quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:02 schreef Khalein het volgende:
G'middag, medeslachtoffers van het leven![]()
Ik ben ook alleen maar online omdat ik te misselijk ben om iets anders te doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:07 schreef OoAstridoO het volgende:tis hier stil
de meesten hebben een leven
En hoe komt het dat je misselijk bent? eigen schuld of ook de griep? net als mn broer onder anderequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar online omdat ik te misselijk ben om iets anders te doen
Komt wel goed, Astrid
Denk het welquote:
nee, daarom juistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:12 schreef Khalein het volgende:
[..]
Alsof het de hele dag al storm loopt
Buikgriepje wellicht, hoewel ik dat doorgaans een stuk ernstiger heb dan nu het geval isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:13 schreef OoAstridoO het volgende:
En hoe komt het dat je misselijk bent? eigen schuld of ook de griep? net als mn broer onder andere
Mn broer had eergisternacht zichzelf en zn bed tijdens zn slaap ondergekotst en de hele nacht en ochtend heeft ie gkotst tot het gal aan toequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef Khalein het volgende:
[..]
Buikgriepje wellicht, hoewel ik dat doorgaans een stuk ernstiger heb dan nu het geval isNee, verder niets raars gegeten of zo
Maar er gaat ook hier iets rond, hoor de ene na de andere klagen over zwak/ziek/misselijk zijn
Ik bedoel dat het vandaag nogal rustig is in de loungequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben erbij sinds no. 2 ofzo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |