Ja, was ik nog vergeten! Een artikel dat er de ene week wel is, is de volgende week ineens uit het assortiment, en maanden later is het dan ineens terug. En ineens weer weg.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef cheqy het volgende:
Hier in osdorp hetzelfde verhaal plus dat als je hier iets wilt pakken dat je dan altijd misgrijpt.![]()
Ook vergeten; als ik op vrijdag/zaterdag boodschappen ga ging doen dan moest ik toch altijd weer naar de AH (het dichtste bij) om nog iets te halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef Ingrate het volgende:
same here bij de c1000, alleen hebben ze hier 50% van de dingen die je moet hebben nooit
Bij ons verkopen ze soms kifilets per één dat verpakt is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stoor me meer aan het feit dat vlees bij die winkel altijd in megahoeveelheden wordt verkocht. Wat moet ik in m'n eentje met 6 kipfilets? En met >500 gr gehakt?
En dan miepen als je een kleinere verpakking vraagtAls er al eens iemand achter die balie staat daar aan wie je het uberhaupt kán vragen.
Invriezen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stoor me meer aan het feit dat vlees bij die winkel altijd in megahoeveelheden wordt verkocht. Wat moet ik in m'n eentje met 6 kipfilets? En met >500 gr gehakt?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:24 schreef R0ADKILL het volgende:
De C1000 hier in Zeist is best wel goed. Alleen breekt er regelmatig TBC uit, da's wel jammer.
Jaja, de TBC1000
Mijn vriezer zit vol met brood, vis en overgebleven restjes. Bovendien vergeet ik ingevroren vlees op te maken.quote:
dat vond ik ook vervelend toen ik laatst inkopen ging doen. alles voor 2 personen (eigenlijk 4 maar k eet veelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
OogTV dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:25 schreef Brentmeister het volgende:
Dan moet je de C1000 reclames op TV-Noord es bekijken![]()
OSDORP ?~quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef cheqy het volgende:
Hier in osdorp hetzelfde verhaal plus dat als je hier iets wilt pakken dat je dan altijd vaak misgrijpt.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:50 schreef SevenWonders het volgende:
Bij ons in Dordt hangt regelmatig de hele stad vol met C1000 reclameposters in de bushokjes, terwijl er in de hele stad geen C1000 te vinden is....
idd de C1000 in de "BruPo" is wel OKquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
dat vond ik ook vervelend toen ik laatst inkopen ging doen. alles voor 2 personen (eigenlijk 4 maar k eet veel)
verder is de c1000 waar maikuul werkt wel ok. vrij groot ook, alleen het fruit vond k ook weer niet zo geweldig uitzien
Winkelend publiek zei je?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:55 schreef FoXje het volgende:
En waarom?
- C1000 hier in Veldhoven is een lelijke,kleine, bekrampte kut winkel met altijd te weinig parkeerplaatsen
- Fruit van de C1000 begint na 4 dagen spontaan te rotten
- Er zit niet 1, niet 1!, lekker wijf achter de kasssa
- Het winkelend publiek bestaat uit zigeuners, bejaarden, en paupers.
Dus ik ga voortaan mijn euro's ergens anders naartoe brengen.
Daar haalt mijn vrouw tegenwoordig de boodschappen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef Meki het volgende:
[..]
OSDORP ?~
dan kom je toch naar AH Osdorpplein![]()
Daar ben ik blij om!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben uiteraard weer terug van het werk, mijn antwoord op dit topic:
Wtf boeit mij het dat jij niks koopt, ik verdien er geen euro minder om hoor
Nee, dan moet je geld toe gaan gevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben uiteraard weer terug van het werk, mijn antwoord op dit topic:
Wtf boeit mij het dat jij niks koopt, ik verdien er geen euro minder om hoor
Whaha ja die zijn echt ergquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:25 schreef Brentmeister het volgende:
Dan moet je de C1000 reclames op OogTv es bekijken![]()
En onder welk publiek val jij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:55 schreef FoXje het volgende:
En waarom?
Niet, want ik ga niet meerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:33 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
En onder welk publiek val jij?
jah zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Daar haalt mijn vrouw tegenwoordig de boodschappen.Ze rijd liever 10 minuten om dan dat ze die takke c1000 in gaat. Daar komen we alleen nog maar als we bij wijs van spreken een bakje boter zijn vergeten. Maarre werk jij daar?
![]()
Is dat ook een XL vestiging?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
jah zeker
Ik werk in AH Osdorpplein
de grootste AH in Amsterdam![]()
Behalve bakken waar je el cheapo goede broodjes kan weghalen als in pistoletjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
C1000 is cheaper dan de ah
maar de C1000 heeft nie veel
mm daar valt de prijs ook nog van tegenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Behalve bakken waar je el cheapo goede broodjes kan weghalen als in pistoletjes
Geinig als ik er een keer ben ga ik een keer keihard Mekiiii!!!! roepen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:24 schreef Meki het volgende:
[..]
jah zeker
Ik werk in AH Osdorpplein
de grootste AH in Amsterdam![]()
jah moet je doenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Geinig als ik er een keer ben ga ik een keer keihard Mekiiii!!!! roepen.![]()
Gemiddeld ontlopen de prijzen elkaar niet zo veel meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga naar een echte supermarkt. AH. Die is te duur voor paupers, dus die kunnen je er ook niet lastig vallen.
Tjah, en dan als een halve debiel met een politie wagen afgevoerd worden zeker? Lijkt me wel een stunt.quote:
De verschillen worden door de aanhoudende prijzenoorlog inderdaad kleiner.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:25 schreef cheqy het volgende:
Gemiddeld ontlopen de prijzen elkaar niet zo veel meer.![]()
Ja ok, maar c1000 kan je niet echt een budget supermarkt noemen. Ik denk dat supermarkten als DirkvandenBroek/Bas vander Heiden daar meer onder vallen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De verschillen worden door de aanhoudende prijzenoorlog inderdaad kleiner.
Maar bij een échte budget supermarkt zie je wel veel meer lageren uit de maatschappij. Bij de AH veel minder.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:55 schreef FoXje het volgende:
En waarom?
- C1000 hier in Veldhoven is een lelijke,kleine, bekrampte kut winkel met altijd te weinig parkeerplaatsen
- Fruit van de C1000 begint na 4 dagen spontaan te rotten
- Er zit niet 1, niet 1!, lekker wijf achter de kasssa
Dus ik ga voortaan mijn euro's ergens anders naartoe brengen.
nee we hebben zo domme bewaker die niks durft te doenquote:Op zondag 29 januari 2006 00:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Tjah, en dan als een halve debiel met een politie wagen afgevoerd worden zeker? Lijkt me wel een stunt.![]()
Die's ook goedkoop.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:35 schreef FoXje het volgende:
We zijn gisteren naar de Plus in Veldhoven geweest. Was al een stuk fijner winkelen
Beter dan de AH.quote:
Vind die C1000 maar nies, met die blonde half wat half niets achter de kassa met toendertijd een shirt, ik ga je matsen ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Beter dan de AH.De croissantjes ham-kaas bij de AH hebben regelmatig alleen kaas.
![]()
Die half kale Hoogkerker die ik laatst bij de AH in Vinkhuizen tegenkwam...of ik zegeltjes wilde bij aankoop van een blikje cola.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind die C1000 maar nies, met die blonde half wat half niets achter de kassa met toendertijd een shirt, ik ga je matsen ofzo.
Euhhhnohhhh!
WTF!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die half kale Hoogkerker die ik laatst bij de AH in Vinkhuizen tegenkwam...of ik zegeltjes wilde bij aankoop van een blikje cola.![]()
Tsja ik vond het ook al wazig hoor, maar ja ik dacht dat het bij het protocol hoorde ofzo wat kassamensen moeten zeggen...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF!
Kom je vaak wel op het perfecte tijdstip dat ik haaast vrij ben en ik echt naar huis wil en gewoon de hele tijd hetzelfde zeg.
15 cent en een zegeltje, dat zei ik niet toch![]()
(trouwens, noem nog voor en achternaam erbij next time)
It is.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja ik vond het ook al wazig hoor, maar ja ik dacht dat het bij het protocol hoorde ofzo wat kassamensen moeten zeggen...
Pff dat weet ik niet. Vorige week ergens eind van de dag, uurtje of half 5.quote:
Vorige week donderdag!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pff dat weet ik niet. Vorige week ergens eind van de dag, uurtje of half 5.
Dat zou zomaar kunnen. Weet ik zo niet meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorige week donderdag!
[/offtopic]![]()
Kut voor je.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef Jaco90 het volgende:
Niet lullen over C1000 hé? Ik werk daar.
dan kun je vriendjes worden met maikuuul!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef Jaco90 het volgende:
Niet lullen over C1000 hé? Ik werk daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |