Op hem klaarkomen terwijl hij ligt te slapen. Dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoe kan ik trouwens het beste deze viespeuk terugpakken?
Moet ik er nog ff bij vermelden dat het MIJN sokken zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef navvy het volgende:
Van z'n kleren afblijven is een begin.
Dat is eenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op hem klaarkomen terwijl hij ligt te slapen. Dat zal hem leren![]()
![]()
ja en de kwak is vers, dus het moet recent gebeurd zijn! Wie is er in de afgelopen 5 minuten op jouw kamer/in je sokkenla geweest?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef ChicaneBT het volgende:
Moet ik er nog ff bij vermelden dat het MIJN sokken zijn?.
Een huisgenoot moet het wel geweest zijn, maar ben ff weg geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:40 schreef Herald het volgende:
[..]
ja en de kwak is vers, dus het moet recent gebeurd zijn! Wie is er in de afgelopen 5 minuten op jouw kamer/in je sokkenla geweest?
ogen dicht, dan merk jij er niks van. Maar hij wel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef ChicaneBT het volgende:
Dat is eenidee,
kom ik liever op zn vriendin klaar als die ligt te slapen![]()
.
Nee meestal niet maar deze keer wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:43 schreef Skinnymike het volgende:
Hey chicane, trek jij altijd schone sokken aan rond 00.30u in de nacht?
Heb je er ervaring mee dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ogen dicht, dan merk jij er niks van. Maar hij wel!
nee, ik ben geen homoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:45 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb je er ervaring mee dan?
Ik dacht dat homo's altijd met schone sokken naar bed gingenquote:
Dat is ook best ranzig als je het niet weet tenminstequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef xFriendx het volgende:
Doet me denken aan de keer dat wij yoghurt in een condoom gemikt hadden, en hadden neergelegd in de huiskamer bij een vriend, en z'n zusje alleen thuis was. En de dag er na zij met rode wangetjes vertellen wat ze gevonden had, en niet met blote handen maar handdoek er bij had opgeruimd.
Ja lach er maar weer om hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef Skinnymike het volgende:
Dit topique schreeuwt om een lemming btw
Daar ben ik ook geweest jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef Martijn23 het volgende:
trouwens vandaag in de beurs van berlage geweest 4 eeuwen grolschhhh, leuke expositie en godver goed bier aan den tap
neen HOPgerichtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:46 schreef mazaru het volgende:
Jij bent wel zaadgericht vanavond.
Hahaha ik moest hardop grinnikenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:30 schreef Koenholio het volgende:
En dan opent hij vast een topic met "(Andermans) Zaad in je vriendin vinden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |