Precies. 'Zo diep mogelijk,' zei de arts. En op haar praktijk ging het allemaal prima. Het poesje gedroeg zich voorbeeldig. Maar bij mij begint ze als een gek te piepen. Ik heb de indruk dat ik het pipetje in een gat probeer te steken dat er niet zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
Dat zat ik me ook al af te vragen... een wattenstaafje? Een pipetje met oordruppels?
De laatste avondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Dit is voorlopig mijn laatste avond thuis online... morgen moet ik toch echt eens mijn ADSL gaan laten verhuizen... dus als iemand nog een leuk afscheidsgedichtje heeft of zo![]()
In 1 woord: prachtig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De laatste avond
Koester de avond
Slaap wel
Sta op gezond
Internet zo snel
Verhuizing
Van de ADSL
De ochtendstond
Heeft goud
In de mond
Ik heb er eindelijk nieuws over, zie het TTK topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe is het eigenlijk met de FP afgelopen?
Hier ook, zo zwart wit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Biancavia het volgende:
De bomen zien er hier prachtig uit!
Ik heb wel 1 koppeltje koolmeesjes gezien geloof ik, maar sowieso zijn hier de hele winter vogels geweest (eksters, merels, roodborstjes, mussen, koolmeesjes).quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd weer veel vogeltjes zijn. En ligt het nou aan mij of komen ze vaak nu al in koppeltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |