Hmmzz, en why the fuck hebben ze dan een driver voor optische usb muizen voor NT4quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:13 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je te ijlen vent, NT4 ondersteund überhaupt geen USB.
ik zei ook: Met windows NT4 ondersteuning! (en ja, trust heeft op de site voor sommige van hun muizen drivers voor windows nt4!)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef mighty_myte het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/33114?Landfilter=
Dan werkt jouw muis niet onder NT, want volgens de TS kosten die méér dan 40 euro.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef Skv het volgende:
Ik heb een logitech Mx510.
Superchill.
Maar wel duurder. Iets van 40 ofzo
Dit klopt niet. Ik heb laatst een systeem gebouwd voor een vriend en hij had ook een wireless desktop setje (Microsftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:20 schreef kansloze_dertiger het volgende:
USB muis ( + toetsenbord) is lastig. Je kan dan niet in de BIOS en in DOS zijn ze ook niet te gebruiken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef M.Ram het volgende:
9.95 van microsoft bij de vobis.
ik heb er net woensdag 7 moeten kopen voor het werk.
Idd, en zelfs onder NT en 95quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:26 schreef switchboy het volgende:
Gewoon USB>>PS2 verloopje halen en het werkt zelfs zonder drivers (lees standaartmuis drivers)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:11 schreef M.Ram het volgende:
[afbeelding]
Merk : Microsoft
Type : Basic Optical Mouse
Geschikt voor : PC & MAC
Aansluiting : USB & PS/2
Draadloos : Nee
Bluetooth : Nee
Radiografisch : Nee
Draadloze mini ontvanger : Nee
Mechanisch : Nee
Magnetisch : Nee
Trackball : Nee
Optisch : Ja
Laser : Nee
Scrollwiel : Ja
Tilt wiel : Nee
Aantal muisknoppen : 3
Internet knoppen : Nee
Toepassing schakelaar : Nee
Acculader : Nee
Oplaadbaar : Nee
Geschikt voor linkshandig : Nee
Kleur : Wit
Uitvoering : OEM
Omschrijving:
Wel een snoer, maar zonder balletje. De muis is zeer accuraat op elk oppvervlak en weegt een stuk minder dan draadloze muizen. De muis heeft vele extra functies, zoals scroolen door teksten, bladeren door webpagina's en meer.
¤ 9,95
http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=72602
Nou wat wil je nog meer?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:13 schreef nietzman het volgende:
Wat zit je te ijlen vent, NT4 ondersteund überhaupt geen USB.
MS ondersteund usb niet op NT4quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef gateway het volgende:
Hmmzz, maar de een zegt dat NT4 geen usb ondersteunt.....
En aan ps/2 heb ik nisk, want dat poortje werkt niet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |