Oei wat heb je allemaal gehaald, noem eens op?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
thuis van het boodschappen doen!
Als je mariokart op de ds hebt gehaald dan kom ik bij je langsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
thuis van het boodschappen doen!
Mmmm, melk, chocomel, drinkyoghurt, patat, croissantjes, kaas, chocolade, drop en energydrink.. O ja, ook nog dubbeldrank..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Oei wat heb je allemaal gehaald, noem eens op?
Neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mmmm, melk, chocomel, drinkyoghurt, patat, croissantjes, kaas, chocolade, drop en energydrink.. O ja, ook nog dubbeldrank..
Verder ben ik nog even de stad in geweest (wat niet zou) vier boeken gekocht, een halfje bruin en verse puntjes. O ja, nog wat muffins voor bij de koffie.
Ik kwam mijn oma nog tegen dus met haar ergens koffie gedronken en een gebakje genuttigd...
Gedetaileerd genoeg??
Neuh, ik ga voor de vakantiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee
Waar komt mariokart te staan...
Ipv truttig koffie drinken met je oma kon je dr ook een nintendo ds aftroggelen
zoooo lamequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik ga voor de vakantie
da's veel leuker dan zo'n DSquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, ik ga voor de vakantie
sorry, ik wist niet dat ik dat deedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef Copycat het volgende:
Voor de laatste keer:
Kappen met dat ongevraagd posten van foto's van mede-SC-ers.
Wie dat doet mag echt wel een note krijgen ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:09 schreef Copycat het volgende:
Voor de laatste keer:
Kappen met dat ongevraagd posten van foto's van mede-SC-ers.
Meer dan eentje, zelfs!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wie dat doet mag echt wel een note krijgen ofzo
dialect???quote:
Lame: said of an excuse, argument, etc: not convincing; weak; ineffective.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag me af wie hier de zwakzinnige is
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
heb ik al gezegd dat ik vandaag exact 35 weken ver ben![]()
het komt wel hééééééééééél dichtbij![]()
![]()
![]()
Ouwe mutsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
![]()
Het wordt deze week s'nachts weggehaald door marsmannetjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:28 schreef petitlapin2 het volgende:
![]()
![]()
Ze bedoelt iets anders denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ouwe muts
* Sjowhan is nog maar een broekkie van 23(nja, eind maart 24
)
Ben er weer vandoor, even naar de sport loeren
en nu ben je dus officieel zwakzinnigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik spreek geen jargon, dus wat is nou precies 35 ver??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |