Hmmzz, en why the fuck hebben ze dan een driver voor optische usb muizen voor NT4quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:13 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je te ijlen vent, NT4 ondersteund überhaupt geen USB.
ik zei ook: Met windows NT4 ondersteuning! (en ja, trust heeft op de site voor sommige van hun muizen drivers voor windows nt4!)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef mighty_myte het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/33114?Landfilter=
Dan werkt jouw muis niet onder NT, want volgens de TS kosten die méér dan 40 euro.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef Skv het volgende:
Ik heb een logitech Mx510.
Superchill.
Maar wel duurder. Iets van 40 ofzo
Dit klopt niet. Ik heb laatst een systeem gebouwd voor een vriend en hij had ook een wireless desktop setje (Microsftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:20 schreef kansloze_dertiger het volgende:
USB muis ( + toetsenbord) is lastig. Je kan dan niet in de BIOS en in DOS zijn ze ook niet te gebruiken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef M.Ram het volgende:
9.95 van microsoft bij de vobis.
ik heb er net woensdag 7 moeten kopen voor het werk.
Idd, en zelfs onder NT en 95quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:26 schreef switchboy het volgende:
Gewoon USB>>PS2 verloopje halen en het werkt zelfs zonder drivers (lees standaartmuis drivers)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Merk : Microsoft
Type : Basic Optical Mouse
Geschikt voor : PC & MAC
Aansluiting : USB & PS/2
Draadloos : Nee
Bluetooth : Nee
Radiografisch : Nee
Draadloze mini ontvanger : Nee
Mechanisch : Nee
Magnetisch : Nee
Trackball : Nee
Optisch : Ja
Laser : Nee
Scrollwiel : Ja
Tilt wiel : Nee
Aantal muisknoppen : 3
Internet knoppen : Nee
Toepassing schakelaar : Nee
Acculader : Nee
Oplaadbaar : Nee
Geschikt voor linkshandig : Nee
Kleur : Wit
Uitvoering : OEM
Omschrijving:
Wel een snoer, maar zonder balletje. De muis is zeer accuraat op elk oppvervlak en weegt een stuk minder dan draadloze muizen. De muis heeft vele extra functies, zoals scroolen door teksten, bladeren door webpagina's en meer.
¤ 9,95
http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=72602
Nou wat wil je nog meer?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:13 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je te ijlen vent, NT4 ondersteund überhaupt geen USB.
MS ondersteund usb niet op NT4quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef gateway het volgende:
Hmmzz, maar de een zegt dat NT4 geen usb ondersteunt.....
En aan ps/2 heb ik nisk, want dat poortje werkt niet....
een legale XP? denk ut nie, enneuh... xp op een 266mhz met 96mb ram??? tis op een PII 350 met 192mb ram nog traag!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:17 schreef Mrln het volgende:
ik denk dat een upgrade naar XP goedkoper is....
Hij heeft SP6......quote:Op zondag 29 januari 2006 17:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MS ondersteund usb niet op NT4
Het kan werken vanaf sp6 (uit mijn hoofd) maar geen enkele garantie.
In principe moet je dus denken dat het niet werkt en je hebt geluk als hij het wel doet.
Maar ken wel genoeg USB apparaten die het wel goed hebben gedaan onder NT4
Vooral muisjes enzo, Scanners en andere zaken is een hel
Heb je emulatie draaien? Zoniet dan kan je het schudden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:04 schreef gateway het volgende:
usb NT4
volgens mij niet, geen id wat je bedoelt..... er staat NT4 op, omdat we daar nog een cd van hadden liggen met legale licentie. en omdat de ps2 port niet wil werken, en er nu een seriele muis aanzit (zonder scroll wiel enzo) dacht ik aan een usb muis....quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je emulatie draaien? Zoniet dan kan je het schudden.
dat wordt dan een upgrade naar win2k.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:51 schreef gateway het volgende:
[..]
een legale XP? denk ut nie, enneuh... xp op een 266mhz met 96mb ram??? tis op een PII 350 met 192mb ram nog traag!
nee dus. verder denken.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef gateway het volgende:
[..]
volgens mij niet, geen id wat je bedoelt..... er staat NT4 op, omdat we daar nog een cd van hadden liggen met legale licentie. en omdat de ps2 port niet wil werken, en er nu een seriele muis aanzit (zonder scroll wiel enzo) dacht ik aan een usb muis....
Want zonder emulatie ondersteunt NT geen USB. Maar ik vind het wel vreemd dat de PS2 converter het dan niet doet. Kan mischien aan het SP liggen?quote:
Wij hebben hier een 233Mhz met 96 mb ram ism Windows XP Proquote:Op maandag 30 januari 2006 10:51 schreef gateway het volgende:
[..]
een legale XP? denk ut nie, enneuh... xp op een 266mhz met 96mb ram??? tis op een PII 350 met 192mb ram nog traag!
en daar valt mee te werken???? heb hier zon zelfde laptop staan met winxp home, maar snel is het niet......quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wij hebben hier een 233Mhz met 96 mb ram ism Windows XP Pro
Dat kan, niet dat je er dan nog op wil werken..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Devolution het volgende:
[..]
Wij hebben hier een 233Mhz met 96 mb ram ism Windows XP Pro
MSNen en internetten gaat gewoon goed. Maar meer kun je er niet mee maar dat hebben we daarop ook niet nodig..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:55 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dat kan, niet dat je er dan nog op wil werken..
Gewoon 98se of 2k installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |