quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel als je dus opgeblazen wordt met 10 kg C4 om je lijf.
dan ben je vrij doodquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel als je dus opgeblazen wordt met 10 kg C4 om je lijf.
Dan zul je niet veel voelen....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel als je dus opgeblazen wordt met 10 kg C4 om je lijf.us dat je op zeker dood bent
Vragen of een terrorist bijv wat voelt assie zichzelf opblaast.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
[afbeelding] terrorist alert
Wat zijn je intenties met dit topic?
of je wilt weten of je iets voelt voor je je 72 maagden krijgtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:16 schreef Camplo het volgende:
Vragen of een terrorist bijv wat voelt assie zichzelf opblaast.
Nope gladgeschoren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of je wilt weten of je iets voelt voor je je 72 maagden krijgt![]()
heb je een baard?
Mooi, geen terrorist dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:22 schreef Camplo het volgende:
Nope gladgeschoren.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mensen die neergeschoten (niet doodgeschoten) worden, voelen daar relatief weinig (soms niets) van...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je zenuwen zijn allemaal afgescheurd, je hersenen maken verdovende stoffen aan, je raakt in shock, je verliest je bewustzijn.
Volgens mij voel je helemaal niets van afgerukte ledematen.
Leuk voor die maagden, zo'n opgeblazen kerel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
of je wilt weten of je iets voelt voor je je 72 maagden krijgt![]()
Ik denk dat die pijn best lang op zich kan laten wachten vooral als je in shock raakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Helemaal opgeblazen -> nee
gedeeltelijk -> eerst niets, daarna helse pijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |