ze zal best wel verstandig zijn maar verstand van engels heeft ze nietquote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef ScottTracy het volgende:
[afbeelding]
I'll missing you.
OMG dit is Engels waar de gemiddelde Fransman zich voor zou schamen
Het gaat volgens mij niet om intelligentie maar om verstandig zijn of niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:58 schreef OuTPuT het volgende:
[..]
Intelligentie is niet te beoordelen door zo'n poll en zeker niet om dat het ZO enorm veel verschilt!
Idd, het begint steeds erger te worden. Alles wat na 1990 komt zal niet zo heel snugger meer zijn. Er zijn uiteraard altijd nog meiden van die leeftijd die wel een fatsoenlijke opvoeding hebben genoten, maar die zijn extreem zeldzaam aan het worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef numero_uno het volgende:
Alsk menig msn naam lees dan heb ik echt mijn twijfels over de toekomst van Nederland
In een discussie over dit onderwerp (onlangs op radio 1) werd het iets genuanceerder uitgedrukt: op die leeftijd ' etaleert' men zich graag. Vaak wordt er een virtueel imago gecreerd met stoere praat en homemade foto's waar Govert de Roos soms best jaloers op zou zijn. Verstandig is het zeker niet want men schept verwachtingen die een meisje van die leeftiijd doorgaans niet dient waar te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef thedude0 het volgende:
de meeste zijn idioot en gedragen zich als hoeren
bah.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef ScottTracy het volgende:
[afbeelding]
I'll missing you.
OMG dit is Engels waar de gemiddelde Fransman zich voor zou schamen
Zo lelijk is ze toch niet?quote:
Daar zijn andere topics voor, en bovendien ga ik mn vriendin niet op fok zettenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef King_of_Kool het volgende:
Oh wacht even, ik heb die foto's erboven niet gezien
Maar post toch maar een lekker wijf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |