*nakijk*quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef Cairon het volgende:
Cybart, nee jij bent knap, leuke foto daar in je fotoboek ding op gay.nl
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef Cairon het volgende:
Cybart, nee jij bent knap, leuke foto daar in je fotoboek ding op gay.nl
Jah 1. Best wel geinig eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:35 schreef Cairon het volgende:
Cazman, nee jij bent knap, nog leuke mouwloze shirtjes gekocht?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:36 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
begin je nu weer op me te geilen?
tijd voor een peuk@ Caz ... ook weer terug?
Neuh, ik drink liever geen koffie met mensen die mij een racist noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:44 schreef SCH het volgende:
DennisMoore, gaan we zo koffie drinken in de stad?
Oh, dan ga je maar alleenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik drink liever geen koffie met mensen die mij racist noemen.
Oh, je vindt het prettiger dat mensen tegen je liegen? Kan ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, ik doe liever niet aardig tegen mensen die mij een racist noemen.
Brabantse Vriendengroepjes zijn dan ook köt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:48 schreef Cairon het volgende:
Ik ben gewoon een beetje teleurgesteld in de homo's hier en elders.
Op zich zijn ze allemaal hetzelfde. Hetero's zijn veel aardiger wat dat betreft. Als je daar vooraf aangeeft aan je vrienden dat je interesse hebt in een leuk meisje, dan is het not-done voor iemand anders om dat meisje te benaderen en te versieren en het bed in te lullen. Doe je dat wel, dan ben je heel makkelijk, heel duidelijk een debiele klootzak die z'n maten erbij naait.
Neuh, ik vind het prettiger als mensen als jij van de aardbodem zouden verdwijnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Oh, je vindt het prettiger dat mensen tegen je liegen? Kan ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |