Jaja, en je kan er zeker ook zo van afblijven als het moetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Geen kwestie van verslaafd zijn hoor ... meer een kwestie van het moment van uit je bed komen uit kunnen stellen![]()
Denk niet dat je hier het antwoord krijgt...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
MAg ik weten waarom mijn threads zijn gesloten????
Nee, dat mag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
MAg ik weten waarom mijn threads zijn gesloten????
Je moet in het Feedback topic zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:26 schreef Dobbelstein het volgende:
MAg ik weten waarom mijn threads zijn gesloten????
HIj moet het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je moet in het Feedback topic zijn
Niet in de Slowchat
Tenminste niet met deze vragen
Voor de rest ben je welkom![]()
Lief ben ik hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
HIj moet het goede voorbeeld geven
Wij hoeven dat niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:53 schreef melismay het volgende:
[..]
HIj moet het goede voorbeeld geven
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ik kon er nog wel voor zorgen dat je niet meer hoeft te werken
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef melismay het volgende:
[..]Jij was het die er voor zorgde dat ik 4 keer emt die stomme helpdesk van jullie moest bellen!
Eigenljik is het een heel grappig verhaalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Die zijn echt niet al te snugger geloof ik![]()
Ja non skilled hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Eigenljik is het een heel grappig verhaal
Mijn computer deed er anderhalf uur over om op te starten, dus belde ik de helpdesk. Helpdesk maakte een notitie en zouden bellen. Paar uur later krijg ik een mailtje of ik de helpdesk wil bellen, ik gebeld, kerel weer een melding gemaakt. Er waren meer mensen met het probleem, dus ik zou nog wel horen wat ze er mee gingen doen. Half uur later staat er iemand van de helpdesk op mijn voicemail. Ze hadden me gemaild en ik had nog steeds niet terug gebeldMaar weer gebeld en naar die persoon zelf gevraagd, dat was neit nodig zei de collega in kwestie. Even verteld over het eerder contact, toch de betreffende persoon aan de telefoon gekregen. Hij: "ja ik hoorde net al dat u al eerder gebeld had, ik heb niks meer aan dat verhaal toe te voegen"... Helpdesks
![]()
We hebben nu al onderling de afspraak gemaakt, dat degene die het eerste binnenkomt alle computers aandrukt, want om 8 uur heb je er blijkbaar nog geen problemen meequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja non skilled he![]()
En het probleem bestaat nog steeds![]()
Kan kloppenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef melismay het volgende:
[..]
We hebben nu al onderling de afspraak gemaakt, dat degene die het eerste binnenkomt alle computers aandrukt, want om 8 uur heb je er blijkbaar nog geen problemen mee
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan kloppen![]()
Want ik weet de oorzaak wel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |