Kweenie lijkt me nou niet echt zo'n versterking, meer iemand voor in de breedte.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede karaktervoetballer die Daelemans, dat past wel bij Heracles.
Viva Colania ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me helpen aan de titel van de tune die in het stadion gedraaid wordt?
Niet Jordan en Baker met Explode maar die andere?
Dat is dat nummer met dat klassiek erin.
Het origineel is van Bizet, uit de musical Carmen, maar van wie is de mix en wat is de titel er van? tegelijkertijd een verkapte tvp en gratis kick
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef rudedeltadude het volgende:
Kan iemand me helpen aan de titel van de tune die in het stadion gedraaid wordt?
Niet Jordan en Baker met Explode maar die andere?
Dat is dat nummer met dat klassiek erin.
Het origineel is van Bizet, uit de musical Carmen, maar van wie is de mix en wat is de titel er van? tegelijkertijd een verkapte tvp en gratis kick
neequote:
www.hafc-1903.nlquote:Kwame Quansah blijft bij Heracles
Ook volgend seizoen zal Heracles Almelo kunnen beschikken over de kwaliteiten van Kwame Quansah. Beide partijen zijn een nieuwe contract overeengekomen met de duur van één jaar.
De 23-jarige Ghanees is al twee seizoenen actief in Almelo, waar Heracles hem huurde van Ajax. Hij trof in die seizoenen dertien maal het doel. Quansah had een groot aandeel in het behaalde kampioenschap in de Gouden Gids-divisie en was vooral op het eind van het afgelopen seizoen in zeer goede doen. Met een aantal belangrijke treffers en sterk spel verzekerde hij zijn werkgever van lijfsbehoud.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef Zapper het volgende:
Ik heb 'm al.
Jij bedoelt Und jetzt... kommen die Kanonen, van Die SRV-Männer
Opmerkelijk. Toen hij 14 was, dacht Ajax met Kwame een toekomstig topper in huis te hebben. Heeft hij bij lange niet na kunnen waarmaken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat hij blijft inderdaad, Quame is een nuttige speler gebleken afgelopen seizoen. Ik had eerst flinke twijfels of het hem wel zou lukken aan te pikken.
Als iets Heracles wel typeert is het het opportunistische spel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Past een opportunistische spits in het spel van Heracles?
In de A1 was hij ook nog geweldig. Ik herriner me nog een omhaal van hem!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Toen hij 14 was, dacht Ajax met Kwame een toekomstig topper in huis te hebben. Heeft hij bij lange niet na kunnen waarmaken.
Nou, dat vind ik nog wel meevallen hoor. Ze proberen toch vaak te combineren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als iets Heracles wel typeert is het het opportunistische spel.
Vind het een beetje hetzelfde soort speler als Hirayama, lange jongen die sterk aan de bal is en goed kan koppen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:10 schreef Zapper het volgende:
Mark de Vries schijnt naar Almelo te vertrekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |