quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:02 schreef Khalein het volgende:
G'middag, medeslachtoffers van het leven![]()
Ik ben ook alleen maar online omdat ik te misselijk ben om iets anders te doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:07 schreef OoAstridoO het volgende:tis hier stil
de meesten hebben een leven
En hoe komt het dat je misselijk bent? eigen schuld of ook de griep? net als mn broer onder anderequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar online omdat ik te misselijk ben om iets anders te doen
Komt wel goed, Astrid
Denk het welquote:
nee, daarom juistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Alsof het de hele dag al storm loopt
Buikgriepje wellicht, hoewel ik dat doorgaans een stuk ernstiger heb dan nu het geval isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef OoAstridoO het volgende:
En hoe komt het dat je misselijk bent? eigen schuld of ook de griep? net als mn broer onder andere
Mn broer had eergisternacht zichzelf en zn bed tijdens zn slaap ondergekotst en de hele nacht en ochtend heeft ie gkotst tot het gal aan toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef Khalein het volgende:
[..]
Buikgriepje wellicht, hoewel ik dat doorgaans een stuk ernstiger heb dan nu het geval isNee, verder niets raars gegeten of zo
Maar er gaat ook hier iets rond, hoor de ene na de andere klagen over zwak/ziek/misselijk zijn
Ik bedoel dat het vandaag nogal rustig is in de loungequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben erbij sinds no. 2 ofzo hoor
Nog zo iemand die zelden tot nooit ziek isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:19 schreef OoAstridoO het volgende:
Mn broer had eergisternacht zichzelf en zn bed tijdens zn slaap ondergekotst en de hele nacht en ochtend heeft ie gkotst tot het gal aan toe(hoop dak je nu niet nog misselijker maak
) Er gaat zeker wat rond ook, mn broer is altijd vrij vatbaar, mn vader was niet lekker en mn moeder heeft het ook gehad, ik ben eigenlijk nooit misselijk of ziek
ooh, ja k merk hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het vandaag nogal rustig is in de lounge
Was best sneu ja en ik ben erg blij dat ik nooit ziek benquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nog zo iemand die zelden tot nooit ziek isMijn neef is ook zo'n geval, en dan mij klieren omdat ik de andere kant van de medaille ben zeg maar
![]()
Anyways
Nee, ik ben nu niet misselijker, heb het vooral met je broer te doen
En maar doorzetten hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Was best sneu ja en ik ben erg blij dat ik nooit ziek benlaatste keer was 5,5 jaar terug en toen had ik koorts en al en ging gewoon naar school
ik vpond mezelf fit genoeg maar toen ben ik naar huis gestuurd door de docenten
haha
Ook zo domw el was de hele vakantie ziek maar zou die maandag erop naar schoolquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:38 schreef Khalein het volgende:
[..]
En maar doorzetten heMeeste mensen lopen te lang door terwijl ze rust moeten houden, ben zelf ook zo'n type geweest. Da's mede waardoor ik tegenwoordig zo'n ramp ben
Nee, ik houd nu rust wanneer het moet
En dan de persoon die voor ze zat ook, direct aangestoken hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ook zo domw el was de hele vakantie ziek maar zou die maandag erop naar schoolmaarja ha ha ik zet altijd door je hebt ook figuren die als ze 1 keer hoesten al thuis blijven ofzo in mijn klas
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
En dan de persoon die voor ze zat ook, direct aangestoken heMjah, dat soort enthousiastelingen heb je altijd wel in de klas
'k Heb zin in cappucino, maar of dat wijsheid is?
Ik ookquote:
Thee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:47 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik ookWil echter wel even een andere smaak in m'n mond
Lang verhaal, maar ik behoor zo min mogelijk thee te drinkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
Thee?
Als je die drinkt is het helemaal feest jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:55 schreef Khalein het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar ik behoor zo min mogelijk thee te drinkenHeb het iig niet in huis op het moment
F*ck, de melk is ook over datum, moet er straks dus echt nog uit
Volgens m'n weather widget is het "slechts" -1quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als je die drinkt is het helemaal feest jaen das wel min dan vooral met dit weer brr koud
Hier scheen de zon vandaag lekker alleen dan ben je buiten en dan heb je zoiets van de temperatuur valt wel tegenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
Volgens m'n weather widget is het "slechts" -1Da's een trui een sjaal en met tegenzin naar buiten. Het ziet er alleen kouder uit hier
Dat ideequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hier scheen de zon vandaag lekker alleen dan ben je buiten en dan heb je zoiets van de temperatuur valt wel tegen
In principe wel maar denk dat het niet meevalt en ook gewoon koud isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:05 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat idee![]()
Nja, met die logica... Zou het hier dan niet moeten meevallen?
Sjips, m'n bejaarde kat is wakker, en heeft trek
Onze kat is geen schootkatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:10 schreef Khalein het volgende:
Hij zit op schootToen ik m uit het asiel haalde zeiden ze nog zo dat het heen oppakmodel was, laat staan op schoot zitten, en nu?
Kennelijk kan het altijd nog omslaanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Onze kat is geen schootkatwel jammer mja zelf te vaak opgepakt enzo
aangezien we haar hadden sinds dat ze 4 weken was
Oud beessiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
Kennelijk kan het altijd nog omslaanDjeesz, Pep is net 18 geworden en was 17 jaar lang geen schootkat, maar nu? Ik sta echt versteld
waarom zou het niet mogen? die andere sloeg na een paar delen nergens meer op want toenw as dat wel bekend. Hey indahquote:
Succesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:26 schreef Khalein het volgende:
Vooruit, jasje aan, sjaal om, handschoentjes aanEens kijken wat ik voor mezelf kan betekenen
Bis laetrz, laiverds
tja, verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zal wel goed zijn D had even geleden helemaal geen OP.
* classpc quote D.Rosequote:
surequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook zo saai anders he
en ik offer me maar weer op
dat niemand je geloofd?quote:
quote:
Slechte verf dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist niet dat de verf 16 uur moest drogen voor je 'm weer kan overschilderen
het is geen slechte, maar ook geen sneldrogendequote:Op zondag 29 januari 2006 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Slechte verf dan.Spuitbussen drogen sneller volgens mij.
![]()
Dat schiet dan niet op he.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is geen slechte, maar ook geen sneldrogende
En dan natuurlijk nog even een fototje posten.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja
morgenvroeg dus nog 1 laagje er overheen en dan is ie klaar
dat zal wel lukkenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan natuurlijk nog even een fototje posten.![]()
Hmm dat klinkt gewaagd.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zal wel lukken
Het is trouwens blauw geworden
oeps, sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 00:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*tegen een stoel loopt....
okquote:Op zondag 29 januari 2006 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, kan gebeuren...
doe het licht maar weer uit.. ik ben er nu ook vandoor
dat krijg ik anders nooitquote:Op zondag 29 januari 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* D.Rose nog even een fooi geeft...
Ach, een uiting van waardering is nooit verkeerd...quote:Op zondag 29 januari 2006 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat krijg ik anders nooit
dank je, en wel thuis
okquote:Op zondag 29 januari 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, een uiting van waardering is nooit verkeerd...
graag gedaan hoor!
it wasn't mequote:
goeiemorgenquote:Op zondag 29 januari 2006 09:21 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com knipt licht aan
goedemorgen
Hoiquote:
Idd, ik denk dat iedereen nog ligt te slapen... Dat wat ik om 4 uur ging doen en om 7 uur al niet meer deed...quote:
Ik was ook op tijd wakker, een uur of 9..quote:Op zondag 29 januari 2006 10:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat iedereen nog ligt te slapen... Dat wat ik om 4 uur ging doen en om 7 uur al niet meer deed...
ben wel wat brak nu...quote:Op zondag 29 januari 2006 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik was ook op tijd wakker, een uur of 9..
ik ook, en ik heb om 2 uur een afspraak waar ik geen zin in heb. Maar als ik er eenmaal ben weet ik dat het wel goed is, maar toch.. ik moet nog zoveel doen hier.quote:
stop dan met FOK!ken en ga wat nuttigs doenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, en ik heb om 2 uur een afspraak waar ik geen zin in heb. Maar als ik er eenmaal ben weet ik dat het wel goed is, maar toch.. ik moet nog zoveel doen hier.![]()
doe mij ook maarquote:Op zondag 29 januari 2006 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
En goedemorgen allemaal.
Zo maar een broodje ei maken met spek
doe ik ook tussen de bedrijven doorquote:Op zondag 29 januari 2006 10:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
stop dan met FOK!ken en ga wat nuttigs doen
hey goedesmorgesquote:Op zondag 29 januari 2006 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
En goedemorgen allemaal.
Zo maar een broodje ei maken met spek
maakt het ook nog uit wat je krijgt?quote:Op zondag 29 januari 2006 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ola inda!
Zo ik heb me toch een partij zin in eten
niets, gewoon een vraag, ik zit nu een banaan te eten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oi Mutz!
@ inda: Och wat had je in gedachten?
Hmm k hou niet zo van banaantjesquote:Op zondag 29 januari 2006 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niets, gewoon een vraag, ik zit nu een banaan te eten bijvoorbeeld.
Ey, jij bent vroeger op dan mij.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat komt ervan, moet je maar op tijd naar bed
Gezellig wat kom je doen?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi, dan kunnen we nog wat ondernemen vandaag
maar ik ben dan ook een bikkelquote:Op zondag 29 januari 2006 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ey, jij bent vroeger op dan mij.![]()
Dat zei jequote:
ik was eerderquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:08 schreef Jaguarized het volgende:![]()
![]()
Dark_Angelus
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
toen was ik nog niet wakkerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
En ik weer niet zo enthousiast ontvangst..
beetje jammer weer
Een half uurtje eerder opstaan maakt je nog geen bikkel.quote:
Nou ga het maar is over doen danquote:
Uiteraard! Maar dat weet je inmiddels wel toch?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ga het maar is over doen dan
mogguhquote:
Wat is LWquote:
ik ben al 2 uur opquote:Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een half uurtje eerder opstaan maakt je nog geen bikkel.![]()
Pindah
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar dat weet je inmiddels wel toch?
ik kan niet typenquote:
ik al 4 uurquote:
en om 9 uur opstaan dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een half uurtje eerder opstaan maakt je nog geen bikkel.![]()
Pindah
mogguh esquote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef es70 het volgende:
Helleuw. Rekeningen betaald, zonde geld
.
hoezo?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef es70 het volgende:
.
Dude.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en om 9 uur opstaan dan?
ik ontdekte trouwens eergisteren dat ik niet om 6 uur op hoef als ik op vakantie ga. een uur of 7 is tijd genoeg![]()
hey esquote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef es70 het volgende:
.
Nee, ik wil ook nog even luieren in die zwarte ligstoelen op 't einde van de F pier.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dude.9 uur op vakantie kan ook prima hoor.
![]()
Niks bijzonders, de oudste moet vanmiddag 'discobowlen', dochter van mijn zwager is jarig en er liggen nog wat gezellige huishoudelijke taken te wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Classes
Iemand nog wat plannen voor vandaag?
Niks leuks iigquote:Op zondag 29 januari 2006 11:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoezo?
heb je er niks voor gehad?
Oh het is op de dag van vertrek.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook nog even luieren in die zwarte ligstoelen op 't einde van de F pier.![]()
da's altijd met rekeningenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef es70 het volgende:
.
Oeh leuk dat discobowlen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks bijzonders, de oudste moet vanmiddag 'discobowlen', dochter van mijn zwager is jarig en er liggen nog wat gezellige huishoudelijke taken te wachten.
Huiswerk makenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Classes
Iemand nog wat plannen voor vandaag?
Dat is helemaal zonde geld, bekeuringenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey es
ik mocht voor 1 rekening door 't rood rijden en daarna aangehouden worden. Dan is 40 euro toch best veel.Maar goed, het was mijn eerste bekeuring ooit..
nee, gewoon niet meer kunnen slapen... 4 uur erin, 7 uur eruitquote:
tja, ik ga niet nu al naar schiphol. da's ook zoiets hequote:Op zondag 29 januari 2006 11:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh het is op de dag van vertrek.Maak dat ff duidelijk dan.
Dan pak je dus een trein later en ben je 1,5 uur voor vertrek op Schiphol.
![]()
da's nog een koopjequote:Op zondag 29 januari 2006 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey es
ik mocht voor 1 rekening door 't rood rijden en daarna aangehouden worden. Dan is 40 euro toch best veel.Maar goed, het was mijn eerste bekeuring ooit..
Pat wil wel even heen, ik weet nog niet of ik ook gaquote:Op zondag 29 januari 2006 11:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh leuk dat discobowlen.Dus ook nog op verjaardag?
88 euro voor een verzekering die ik nooit aanspreek. Het is voor mij tot op heden voordeliger geweest alle kosten uit eigen zak te betalen, maar ja, dat mag nietquote:Op zondag 29 januari 2006 11:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's altijd met rekeningen
al krijg je er vaak diensten voor terug
ik was op de brommerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's nog een koopje
Geloof dat door rood rijden sinds 1 januari het dubbele kost
Zo, he dat was een korte nacht.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
nee, gewoon niet meer kunnen slapen... 4 uur erin, 7 uur eruit![]()
toch niet van de pijn he?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ik ga niet nu al naar schiphol. da's ook zoiets he![]()
dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 29 januari 2006 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo, he dat was een korte nacht.Meestal slaap je toch wat langer na een drukke nacht enzo... [afbeelding]
jawelquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
eejjjjjjjjquote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedmorgen...
Alles goed??quote:
Ik vond het gisteren zo gezellig dat ik besloot hier koffie te drinken (het is alleen thee met honing geworden wegens een dichte en pijnlijk keel)quote:
alles goed? Ja, redelijk, die pijnlijke keep heb ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alles goed??
[..]
Ik vond het gisteren zo gezellig dat ik besloot hier koffie te drinken (het is alleen thee met honing geworden wegens een dichte en pijnlijk keel)
Het heerstquote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles goed? Ja, redelijk, die pijnlijke keep heb ik ook.![]()
3 geroosterde broodjes met kaas en kwart litertje verse jus d'orange.quote:
dat komt goed uit, want het was net teatimequote:Op zondag 29 januari 2006 11:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alles goed??
[..]
Ik vond het gisteren zo gezellig dat ik besloot hier koffie te drinken (het is alleen thee met honing geworden wegens een dichte en pijnlijk keel)
O nee, koffie is heerlijk!! Je kan mij elk uur van de dag wel koffie geven... Alleen nu dus even thee met honing...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat komt goed uit, want het was net teatime
Koffie is goor
owh.. da's best smakelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 11:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
3 geroosterde broodjes met kaas en kwart litertje verse jus d'orange.
is gelukt, doei!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
Zo nu maar weer is hier mensen irriteren![]()
Nee je zou in je eigen tijd koffie drinken! Uitvreterquote:Op zondag 29 januari 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies.. maar alleen op werkdagen.. daarbuiten drink ik zelden koffie.
Zou heel erg blij zijn als het bij een verkoudheid bleef, daar doe ik nu dus ook mijn best voor.. Kan het echt niet gebruiken om ziek te zijn, niet tot 7 maart...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Terwijl ik er normaal niet ziek van word.. maar goed, eens moet het gebeuren natuurlijk.
Ja een goed begin is het halve werkquote:
elk uur van de dag, alleen niet dit uurquote:Op zondag 29 januari 2006 11:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O nee, koffie is heerlijk!! Je kan mij elk uur van de dag wel koffie geven... Alleen nu dus even thee met honing...
Mwah zondagochtend wil ik nog wel een bakkie doen en dan de rest van de week weerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zulk saai werk dat je zo wakker moet blijven??quote:Op zondag 29 januari 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Try usquote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
Die thee smaakt best wel met die croissantjes hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
elk uur van de dag, alleen niet dit uur
hey, ik krijg gewoon betaald voor koffie drinken, dat jij dat in je vrije tijd moet doen.. pauperquote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee je zou in je eigen tijd koffie drinken! Uitvreter![]()
nee, dat is het niet, maar hier moet ik koffie zetten en zo.. op 't werk pleur ik de senseo aan. Dus meer luiheid.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zulk saai werk dat je zo wakker moet blijven??
Ik krijg betaald om te fokkenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, ik krijg gewoon betaald voor koffie drinken, dat jij dat in je vrije tijd moet doen.. pauper![]()
aah, goed dat ik 't weet.. ik ga eens wat topics openenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is niemand in us![]()
Er is een us meet geloof ik![]()
okay, ik heb medelijden met jequote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om te fokken![]()
Beat that![]()
keep.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles goed? Ja, redelijk, die pijnlijke keep heb ik ook.![]()
Ik ken dat.. Heb hier ook geen senseo, dus ik doe het met die zakjes Afrikaanse koffie van Nescafe...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat is het niet, maar hier moet ik koffie zetten en zo.. op 't werk pleur ik de senseo aan. Dus meer luiheid.
Ze betalen goedquote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, ik heb medelijden met je![]()
waar?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om te fokken![]()
Beat that![]()
Even loeren.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Dzjèg... welke vlucht heb je?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is niemand in us![]()
Afrikaanse koffie?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ken dat.. Heb hier ook geen senseo, dus ik doe het met die zakjes Afrikaanse koffie van Nescafe...
drie nummers? Dat gaat nooit goedquote:Op zondag 29 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even loeren.
KL1771, KE906, KE823
had toch liever wat meer geslapenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doe je wel heel goed dan, zo korte nachtrust
hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 11:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedmorgen...
doe je bestquote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
kan je lekker rellenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is niemand in us![]()
Vers uit Indonesie.quote:
Twee keer overstappen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
drie nummers? Dat gaat nooit goed![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij wilde om 7 uur nog een keer?
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
hij is hier niet eens en ik ben niet bij hem
ik lig nog in bed, maar van slapen gaat niets meer komen...quote:
Och een modje die relt is goedquote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik wel ff een kloon gaan pakken![]()
ik doe dat altijd gewoon onder m'n eigen naam, ook in m'n blauwe tijd...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ik wel ff een kloon gaan pakken![]()
had je dan spannende verhalen willen horen?quote:
Vroegâh was alles beterquote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik doe dat altijd gewoon onder m'n eigen naam, ook in m'n blauwe tijd...
En dan ook je eigen troep opruimen?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik doe dat altijd gewoon onder m'n eigen naam, ook in m'n blauwe tijd...
jaja, ff wachten dan..quote:Op zondag 29 januari 2006 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou waar blijven die reltopique's?
LInkjes uiteraard hier hèquote:
ik was niet zo moeilijk als mod... Maar PTA was op een gegeven moment te braaf geworden door het modteam... Viel niets meer te modden en als we wilden rellen, dan kakten ze altijd veel te snel weer in...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan ook je eigen troep opruimen?![]()
Wie niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
had je dan spannende verhalen willen horen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekkerder dan die water-kippetjes hier in de winkel
ja, dan krijg je namelijk geld van de EU en zo. Maar alleen als je Marokkaan bent natuurlijk, dus ik moet me nog even verkleden.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Rellen?? Is dat nodig??
Ijsmeisje?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. wat kun je nou verkloten aan US? Tubgirl mag niet en zo..
Wat een inkoppertje.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ijsmeisje?
foto's van pornosterren, eehm tsja wees is creatief ofzo
ijsmeis.. staat daar een ban op?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ijsmeisje?
foto's van pornosterren, eehm tsja wees is creatief ofzo
En denk aan je tongval!!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dan krijg je namelijk geld van de EU en zo. Maar alleen als je Marokkaan bent natuurlijk, dus ik moet me nog even verkleden.![]()
kan soms erg vermakelijk zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Rellen?? Is dat nodig??
tentamens lerenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's te begrijpen ja..
Maar nu kan je nog wat doen met je dag
Hehe, je ne sais pas.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ijsmeis.. staat daar een ban op?![]()
quote:
Bummer.quote:
ik zit er met ingang van volgende week 3 tramhaltes vandaan ofzo... tot die tijd zit ik in diemen...quote:Op zondag 29 januari 2006 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens MutZ zit je vlakbij Uilenstede op school?
Hehe oke, naja ik zag HBO-V staanquote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik zit er met ingang van volgende week 3 tramhaltes vandaan ofzo... tot die tijd zit ik in diemen...
staat geen mailadres in je profielquote:
Hehe kan het altijd proberenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat ga ik maar niet wagen dan
slapen.. uhuhquote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe oke, naja ik zag HBO-V staan
Vriendin zit daar enzo, slaap vaak in uilenstede enzo
Slowchatten in Sexy&Gewaagdquote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmm.. wat kun je nou verkloten aan US? Tubgirl mag niet en zo..
op de hogeschool van a'dam of op inholland?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe oke, naja ik zag HBO-V staan
Vriendin zit daar enzo, slaap vaak in uilenstede enzo
dat niet, maar een algehele ban hoef ik niet per se..quote:Op zondag 29 januari 2006 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe kan het altijd proberen
En een ban in US is toch niet zo erg
Jupsquote:
Inholland.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
op de hogeschool van a'dam of op inholland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |