Ik mag hopen van niet maar jij mag daar best anders over denken...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Bakkes het volgende:
Zo'n kutpoll heb ik nimmer eerder mogen aanschouwen.
TS, ben je zelf toevallig achterlijk?
Intelligentie is niet te beoordelen door zo'n poll en zeker niet om dat het ZO enorm veel verschilt! Al hoewel ik het wel met je eens bent dat die leeftijd categorie zichzelf vaak slimmer inschatten maar dat is een hele ander kwestie!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef TR08 het volgende:
Ehm liever niet, het gaat me hier om hoe die meisjes in het algemeen bekeken worden qua intelligentie
Tuurlijk, de hele poll is ook een beetje een geintje, dat moge duidelijk zijn. Toch is het wel leuk als e.e.a zo serieus mogelijk aangeklikt wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:58 schreef OuTPuT het volgende:
[..]
Intelligentie is niet te beoordelen door zo'n poll en zeker niet om dat het ZO enorm veel verschilt! Al hoewel ik het wel met je eens bent dat die leeftijd categorie zichzelf vaak slimmer inschatten maar dat is een hele ander kwestie!
Nee zo wil ik mijn schoonzusje quotenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef jimjim1983 het volgende:
"Echt mega slim"
wil je zo de doelgroep aanspreken?
Jij kent geen tussenweg tussen serieus en een geintje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:00 schreef OuTPuT het volgende:
[..]
Als het een geintje is ga dan in Onzin posten!!!!![]()
"reteslim" danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef TR08 het volgende:
[..]
Nee zo wil ik mijn schoonzusje quoten
Die heb ik zelf verzonnenquote:
en zodra je weet wat fokkers van het verstand van 15 jarige meisjes vinden, wat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:08 schreef TR08 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf verzonnen![]()
Doelgroep aanspreken boeit me niet zo btw. Ik hoef ze niet iets te verkopen, als de volgorde van de keuzes maar duidelijk is.
Dan plaag ik mijn schoonzusje daarmee op msn....of niet. Ze leest mee iig, ook de poll over mijn IQ wordt op de voet gevolgdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en zodra je weet wat fokkers van het verstand van 15 jarige meisjes vinden, wat dan?
En schoonbroer is -tot mijn grote verbazing- dus goed Nederlands, check je woorden boek als je het niet gelooftquote:voor de duidelijkheid:
Je hebt Verstandige meisjes van 15, en NIET verstandige meisjes van 15.
bij die eerste hoor ik dus..![]()
daarentegen, heb ik een eigenwijze 'schoon'broer, die mij gewoon niet wil geloven, terwijl meerdere mensen mijn mening bevestigd hebben. Mijn broertje is dus gewoon beetje eigenwijs, maar of hij dat wil toegeven, dat is ook nog maar de vraag..![]()
Meid Kerelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:32 schreef HuHu het volgende:
Lief schoonzusje,
Die stemmen op "Mega slim" komen natuurlijk af van de 15-jarige meisjes die hier rondhangen. Het is dus niet re-pre-sen-ta-tief (langzaam lezen!) om daaruit je conclusies te trekken.
Kusje,
HuHu
zo slim ben je dus niet, zoiets heet een zwagerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef TR08 het volgende:
Schoonzusje heeft geen profiel en alleen hotmail, dus ze wil hier ff wat kwijt:
[..]
ik had het over schoonbroerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef slindenau het volgende:
Schoonzus en zwager kunnen toch best sysnoniemen zijn, ben je dan dommer als je de voorkeur geeft aan een bepaald woord??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |