Precies!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:21 schreef p-etr-a het volgende:
Nou da's inderdaad merkwaardig. Het is toch geen Duplo.
Zwakjes uitgedrukt. Ben je het in de verhuizing kwijtgeraakt Bianca? Of weet je gewoon even niet meer waar het is. (Dat is te hopen, dan vind je het wel weer toch...)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is zonde.
Ik hoop dat het inderdaad bij de afdeling 'nog uit te zoeken rommel' ligt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zwakjes uitgedrukt. Ben je het in de verhuizing kwijtgeraakt Bianca? Of weet je gewoon even niet meer waar het is. (Dat is te hopen, dan vind je het wel weer toch...)
Nee dat is juist goed, grotere kans dat het er tussen zit.quote:
Nou ja, het is zoveel dat ik elke keer de moed niet heb om eraan te beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, grotere kans dat het er tussen zit..
Maar als ik dan spijt krijg?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij twijfel -> weggooien.
Dat klinkt als twijfel = wegdoenquote:
Amenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
Dus, jongens en meisjes, ruim gewoon nooit iets op, want dan raak je dingen kwijt.![]()
Nee, als je iets weggooit dan kun je het nooit meer terugvinden!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je iets weggooit, kan je 't ook niet meer kwijtraken.
Ik heb een keer een tientje gevonden toen ik met een skateboard een stoeprand af sprong.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
Gevonden!
In mijn bureau, waar het altijd lag en wat ik helemaal opgeruimd had en ik dacht dus dat ik dat schrift toen ergens anders neer had gelegd, bij andere schrijfsels. Waar het dus niet lag.![]()
![]()
![]()
Dus, jongens en meisjes, ruim gewoon nooit iets op, want dan raak je dingen kwijt.![]()
Ik heb geen skateboard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb een keer een tientje gevonden toen ik met een skateboard een stoeprand af sprong.
Dus, jongens en meisjes, spring altijd met een skateboard van een stoeprand af want dan vind je tientjes.
Als je gaat papierprikken op een bungalowpark, dan vind je zelfs 100 gulden! al heb je daar nu niet veel meer aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb een keer een tientje gevonden toen ik met een skateboard een stoeprand af sprong.
Dus, jongens en meisjes, spring altijd met een skateboard van een stoeprand af want dan vind je tientjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |