Talpa uitlachen is best ok... maar dat mensen naar wegmisbruikers kijken ipv 4400 snap ik dan weer nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Lach hier talpa uit door de kijkcijfers van Talpa's duurste, nieuwste "top programma's" te posten en dan vergelijken met iets van een andere zender
Zoals hier bijv:
Talpa, 27 jan
4400 (is naam van een serie) 157.000 kijkers,
Terwijl er om diezelfde tijd op veronica 445.000 mensen keken naar het goedkope en slechte Wegmisbruikers.
![]()
![]()
![]()
![]()
!11
http://www.kijkonderzoek.nl/
Dat is het ook, ik had in plaats van 4400 beter een programma van talpa zelf kunnen kiezen. Maar ja het is natuurlijk wel grappig om te zien hoe veel beter veronica schoort met zo'n programma en talpa het dus echt bar slecht doetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Talpa uitlachen is best ok... maar dat mensen naar wegmisbruikers kijken ipv 4400 snap ik dan weer niet
Nou, net of iemand jaloers is op hem. Zie je z'n gezicht niet afkorrelen? Jezus man, net een michael jacksonquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef XiChico het volgende:
Toch is John de Mol rijker als de gemiddelde Fok!ker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |