Je houdt niet van duidelijkheid en recht door zee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ja, en??
is goed, dan neem ik ook wel even wat croissants mee voor morgenochtendquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
begin maar alvast naar tilburg te bewegen
Alleen als ik het doequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je houdt niet van duidelijkheid en recht door zee?
oeh met kaas in het midden?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is goed, dan neem ik ook wel even wat croissants mee voor morgenochtend![]()
Beleg doe je er toch zelf op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
oeh met kaas in het midden?
hmz nou als je altijd van die dingen mee neemt mag je elke dag langskomen hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, en met jam.. en choco- en aarbei-donuts![]()
neej van die gesmolte kaas!quote:
nee dank je..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz nou als je altijd van die dingen mee neemt mag je elke dag langskomen haha
he verdorie...quote:
Heel goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
is gewoon een hint dat ik ook kaas mee moet nemen
Bij de Appie hebben ze van die ham-kaas croissants. De structuur van die zooi doet me ergens aan denken waarvan je spontaan je eetlust verliest.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:12 schreef liefie_ het volgende:
neej van die gesmolte kaas!
ik lust geen hamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Heel goed opgemerkt.
[..]
Bij de Appie hebben ze van die ham-kaas croissants. De structuur van die zooi doet me ergens aan denken waarvan je spontaan je eetlust verliest.
Ohja, jij eet helemaal geen vleesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:15 schreef liefie_ het volgende:
ik lust geen ham
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie...
dan zal ik toch echt ooit eens boodschappen moeten doen geloof ik...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh, gaan we op die toer?
Dan ga ik maar weg![]()
* PhaE gaat chinees nieuwjaar vieren in Amsterdam
Hier toch ookquote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier toch ook
ja?
wat ja?
ey?