets heel wat tranen gelaten omdat je hem zo miste.quote:
de meesten hier zullen het daar wel mee oneens zijn. bijvoorbeeld t_fquote:
ik bedoel maar, nu kan ik tenminste weer janken van geluk.quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je hebt van de week niet voor niets heel wat tranen gelaten omdat je hem zo miste.
twisted doet maar alsof, in werkelijkheid is ze dol op je.quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
de meesten hier zullen het daar wel mee oneens zijn. bijvoorbeeld t_f
ik geloof er niks vanquote:op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef plato1980 het volgende:
[..]
twisted doet maar alsof, in werkelijkheid is ze dol op je.![]()
nou nou, geef jezelf niet teveel eer. je hoeft niet persé dood hoor van mij.quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
de meesten hier zullen het daar wel mee oneens zijn. bijvoorbeeld t_f
ik prik met al mijn ervaring zo door het masker dat ze opgezet heeft heen.quote:
maar...quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:00 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nou nou, geef jezelf niet teveel eer. je hoeft niet persé dood hoor van mij.
de taart was besteld, de champagne...quote:op zaterdag 28 januari 2006 20:39 schreef plato1980 het volgende:
[..]
we dachtenhoopten al dat je er een eind aan gemaakt had.![]()
als ik mijn 'natuurlijke drang' had gevolgd lag ik nu wel ergens andersquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:02 schreef tranceptor het volgende:
[..]
de taart was besteld, de champagne...
nu zit ik met een kostenpost van duizenden euro's en het enige dat je had hoeven doen is gewoon je natuurlijke drang volgen.![]()
met jou weet ik het nooit. ik zou zeggen: je kotst op mequote:
wat ben je toch schattig als je boos bent.quote:
niet ver vanaf was vermoeiende dagquote:
wat heb je gedaan dat 't zo vermoeiend was?quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:22 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
niet ver vanaf was vermoeiende dag
gewerkt vroeg opstaan feestje vannacht bestuursvergadering gisteravond 3 uur geslapenquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:24 schreef sjowhan het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dat 't zo vermoeiend was?
feestjes als ik de dag erna moet werken zijn doorgaans not done voor mij.quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
gewerkt vroeg opstaan feestje vannacht bestuursvergadering gisteravond 3 uur geslapen
één keer tot 4 uur doorgegaan, snoeilam, en om 7 uur in de trein naar het werk gezetenquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
feestjes als ik de dag erna moet werken zijn doorgaans not done voor mij.![]()
ik werk meestal buiten dus op zich ben je dan vrij snel weer nuchter, maar werken met een kater is bepaald geen feest.quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:28 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
één keer tot 4 uur doorgegaan, snoeilam, en om 7 uur in de trein naar het werk gezeten![]()
weet ik, bij het baantje dat ik hiervoor had boeide het geen reet. gebeurde helemaal niets daar, daarnaast doe ik het doorgaans ook niet, maar vaak loopt het toch uit op zo'n feestje.quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:29 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik werk meestal buiten dus op zich ben je dan vrij snel weer nuchter, maar werken met een kater is bepaald geen feest.
nou, ik kan niet zeggen dat er niks gebeurt op mijn werk. hoe langzamer ik werk hoe langer het duurt voordat ik klaar ben.quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:30 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
weet ik, bij het baantje dat ik hiervoor had boeide het geen reet. gebeurde helemaal niets daar, daarnaast doe ik het doorgaans ook niet, maar vaak loopt het toch uit op zo'n feestje.
'werk'quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nou, ik kan niet zeggen dat er niks gebeurt op mijn werk. hoe langzamer ik werk hoe langer het duurt voordat ik klaar ben.![]()
tsja, vroeg in bed dus vanavondquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
gewerkt vroeg opstaan feestje vannacht bestuursvergadering gisteravond 3 uur geslapen
of uitgaan. morgen in ieder geval uitgaan. als zich vanavond mogelijkheid aandient ben ik vd partijquote:
geef mij maar een frisje vanavondquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef qyroz het volgende:
zo. tijd voor bier.
weer geklust?quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:36 schreef qyroz het volgende:
zo. tijd voor bier.
dat zou ik toch nooit aan qyroz vragen.quote:
quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:38 schreef breaktothedance het volgende:
wrm chcldmlk hln brb
het is inderdaad veel praktischer om zo te chatten.quote:
te lui/moe om de klinkers te typenquote:
dan had ik misschien toch de vraag van godt moeten stellen.quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:48 schreef qyroz het volgende:
[..]
nee, had de hele dag een vriendin op bezoek.
ben ik toch niet helemaal gekquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:49 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dan had ik misschien toch de vraag van godt moeten stellen.![]()
daar weet je het antwoord toch op?quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:49 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ej!quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:49 schreef plato1980 het volgende:
[..]
quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef qyroz het volgende:
was wel een vriendin die voor mij wat meer is dan een vriendin.. uiteraard is dat helaas niet wederzijds.
.
en niets. duh!quote:op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef breaktothedance het volgende:
en?
en ik denk nog steeds dat zolang het voor jou 'meer' is, je beter afstand kunt houden, zo kom je er toch nooit overheenquote:op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef qyroz het volgende:
was wel een vriendin die voor mij wat meer is dan een vriendin.. uiteraard is dat gelukkig niet wederzijds.
.
zo te horen heeft q al geen hoop meerquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef frezer het volgende:
[..]
en ik denk nog steeds dat zolang het voor jou 'meer' is, je beter afstand kunt houden, zo kom je er toch nooit overheen![]()
het is in ieder geval zeer confronterend denk ik.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:15 schreef godlike02 het volgende:
[..]
zo te horen heeft q al geen hoop meer![]()
dus dan lijkt het me niet zo erg
dat heb ik een paar maanden gedaan, dat werkt niet. zo is het beter. het is al wel minder dan het eerst was, dus na een paar jaar zal het wel weg zijn.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef frezer het volgende:
[..]
en ik denk nog steeds dat zolang het voor jou 'meer' is, je beter afstand kunt houden, zo kom je er toch nooit overheen![]()
pijn is fijn.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:17 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is in ieder geval zeer confronterend denk ik.![]()
ik geloof je dan maar op je woordquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef qyroz het volgende:
[..]
dat heb ik een paar maanden gedaan, dat werkt niet. zo is het beter. het is al wel minder dan het eerst was, dus na een paar jaar zal het wel weg zijn.![]()
maar je kunt het overdrijven.quote:
quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef melismay het volgende:
is dit het gefrustreerde mannenonderonsje op de zaterdagavond?
dat houdt in dat je ineens door de zure appel moet bijten. dus ook dan kan het heftig zijn ja.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef plato1980 het volgende:
[..]
maar je kunt het overdrijven.
al wil afstandhouden helaas ook weer niet zeggen dat je dan minder aan iemand zult denken.
als vrouw mag je ook mee praten hoor. als je maar gefrustreerd bent,quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef melismay het volgende:
is dit het mannenonderonsje op de zaterdagavond?
het kan ook nog maandenlang dooretteren kan ik je vertellen.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef frezer het volgende:
[..]
dat houdt in dat je ineens door de zure appel moet bijten. dus ook dan kan het heftig zijn ja.
ik ben zwaar gefrusteerd! over een week word ik 23, dan is mijn leven overquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:23 schreef frezer het volgende:
[..]
als vrouw mag je ook mee praten hoor. als je maar gefrustreerd bent,.
o ja, ik zou je die brochures over het kloosterleven nog toezenden...quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben zwaar gefrusteerd! over een week word ik 23, dan is mijn leven over
graag, die heb ik nodigquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:25 schreef plato1980 het volgende:
[..]
o ja, ik zou je die brochures over het kloosterleven nog toezenden...
wil je een enigzins liberaal klooster of een zeer orthodox klooster waar je zes keer per dag naar de kerk gaat en maar eens in het jaar buiten het klooster komt?quote:
zie je wel, ik ben al 4 jaar dood en begraven,quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben zwaar gefrusteerd! over een week word ik 23, dan is mijn leven over
hoezo? ben je onlangs verliefd geweest dan?quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef melismay het volgende:
ja! niet meer verliefd worden, alle mannen zijn toch maar eikels, dat blijkt maar weer!
2 jaar pas?quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:25 schreef plato1980 het volgende:
maar goed, de beste oplossing is gewoon niet meer verliefd worden. dat hou ik toch al een jaar of twee vol en ik hoop dat dit nog heel lang zo blijft.![]()
dat bedoel ik. dat wordt alleen maar erger. dus kan je beter gewoon goed contact houden.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:21 schreef plato1980 het volgende:
[..]
al wil afstandhouden helaas ook weer niet zeggen dat je dan minder aan iemand zult denken.
net niet gelukkig, dan was het een drama geweestquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
hoezo? ben je onlangs verliefd geweest dan?
doe eerst maar die orthodoxe, ik heb nu toch ook al geen leven!quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wil je een enigzins liberaal klooster of een zeer orthodox klooster waar je zes keer per dag naar de kerk gaat en maar eens in het jaar buiten het klooster komt?
tja, persoonlijk zou ik er op die manier toch sneller overheen komen als wanneer ik iemand telkens weer terug zie en alles weer wordt opgerakelt.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:28 schreef qyroz het volgende:
[..]
dat bedoel ik. dat wordt alleen maar erger. dus kan je beter gewoon goed contact houden.
nou, ik ben al ruim drie jaar niet meer verliefd geworden, maar de laatste (en hevigste) verliefdheid is een jaar of twee voorbij. van te voren zat ik trouwens ook niet echt met mijn vrijgezellenstatus, maar die verliefdheid heeft me met de neus op de feiten gedrukt.quote:
quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef melismay het volgende:
ja! niet meer verliefd worden, alle mannen zijn toch maar eikels, dat blijkt maar weer!
ok. ik zal zelf dan in het orthodoxe mannenklooster aan de andere kant van de berg intreden.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
doe eerst maar die orthodoxe, ik heb nu toch ook al geen leven!![]()
op welke feiten ?quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef plato1980 het volgende:
nou, ik ben al ruim drie jaar niet meer verliefd geworden, maar de laatste (en hevigste) verliefdheid is een jaar of twee voorbij. van te voren zat ik trouwens ook niet echt met mijn vrijgezellenstatus, maar die verliefdheid heeft me met de neus op de feiten gedrukt.
gotta love it.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:22 schreef melismay het volgende:
is dit het mannenonderonsje op de zaterdagavond?
op het feit dat ik levenslang vrijgezel was natuurlijk!quote:
gezellig! ow nee, toch nietquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ok. ik zal zelf dan in het orthodoxe mannenklooster aan de andere kant van de berg intreden.![]()
ik zie de link tussen verliefd zijn en levenslang vrijgezeld zijn niet echtquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef plato1980 het volgende:
op het feit dat ik levenslang vrijgezel was natuurlijk?![]()
sorry q, ik bedoelde jou niet persoonlijkquote:
dan hebben jullie toch een soort van relatie samen,quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:30 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ok. ik zal zelf dan in het orthodoxe mannenklooster aan de andere kant van de berg intreden.![]()
mooi weekendquote:
is diesel al naar huis?quote:
ik wel, want juist in die periode is het zeer confronterend om vrijgezel te zijn. als ik met andere dingen bezig ben vind ik het door de bank genomen niet zo erg, maar verliefdzijn houdt nou eenmaal in dat je heel veel met die persoon bezigbent en er dus voortdurend mee geconfronteerd wordt.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zie de link tussen verliefd zijn en levenslang vrijgezeld zijn niet echt![]()
wat een schattig hondje was dat. ik zou willen dat mijn hond weer een puppie was.quote:
ik heb ook ontelbare ervaringen, de afstand is al ver genoeg, ze woont in enschede en ik in utrecht, ben ook om haar uit enschede weg gegaan min of meer. speelde iig wel mee. 150 km afstand genoeg?quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:29 schreef petitlapin2 het volgende:
toch vind ik afstand houden van iemand waar je verliefd op bent het beste, en ik spreek ook uit ontelbare ervaringen
verliefd zijn is kut. alleen maar aan [haar] kunnen denken. blegh.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:33 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik wel, want juist in die periode is het zeer confronterend om vrijgezel te zijn. als ik met andere dingen bezig ben vind ik het door de bank genomen niet zo erg, maar verliefdzijn houdt nou eenmaal in dat je heel veel met die persoon bezigbent en er dus voortdurend mee geconfronteerd wordt.
ja verliefdzijn isquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:35 schreef qyroz het volgende:
[..]
verliefd zijn is kut. alleen maar aan [haar] kunnen denken. blegh.
dan kan ik me voorstellen dat je het een mooie avond vindtquote:
hebben we in elk geval één persoon die de ware liefde heeft gevonden,quote:
broeder! wanneer kom je eens hier heen, kunnen we samen vrouwen afzeiken in een met mooie vrouwen gevuld utrechts café.quote:
ik klik ook nog, wat een verspilde moeite weer,quote:
it's good to be an adultquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef frezer het volgende:
[..]
ik klik ook nog, wat een verspilde moeite weer,.
dat moeten we inderdaad eens gaan doen. nodigen we annie ook uit.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:37 schreef qyroz het volgende:
[..]
broeder! wanneer kom je eens hier heen, kunnen we samen vrouwen afzeiken in een met mooie vrouwen gevuld utrechts café.
je bent niet de enigequote:op zaterdag 28 januari 2006 22:38 schreef frezer het volgende:
[..]
ik klik ook nog, wat een verspilde moeite weer,.
en dat nemen ze je niet in dank afquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:37 schreef qyroz het volgende:
[..]
broeder! wanneer kom je eens hier heen, kunnen we samen vrouwen afzeiken in een met mooie vrouwen gevuld utrechts café.
gezellig.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat moeten we inderdaad eens gaan doen. nodigen we annie ook uit.![]()
als we eens met z'n drieën op msn zijn moeten we maar een datum prikken.quote:
iets met weinig te verliezen enzo,quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef sjowhan het volgende:
[..]
en dat nemen ze je niet in dank af
niets te verliezen bedoel je.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:40 schreef frezer het volgende:
[..]
iets met weinig te verliezen enzo,.
nee, niet geneuktquote:
zal mij benieuwen.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:39 schreef sjowhan het volgende:
[..]
en dat nemen ze je niet in dank af
het is niet omdat ( jij denkt dat) jij eeuwig single zal blijven, dat anderen wel iemand kunnen tegenkomenquote:
we slaan die vrouwen bont en blauw, wordt tijd voor een mannenbevrijdingsfront onze emancipatie is nog lang niet voltooid.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef sjowhan het volgende:
[..]
als je bont en blauw bent, weet ik genoeg
+3 voorspelbaarquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het is niet omdat ( jij denkt dat) jij eeuwig single zal blijven, dat anderen wel iemand kunnen tegenkomen![]()
iddquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:26 schreef melismay het volgende:
er zit hier iemand die die wel wil hebbenquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef qyroz het volgende:
twist, ik heb de mp3's van spinvis in paradiso van vorige week, hebben?
gun dit me nouquote:
ik ben wel blij voor je hoor.quote:
gaarne, mail ze maar. heb ik weer wat om naar uit te kijken als ik weer in utrecht ben.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef qyroz het volgende:
twist, ik heb de mp3's van spinvis in paradiso van vorige week, hebben?
ach, nog een paar jaar en dan ben je ook en 28 en dan komt 't welquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik ben wel blij voor je hoor.
maar ik wil ook eens een keer vrolijk verliefd zijn..
dat is een contradictie.quote:op zaterdag 28 januari 2006 22:59 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik ben wel blij voor je hoor.
maar ik wil ook eens een keer vrolijk verliefd zijn..
drie maanden ja.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:01 schreef missmsx het volgende:
[..]
ach, nog een paar jaar en dan ben je ook en 28 en dan komt 't wel
met mezelfquote:
wil er ook 1 pimpen hoorquote:
narcisme ten topquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je bent ook verliefd op jezelf?
liegen mag niet!quote:
ik wel! ik ben een man, wij kunnen niet anders. we zijn net vrouwen. maar dan anders.quote:
bedankt petitlapinquote:op zaterdag 28 januari 2006 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het is niet omdat ( jij denkt dat) jij eeuwig single zal blijven, dat anderen wel iemand kunnen tegenkomen![]()
juischt!quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef qyroz het volgende:
dokter, dokter, dokter, ik zie vlekken op de zon.
ik zweefde over steden maar nu lig ik hier neergesmakt op het beton.
* melismay troost godt...quote:
het is inderdaad een allerschattigst hondje, maar ik vind diesel een rare naam voor een hond.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay troost godt...
gewoon snel weer een keer op haar passen dan
mijn oom en tante hebben toch echt patent op de raarste naam voor een hond, daar valt dit echt bij in het nietquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is inderdaad een allerschattigst hondje, maar ik vind diesel een rare naam voor een hond.
beter dan fikkie imo, thoughquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:16 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is inderdaad een allerschattigst hondje, maar ik vind diesel een rare naam voor een hond.
fikkie voor een schoothondje is inderdaad niets. maar een gigantische deense dog die fikkie heet vind ik daarentegen wel weer leuk.quote:
deense dogquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:19 schreef plato1980 het volgende:
[..]
fikkie voor een schoothondje is inderdaad niets. maar een gigantische deense dog die fikkie heet vind ik daarentegen wel weer leuk.![]()
en die naam is?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef melismay het volgende:
[..]
mijn oom en tante hebben toch echt patent op de raarste naam voor een hond, daar valt dit echt bij in het niet
ik ben opgegroeid met spaniels. niet van die lullige king charles spaniels, maar met mooie engelse springer spaniels.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef godlike02 het volgende:
[..]
deense dog![]()
mee opgegroeid
en ook voor een dog is fikkie kut![]()
je grote droom!quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:20 schreef twisted_fok het volgende:
ik wil nog steeds een keer goudvissen hebben en ze dan henkie en harrie noemen.![]()
![]()
in mijn fobo staan foto's van haarquote:
ik doe mee met dat spelquote:
grappig beest, maar niet mijn type.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:25 schreef melismay het volgende:
[..]
in mijn fobo staan foto's van haarze is een bull terrier
smeerlapquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
grappig beest, maar niet mijn type.![]()
ze is zo ontzettend lief. als ik met d'r in t park lopen zij die mensen allemaal bang, stelletjes schijterdsquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef plato1980 het volgende:
[..]
grappig beest, maar niet mijn type.![]()
ik wist dat iemand dat zou zeggen.quote:
naar wat voor film zit jij te kijken?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef twisted_fok het volgende:
wat is kim holland toch een verschrikkelijk lelijk wijf.![]()
![]()
ik heb het altijd al eens willen zeggen:quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef twisted_fok het volgende:
![]()
dat is niet zo moeilijk, ze is nogal mediageil,quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef melismay het volgende:
ja ik vroeg me ook al af waar ze die voorbij zag komen
goh echt?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef twisted_fok het volgende:
![]()
geef maar een geile vriendin met natuurlijkequote:op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef twisted_fok het volgende:
![]()
ja, deelsquote:
m'n moeder had sbs 6 opstaan. wat is dat voor programma, shownieuws ofzoquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef plato1980 het volgende:
[..]
naar wat voor film zit jij te kijken?![]()
het gaat verder goed met je?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef breaktothedance het volgende:
morgen hoop ik de zoetsappige vruchten van een met goud doorregen, knisperende dag te mogen plukken. zulks een productieve dag zal mij ten deel vallen als ik de mantel van de nacht over niet al te lange tijd op mij laat neervleien.
samen met je moeder pornofilms kijken.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
m'n moeder had sbs 6 opstaan. wat is dat voor programma, shownieuws ofzo
ja en nee. psychologisch:quote:
tuurlijk, wat jij wil. jij moet echt eens een neukertje gaan vinden, perverseling die je daar bent.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef plato1980 het volgende:
[..]
samen met je moeder pornofilms kijken.![]()
rustig maar, ik maakte maar een grapje.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
tuurlijk, wat jij wil. jij moet echt eens een neukertje gaan vinden, perverseling die je daar bent.
pornofilms zijn okquote:op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
tuurlijk, wat jij wil. jij moet echt eens een neukertje gaan vinden, perverseling die je daar bent.
hij is niet de enige.quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:36 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
logisch toch?quote:op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef petitlapin2 het volgende:
mij valt wel op dat, als er niet te neuken valt, mijn vent blijkbaar veel liever op schok gaat met maten en collega's dan de avond met mij door te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |