Je gaat me laten verhongeren, die post gaat hier in dit land niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik doe pas boodschappen als ik dat pasje heb ontvangen... dan weet je dat het even kan duren
Die was voor jou hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja ja, mij je boodschappen laten halen en jij dan ondertussen met andere vrouwen aanpappen.. Nee, dank je..
Je gaat toch op vakantie?? En ach, misschien wil liefie wel delen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat me laten verhongeren, die post gaat hier in dit land niet zo snel hoor![]()
Ik zou wel heel graag willen jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je gaat toch op vakantie?? En ach, misschien wil liefie wel delen...
Nou hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ook alleen omdat je wat van me moet![]()
In bijna alle gevallen zoeken mensen contact met anderen als ze wat van ze gedaan willen krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ook alleen omdat je wat van me moet![]()
het gaat niet om wat liefie vindt, het gaat er om wat jij vindt... ik moest toch die boodschappen voor jou doen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou wel heel graag willen ja
En liefie vindt jou een stuk interessanter dan mij
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In bijna alle gevallen zoeken mensen contact met anderen als ze wat van ze gedaan willen krijgen.
Het is wel eerlijk in dit gevalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligt![]()
heb nog wel wat cornflakes en melkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
liefie wil alleen cocopops en melk
En als ik ze nou bij je kom ophalen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet ik, maar als het er zo dik boven op ligt![]()
ow heb je mischien ook van dat cacaopoeder? dan heb je wannabee cocopops!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb nog wel wat cornflakes en melk![]()
ik moest lachenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als ik ze nou bij je kom ophalen?
volgens mij moet cacaopoeder ook nog wel lukken... Chocomel heb ik ook wel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow heb je mischien ook van dat cacaopoeder? dan heb je wannabee cocopops!
Beter zo dan dat je er pas veel later achterkomt dat je gewoon bent gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dat klopt, dus hoeft ie verder niet te slijmen!
nou owkej daar doe ik het voor!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
volgens mij moet cacaopoeder ook nog wel lukken... Chocomel heb ik ook wel!
Ja, weet het, moet ik even een visum aanvragen en een vreemde taal leren, maar het moet kunnenquote:
Mail je adres maar...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou owkej daar doe ik het voor!
kom maar brengen dan
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet het, moet ik even een visum aanvragen en een vreemde taal leren, maar het moet kunnen
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
Zeker de lolligste in een leeg huis??
ja, en??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Beter zo dan dat je er pas veel later achterkomt dat je gewoon bent gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |