Het is sinds jullie vertrek inderdaad stukken prettiger toeven in KLB.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
1. QyRoz (Klaagbaak)
2. Anthraxx (Klaagbaak)
omdat jullie niet allemaal kansloos zijn is het topic open gebleven ofzo?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, enorm.
En de motivatie voor erwinrommel is al lang en breed besproken. Lees voor je blaat jongens.
Hoe erg het ook lijkt op : oh, die moderator kan niet tegen kritiek, ik zit niet te wachten op "het zijn allemaal kansloze losers" posts.
heb ik met deze post eigenlijk mijn kans om ooit mod te worden verspeeldquote:Op maandag 30 januari 2006 17:45 schreef Aarde het volgende:
[..]
omdat jullie niet allemaal kansloos zijn is het topic open gebleven ofzo?![]()
Ben dan ook geen mod meer hequote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Aarde het volgende:
[..]
mods moeten wel een beetje als 1 team naar voren komen he...
op je medemodjes afgeven kan niet
was in reactie op ijsmeisquote:
Volgens mij zit je iets dwarsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 06:56 schreef wobbel het volgende:
Mwa Yvonne for teh win...arrogante trut die zich een opperhoofd voelt omdat zij dé beheerder is....
Hoe is zij hier ooit als beheerder binnengekomen vraag ik me af....
En een topic waarop Yvonne altijd uitleg moet geven of zich voor iets moet verantwoorden...nou dan is ze echt niet te vinden hoor
Lupa?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan zo gauw alleen op buzzer en L_V komen, er is er nog een maar die schiet me niet te binnen.
Nee, vind het wel mee vallen, maar ik ben er niet kapot van.quote:
niet sararaats?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:09 schreef heiden6 het volgende:
En Dubbeldrank is de slechtste wannabe-mod.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. MMaRsu is een topmod.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heul niet.. MMaRsu is een topmod.
Waar is het slechtste fpmedewerkerstopic?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef MeneerTim het volgende:
1 zodiaque.
2 I.R.Baboon.
3. speknek.
Uitermate matige calvinistische kutmoderators die alleen crew zijn geworden om ze rustig te houden. Krijgen de winnaars een prijs?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Ik vind The_Terminator oid. ook een waardeloze mod, alles dichtgooien in klaagbaak waar nog enigszins om te lachen valt. Klaagbaak vervalt tot een put van triestheid!
Goed punt, gelijkspel.quote:
Mede door users zoals jij wel te verstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Ik vind The_Terminator oid. ook een waardeloze mod, alles dichtgooien in klaagbaak waar nog enigszins om te lachen valt. Klaagbaak vervalt tot een put van triestheid!
Hier ben ik het mee eens...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Die zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
Mede door users zoals jij wel te verstaan.
als je je buitengesloen voelt nu wil ik je voor de vorm wel nominerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik.
Bitchfight.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelfs het Lee_hotty topic geslotenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lee_hottyquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:23 schreef Fatality het volgende:
[..]
Zelfs het Lee_hotty topic gesloten!!
Je hebt gelijk, ik blijf wel weg uit Klaagbaak, ik hoop dat je veel 'plezier' hebt in je eigen forumpje van verdriet.
he kssst ga eens terug naar je dingetje!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lee_hotty
Door mij geslotenWeet ik niets vanaf... En blijf maar mooi weg hoor, weer wat bagger minder
![]()
Ga jij maar terug naar Onzin, zoals in je avaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:52 schreef Fatality het volgende:
[..]
he kssst ga eens terug naar je dingetje!
Hij is nog jong mn jongquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Fatality het volgende:
Jij staat bij mij sowieso op 1. Wat een überjosti ben jij zeg.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij staat bij mij sowieso op 1. Wat een überjosti ben jij zeg.
Buzzer staat op 2, kutmod
Tom_Tom- op 3, ze maken tegenwoordig ook iedereen mod.
Zegt genoegquote:Functies: Moderator Idols III
Oi, Idols is tof hoorquote:
Hij heeft wel gelijk.quote:
10/16quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe deze test eens: http://www.modestypanel.com/SorSE/#
Post de uitslag, dan praten we verder![]()
Ik ga beetje vage testlinks aanknikkeren man.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe deze test eens: http://www.modestypanel.com/SorSE/#
Post de uitslag, dan praten we verder![]()
Tssssquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
Heel vaag als het echt moetEn who cares, dit topic neem ik sowieso al niet serieus
![]()
Ik praat niet mensen die 'bij deze' zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:28 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je je buitengesloen voelt nu wil ik je voor de vorm wel nomineren![]()
bij deze
edit
gezien je fotoboek
Stop es met reageren hier dan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
En who cares, dit topic neem ik sowieso al niet serieus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |