*stil*quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik draag deze award op aan mijn enorme schare fans.
Het is sinds jullie vertrek inderdaad stukken prettiger toeven in KLB.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
1. QyRoz (Klaagbaak)
2. Anthraxx (Klaagbaak)
omdat jullie niet allemaal kansloos zijn is het topic open gebleven ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, enorm.
En de motivatie voor erwinrommel is al lang en breed besproken. Lees voor je blaat jongens.
Hoe erg het ook lijkt op : oh, die moderator kan niet tegen kritiek, ik zit niet te wachten op "het zijn allemaal kansloze losers" posts.
heb ik met deze post eigenlijk mijn kans om ooit mod te worden verspeeldquote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef Aarde het volgende:
[..]
omdat jullie niet allemaal kansloos zijn is het topic open gebleven ofzo?![]()
Ben dan ook geen mod meer hequote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
mods moeten wel een beetje als 1 team naar voren komen he...
op je medemodjes afgeven kan niet
was in reactie op ijsmeisquote:
Volgens mij zit je iets dwarsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 06:56 schreef wobbel het volgende:
Mwa Yvonne for teh win...arrogante trut die zich een opperhoofd voelt omdat zij dé beheerder is....
Hoe is zij hier ooit als beheerder binnengekomen vraag ik me af....
En een topic waarop Yvonne altijd uitleg moet geven of zich voor iets moet verantwoorden...nou dan is ze echt niet te vinden hoor
Lupa?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan zo gauw alleen op buzzer en L_V komen, er is er nog een maar die schiet me niet te binnen.
Nee, vind het wel mee vallen, maar ik ben er niet kapot van.quote:
niet sararaats?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:09 schreef heiden6 het volgende:
En Dubbeldrank is de slechtste wannabe-mod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |