Vreemd danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef SunChaser het volgende:
Raar dat Albert dat boek niet hebben mocht, bij ons lag ie gistermiddag al in de winkel.
Nope. Liep gisteren door Plukker in Schagen en de cover viel me op, daarom zag ik t.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vreemd danOf jij werkt in een boekenwinkel
![]()
dat is volgens mij een foto van govert de roos. die heeft vlak voor haar dood een serie gemaakt van emoties. hazes is ook erg mooi.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:01 schreef Copycat het volgende:
Mooie fotocover, zeg!
Ik moet zo een boek ophalen bij een boekhandel, meteen gelegenheid om even in die biografie te neuzen.
Sylvia was zeker een mooie vrouw !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:50 schreef SunChaser het volgende:
Zou die cover trouwens slaan op de borstkanker waaraan ze overleed? Ze houdt wel erg vrolijk haar borsten vast.
Mooie vrouw trouwens Millecam. In het boek staan ook alle Playboyfoto's. Die zal ik hier niet linken maar je kunt t vinden als je gewoon Sylvia Millecam op google intoetst.
Een groot deel van het boek schijnt over sex te gaan.quote:
Millecam straalde ook seks uit. Zo een hebben we er niet meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een groot deel van het boek schijnt over sex te gaan.
Wat haar moeder niet echt prettig vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een groot deel van het boek schijnt over sex te gaan.
Nee, die dacht dat ze slechts een paar relaties heeft gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef static het volgende:
[..]
Wat haar moeder niet echt prettig vindt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Millecam straalde ook seks uit.
Ze had ooit een comedyshow met sketches waarin ze ook een keer naakt was. Voegde niks toe maar was toch leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ze was ook exhibitionistisch. Daar hou ik wel van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |