Ik wil gewoon mijn dildo hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef bravo het volgende:
Jelle, zeur niet zo en wacht af ok?
Zeker weten? Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:13 schreef Dirkh het volgende:
Wordt vandaag nog bezorgd.
Omdat het dienaars van Satan zijn die jou graag pesten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:16 schreef Skv het volgende:
Waarom tyfen ze het niet gewoon op het postkantoor neer, dat ik het ff op kan halen
Je zou het dus haast denken.quote:Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag t/m vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden.
Alle post moet voor 17:00 bezorgd worden. De kans lijkt me niet groot dat ze vandaag nog komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:16 schreef veldmuis het volgende:
Als het rembours is doen ze het niet op zaterdag, gewone pakketjes wel. Denk ik
Bang dat je moeder zwanger wordt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:18 schreef Bakkes het volgende:
Je kop staat ze niet aan. Probeer het te accepteren.
Ik heb gisteren een pak condooms besteld via internet, rond een uur of 16:00. Vandaag viel de ramdikke enveloppe al op de mat. Dát is service.
Nee, ik ben bezig met het opzetten van een zwendelhandeltje. Ik gebruik de condooms en daarna verkoop ik ze weer door via Marktplaats of V&A.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bang dat je moeder zwanger wordt?
Ben jij imbeciel ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Skv het volgende:
Godverdomme. Kan ik dus tot dinsdag wachten?
Hoezo bellen ze me niet gewoon ff dat ik 'm op het postkantoor kan halen?
Dit slaat verdomme toch nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |