quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. MMaRsu is een topmod.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. MMaRsu is een topmod.
Waar is het slechtste fpmedewerkerstopic?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef MeneerTim het volgende:
1 zodiaque.
2 I.R.Baboon.
3. speknek.
Uitermate matige calvinistische kutmoderators die alleen crew zijn geworden om ze rustig te houden. Krijgen de winnaars een prijs?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Ik vind The_Terminator oid. ook een waardeloze mod, alles dichtgooien in klaagbaak waar nog enigszins om te lachen valt. Klaagbaak vervalt tot een put van triestheid!
Goed punt, gelijkspel.quote:
Mede door users zoals jij wel te verstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Ik vind The_Terminator oid. ook een waardeloze mod, alles dichtgooien in klaagbaak waar nog enigszins om te lachen valt. Klaagbaak vervalt tot een put van triestheid!
Hier ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Die zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
Mede door users zoals jij wel te verstaan.
als je je buitengesloen voelt nu wil ik je voor de vorm wel nominerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik.
Bitchfight.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelfs het Lee_hotty topic geslotenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lee_hottyquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:23 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zelfs het Lee_hotty topic gesloten!!
Je hebt gelijk, ik blijf wel weg uit Klaagbaak, ik hoop dat je veel 'plezier' hebt in je eigen forumpje van verdriet.
he kssst ga eens terug naar je dingetje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lee_hotty
Door mij geslotenWeet ik niets vanaf... En blijf maar mooi weg hoor, weer wat bagger minder
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |