abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40293953
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:09 schreef Roellio het volgende:
Sunday, 06 Aug 06
Flight W6 220
Depart Amsterdam at 18:00 and arrive in Budapest-Terminal 1 at 19:50

Terminal-1
=> http://wizzair.com/travelinfo_airportaccess12.shtml

Terminal 1 is de low cost terminal, daarvoor geldt inderdaad het bovenstaande over de kapotte geldautomaten. Taxichauffeurs nemen uiteraard wel euro's aan
pi_40294103
Ik vlieg ook met Wizzair!
pi_40294172
Ik heb de camping een mailtje gestuurd of ze plek hebben voor een koepeltentje. Ik baal er een beetje van dat er Sziget is, daardoor is het veel te druk in de stad.

Alhoewel ik misschien nog wel een dagje festival meepak.
pi_40294815
Hello Roel,
Yes, we have free tent place 06.08.2006.

Approach from airport

Public bus Nr.200 end tatation. There is change Metro Nr M3. You must go until station „Népliget”.

Best regards

Zsuzsanna Miko

www.bikercamp.hu

Dank u, frankium!
pi_40295069
Haha wat gaaf. Post je ervaringen wel ff hè? Toen ik er stond hadden ze een fet grote diepvries staan vol met bier en ander drinken. Moest je aanstrepen hoeveel je dronk en bij vertrek af rekenen. Ik heb me toen verbaasd dat er nog zulke mensen bestaan. Het is trouwens wel lastig te vinden, want het is achter hun huis. Je moet dus in een straat een deur openen en dan sta je ineens op een camping

Veel plezier.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_40298662
Ik ga dinsdag!
pi_40299099
Waar ga je overnachten, Karoltje? En wat ga je allemaal doen?
pi_40313656
Hoe is de stad? Is het leven er trouwens duur?
Ik heb nl ook twee tickets geboekt!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_43646606
Heeft er iemand leuke adressen van hostels in Budapest? Wij gaan met 2 putje winter...
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_43649996
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:08 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ligt er aan welk vliegveld je aankomt. Er zijn er 2. Maar over het algemeen moet je eerst een busje nemen naar het metrostation en dan verder. Houdt er rekening mee dat je alleen in Forinten kan betalen en de geldautomaten het niet doen in de low-cost terminal.

Eten en drinken zie boven: Liszt Ferenc Tér is the place to be
Ik was afgelopen weekend in Boedapest en de geldautomaten in de budgetterminal deden het prima, let wel op dat je niet de EURO-only geldautomaat pakt, want dan moet je nog een keer pinnen

Vanaf beide terminals (1 voor lowcost) en 2 voor overige vertrekt de bus 200 naar het metrostation, daar kan je prima een kaartje of een dagkaart kopen voor de metro. Vanaf de lowcost terminal naar het metrostation is KC 210, en duurt ongeveer 20 minuten).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 09:48:15 #36
45833 crew  Fogel
pi_43650628
Je kan ook de minibus shuttle pakken. Even bij de balie zeggen waar je heen gaat, betalen en dan komt er vanzelf een keer een chauffeur je ophalen en brengt je naar je hotel.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_43650747
Ik heb de vorige keer de minishuttle gebruikt, maar het openbaar vervoer is ook prima. Het voordeel van de shuttle is dat ze je voor de deur afzetten.
  Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 10:08:27 #38
45833 crew  Fogel
pi_43650876
En voor 20-22¤ kan je ook je de wachttijd tot 0 verlagen, er staat dan iemand met een bordje met je naam erop bij in de terminal te wachten en die brengt je meteen totaan het hotel.
Is niet eens duurder dan de taxi pakken en het scheelt in de taxi-rij staan (al gaat die vrij vlot daar in tegenstelling tot Brussel bijvoorbeeld).
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_43656167
Ik ga 15 feb t/m 18 feb naar budapest! echt lachwekkend gewoon wat ik kwijt ben voor een ticket en hotel! totaal namelijk 120 euro pp!!! temperatuur is best koud in februari ofnie? ze zullen vast wel vodka hebben om je warm te houden!
  Moderator zaterdag 18 november 2006 @ 20:25:11 #40
45833 crew  Fogel
pi_43666148
Toen ik er in februari was, was het op zich niet zo heel koud (-5). Maar als je dan op een brug -in de vrij harde wind- naar ijsschotsen gaat kijken die tegen de pilaren kapotdrijven, dan krijg je het op een gegeven moment toch wel erg koud.
pi_43674592
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:07 schreef Eggos het volgende:
Ik ga 15 feb t/m 18 feb naar budapest! echt lachwekkend gewoon wat ik kwijt ben voor een ticket en hotel! totaal namelijk 120 euro pp!!! temperatuur is best koud in februari ofnie? ze zullen vast wel vodka hebben om je warm te houden!
Wodka genoeg idd

Ik was in 1992 en 1993 in Budapest, beide keren midden in de zomer en 40 graden Ik vond het toen een ontzettend toffe stad en alweer veel te lang geleden dat ik er was!
We zijn toen naar het Gellert bad geweest, toen mocht je geen badkleding aan maar kreeg je een vaag schortje voor
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 08:40:28 #42
45833 crew  Fogel
pi_43678125
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:44 schreef Vava het volgende:

[..]
We zijn toen naar het Gellert bad geweest, toen mocht je geen badkleding aan maar kreeg je een vaag schortje voor
De 'locals' gebruiken nog steeds die vage schortjes, maar de toeristen mogen gewoon normale badkleding aan. In 2005/2006 heb ik 3 keer in het Gellert hotel overnacht en het is heerlijk om 's ochtend voor een vergadering even het bad te bezoeken (en al helemaal als je de avond ervoor een beetje meer bier gedronken hebt dan strikt noodzakelijk)!
pi_43707039
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 14:07 schreef Eggos het volgende:
En welk hotel is dat dan? Het goedkope ticket heb ik ook al... wij gaan 4 tot 9 feb. Zijn nog op zoek naar logies.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_43724321
quote:
Op maandag 20 november 2006 02:07 schreef BrusselseSpruit het volgende:

[..]

En welk hotel is dat dan? Het goedkope ticket heb ik ook al... wij gaan 4 tot 9 feb. Zijn nog op zoek naar logies.
Ticket met Skyeurope 48 euro pp retour incl. bel. etc.
Hotel via www.hotelscentral.com ! Best Western Grand Hungaria Hotel 71 euro pp voor 3 nachten
pi_43724777
Budapest is echt schitterend. Brede boulevards door de hele stad. De metro stopt overal. Echt een openbaring. Gellert baden ben ik ook geweest, heerlijke thermaal baden. Tip: neem geen massage, want ik ben bont en blauw gekraakt

Maar voor de rest alleen maar positieve ervaringen.
pi_46653371
We zijn van plan om in de zomer met 6 vrienden op vakantie te gaan en Budapest kwam ter sprake. Het ziet er goed uit en alles is vrij betaalbaar.

Nu rest er nog 1 dringende vraag: hoe is het uitgaansleven daar? Gaat alles om 01:00 al op slot, of kun je tot diep in de nacht kroegen en discotheken vinden waar je goed uit kan gaan?
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 13:44:31 #47
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46653434
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef HuHu het volgende:

Nu rest er nog 1 dringende vraag: hoe is het uitgaansleven daar? Gaat alles om 01:00 al op slot, of kun je tot diep in de nacht kroegen en discotheken vinden waar je goed uit kan gaan?
Zo diep in de nacht als je maar wil.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_46653842
Oké, dat is mooi. Maar zijn er ook veel kroegen en discotheken te vinden? En in welke wijk zijn die te vinden, of zit het echt verspreid door de stad?

Het appartement wat ik heb gevonden zit vlakbij metrostation Astoria in wijk VII. Is dat een goede wijk, of kan je daar beter niet komen?
  Moderator zondag 25 februari 2007 @ 13:57:23 #49
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_46654063
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:52 schreef HuHu het volgende:
Oké, dat is mooi. Maar zijn er ook veel kroegen en discotheken te vinden? En in welke wijk zijn die te vinden, of zit het echt verspreid door de stad?
Het zit behoorlijk verspreid. Het is handig om iets als een Lonely Planet te hebben van de stad. De leukste plekken vond ik trouwens de openlucht kroegen van scholen en culurele centra.
quote:
Het appartement wat ik heb gevonden zit vlakbij metrostation Astoria in wijk VII. Is dat een goede wijk, of kan je daar beter niet komen?
Ik weet zo zonder kaart even niet welke wijk dat is, maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld in welk deel van de stad dan ook. Sowieso ben je met een groepje, toch?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_46654141
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:52 schreef HuHu het volgende:

Astoria is vrijwel in het (winkel-)centrum. Lijkt mij geen probleem. Meeste uitgaansgelegenheden zijn op (15-20min) loopafstand vanaf daar tussen Opera en Oktagon.
Bereid je wel voor op Engelse vrijgezellenfeesten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')