Goh ga jij lekker hopeloos verder postenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Goh, maak je op jouw leeftijd al sperma aan?
Of heet het dan nog gewoon wondvocht?
Sorry meisjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zoen bij voorkeur niet met meisjes
Je kan er weinig aan doenquote:
Pusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Goh, maak je op jouw leeftijd al sperma aan?
Of heet het dan nog gewoon wondvocht?
Dus dat ik ga bekken met een man die zichzelf heeft gepijpt en het zaad nog in zijn mond heeft?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:33 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Je mag de vrouwelijke vormen in de TS ook veranderen naar mannelijke.
Je snapt me welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus dat ik ga bekken met een man die zichzelf heeft gepijpt en het zaad nog in zijn mond heeft?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:42 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Je snapt me wel.
Wil je gezoend worden of beter gezegd word jij gezoend als je zijn sperma in je mond hebt?
Je weet niet eens waar het over gaat manquote:
Inderdaad. Ook geen problemen mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Is hetzelfde als dat hij mij zoent na een goed beffen
Inderaad. Alleen als het remlof zijn zaad is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:17 schreef remlof het volgende:
alleen als het mijn zaad is!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Inderaad. Alleen als het remlof zijn zaad is.
'je eigen' bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Inderaad. Alleen als het remlof zijn zaad is.
Daar kun je best weleens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:16 schreef Godshand het volgende:
Ja zeker.. en deze post mag naar SEX want ik vind het best serieuze vraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |