Minder kijkcijfers? de hele voormiddag (wat zeg ik, tot 18.00) is het kindermeuk en daarna de puberprogramma's terwijl vader het nieuws moet zien, geen hol die er naar kijkt dan! Kunnen ze niet gewoon muziek draaien? en als ze dan muziek draaien geen pimp-marathon ofzo ...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:32 schreef Aurelianus het volgende:
Zodra ze bereid zijn om minder kijkcijfers te accepteren.
MTV moet het, tragisch genoeg, nou eenmaal hebben van dergelijke prutprogramma's anders zouden ze al eerder zijn overgestapt op een aanbod van enkel muziek en videoclips.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:35 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Minder kijkcijfers? de hele voormiddag (wat zeg ik, tot 18.00) is het kindermeuk en daarna de puberprogramma's terwijl vader het nieuws moet zien, geen hol die er naar kijkt dan! Kunnen ze niet gewoon muziek draaien? en als ze dan muziek draaien geen pimp-marathon ofzo ...![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:32 schreef Aurelianus het volgende:
Zodra ze bereid zijn om minder kijkcijfers te accepteren.
TMF draaide anders voor de overname van MTV toch ook hele dagen muziek (ongecensureerde versies en de volledige versies!)? Daar heb ik altijd naar gekeken, nu begint MTV TMF ook al vol te proppen met rotzooi, alle clipjes in te korten en reclame en "intermezzo's" in te lassen die meer speeltijd krijgen dan de muziek?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:41 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
MTV moet het, tragisch genoeg, nou eenmaal hebben van dergelijke prutprogramma's anders zouden ze al eerder zijn overgestapt op een aanbod van enkel muziek en videoclips.
quote:
Het is dus een succesformule. Jongeren hebben op televisiegebied dus meer behoefte om naast videoclips ook dergelijke programma's te kijken. MTV springt daar op in, omdat het een commerciële zender is en nou eenmaal gaat voor zoveel mogelijk kijkcijfers.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:53 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
TMF draaide anders voor de overname van MTV toch ook hele dagen muziek (ongecensureerde versies en de volledige versies!)? Daar heb ik altijd naar gekeken, nu begint MTV TMF ook al vol te proppen met rotzooi, alle clipjes in te korten en reclame en "intermezzo's" in te lassen die meer speeltijd krijgen dan de muziek?
MTV-Music... Music Television-Musicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:58 schreef Arjan het volgende:
Toevallig is deze week voor de CanalDigitaal abonnees de zender MTV-Music beschikbaar gekomen. De hele dag muziek, vrijwel geen reclame en geen geklep of wat dan ook.
Zelfs geen logo in beeld en ze draaien de clips helemaal.
Dus allemaal over op de satelliet
maar gelukkig hebben we TMF nog.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze post dekt de volledige lading![]()
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het is dus een succesformule. Jongeren hebben op televisiegebied dus meer behoefte om naast videoclips ook dergelijke programma's te kijken. MTV springt daar op in, omdat het een commerciële zender is en nou eenmaal gaat voor zoveel mogelijk kijkcijfers.
Geen idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef DaveM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Deze ongein duurt al zo lang, het zal vast geen experiment meer zijn.
De vraag is...waar blijven de Fok!kers die al die "kijk mij eens" programma's zo leuk vinden?
die hebben het te druk met slowchattenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:41 schreef DaveM het volgende:
De vraag is...waar blijven de Fok!kers die al die "kijk mij eens" programma's zo leuk vinden?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef Herald het volgende:
[..]
die hebben het te druk met slowchatten
Inderdaad. Net als MTV2 (wel reclame, helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:18 schreef kansloze_dertiger het volgende:
VH1 is een goede zender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |