Met plaatjes als dit kan TS gemiddeld elk half uur ff zn topic checkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:47 schreef erikkll het volgende:
http://www.eso.org/outrea(...)hot-33k-01-hires.jpg
-Edit: doe maar achter een link-
Je kunt natuurlijk ook gewoon je kansloze verslaving aan de kant leggen en internet gebruiken waar t orgineel voor bedoeld is: informatie delen en vergaren, in plaats van doelloos op zo'n kansloos forum liggen rond te hangen met userts die toch alleen maar mensen proberen te bashen, vervelende grote plaatjes posten en paupersusers als Maikuul en Junkiesietzequote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok! kan sneller voor je; moet je hierboven onder 'Opties' kiezen voor Gebruik template: text_only.
't ziet er niet uit maar voorlopig is dat wel even wat sneller.
Wat doe ik nou eigenlijk hier? En mezelf een beetje triest lopen te quotenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:04 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je kansloze verslaving aan de kant leggen en internet gebruiken waar t orgineel voor bedoeld is: informatie delen en vergaren, in plaats van doelloos op zo'n kansloos forum liggen rond te hangen met userts die toch alleen maar mensen proberen te bashen, vervelende grote plaatjes posten en paupersusers als Maikuul en Junkiesietze
Het scheelt dat plaatjes pas echt geladen worden wanneer het topic al geladen isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:53 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Met plaatjes als dit kan TS gemiddeld elk half uur ff zn topic checken
Als zn verbinding hem natuurlijk niet in de steek laat
Hey kerel, hoe duur is je telefoonrekening al?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Het scheelt dat plaatjes pas echt geladen worden wanneer het topic al geladen is![]()
5600 baud.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:23 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Vroeger had ik slechts 14k4.
* Keiichi is jaloers... zomaar 17,8 Kbytes/secquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:51 schreef Nawien het volgende:
GodverdeHOERENZOOI !!![]()
Ik zit met "hetzelfde" probleem alleen ga ik net wat sneller.
Ik heb een 6 mbit lijn, maar ik heb nu 24GB aan Simpsons Seasons in de "kjoe" en hij gaat godverdomme ! ! ! maar met 17,8 KB/s ipv de gebruikelijke 600 zoveel![]()
Ik heb nog met 2400 baud geinternet. Uit de tijd dat alle websites een grijze achtergrond hadden en geen plaatjes enzoquote:
Outjequote:Op woensdag 1 februari 2006 11:53 schreef Ou-Tannu het volgende:! * Ou-Tannu had in de auto zelfs een 921.6 KBIT connectie met internet
Downloadquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Martijn85 het volgende:
Download : 1016.9 KByte/sec
Upload : 621.4 KByte/sec
Connection : 1155.0 Conn/min
Ping test Nederland : 1.0 ms
Hier ook:quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef rashudo het volgende:
20mbit in the house
Download : 1816.9 KByte/secquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Martijn85 het volgende:
Download : 1016.9 KByte/sec
Upload : 621.4 KByte/sec
Connection : 1155.0 Conn/min
Ping test Nederland : 1.0 ms
Ik deed ongeveer een halve minuut over die 100 MB. Als ik een testbestand van de server van Versatel download gaat het wel ietsje sneller, namelijk met gemiddeld 1,8 MB per sec, het ging nu ongeveer met 1,6 MB per sec.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef rashudo het volgende:
http://speedtest.bbned.nl
Onderstaande testen zijn betrouwbaarder, omdat je veel minder afhankelijk bent van de snelheid van je computer zelf:
http://speedtest.bbned.nl/download/file32mb.bin
http://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin
Hey hoe moetenen E-penissen dan gemeten wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Minisuisse het volgende:
Gaat iedereen nou weer opsommen wat voor snel internet hij heeft? Flikker toch op
Ik haal via wanadoo ook 1,6MB per sec, bij speedtest haal ik maar 600KB/s, maar dat komt waarschijnlijk vanwege mijn baggerpcquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik deed ongeveer een halve minuut over die 100 MB. Als ik een testbestand van de server van Versatel download gaat het wel ietsje sneller, namelijk met gemiddeld 1,8 MB per sec, het ging nu ongeveer met 1,6 MB per sec.
Met mn 1000mbit stro FXP alles door naar mijn 3x 20mbit lijnen, die via draadloos internet allemaal te gebruiken zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef raptorix het volgende:
Met me 100mbit server ram ik alles zo binnen en vervolgens ram ik dat met me 8mbit naar me huis toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |