s.t.e.m.m.e.n. b.i.j.v.o.o.r.b.e.e.l.d?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet toch íets.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nouja, wat noem jij tuf? Het is een ik-steek-mijn-tong-uit-lekker-puh-smiley, geloof ik.
Vreemd.
En dan te bedenken dat dit niet eens een l.a.n.g.z.a.a.m.b.r.e.i.n .t.o.p.i.c. isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:51 schreef Mainport het volgende:
Hallo iedereen
Het duurde even eer ik de titel doorhad.![]()
Goedzo!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:02 schreef Mainport het volgende:
Ik ben net terug van de bieb, waar ik Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring heb gehuurd.
Wel in het Engels.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
potdimme
Je hebt een lichte voorkeur voor woorden die niet zo heel vaak voorkomen, lijkt het.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:21 schreef p-etr-a het volgende:
Nou da's inderdaad merkwaardig. Het is toch geen Duplo.
Zwakjes uitgedrukt. Ben je het in de verhuizing kwijtgeraakt Bianca? Of weet je gewoon even niet meer waar het is. (Dat is te hopen, dan vind je het wel weer toch...)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is zonde.
Ik hoop dat het inderdaad bij de afdeling 'nog uit te zoeken rommel' ligt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zwakjes uitgedrukt. Ben je het in de verhuizing kwijtgeraakt Bianca? Of weet je gewoon even niet meer waar het is. (Dat is te hopen, dan vind je het wel weer toch...)
Nee dat is juist goed, grotere kans dat het er tussen zit.quote:
Nou ja, het is zoveel dat ik elke keer de moed niet heb om eraan te beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, grotere kans dat het er tussen zit..
Maar als ik dan spijt krijg?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij twijfel -> weggooien.
Dat klinkt als twijfel = wegdoenquote:
Amenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
Dus, jongens en meisjes, ruim gewoon nooit iets op, want dan raak je dingen kwijt.![]()
Nee, als je iets weggooit dan kun je het nooit meer terugvinden!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je iets weggooit, kan je 't ook niet meer kwijtraken.
Ik heb een keer een tientje gevonden toen ik met een skateboard een stoeprand af sprong.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:50 schreef Biancavia het volgende:
Gevonden!
In mijn bureau, waar het altijd lag en wat ik helemaal opgeruimd had en ik dacht dus dat ik dat schrift toen ergens anders neer had gelegd, bij andere schrijfsels. Waar het dus niet lag.![]()
![]()
![]()
Dus, jongens en meisjes, ruim gewoon nooit iets op, want dan raak je dingen kwijt.![]()
Ik heb geen skateboard.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb een keer een tientje gevonden toen ik met een skateboard een stoeprand af sprong.
Dus, jongens en meisjes, spring altijd met een skateboard van een stoeprand af want dan vind je tientjes.
Als je gaat papierprikken op een bungalowpark, dan vind je zelfs 100 gulden! al heb je daar nu niet veel meer aanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb een keer een tientje gevonden toen ik met een skateboard een stoeprand af sprong.
Dus, jongens en meisjes, spring altijd met een skateboard van een stoeprand af want dan vind je tientjes.
Vind je daar ook stemmen voor een TTK-wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikheb ook nog een les. Ooit vond ik in een openbare afvalbak een dode schildpad.
Dus, jongens en meisje, kjik nooit in een openbare afvalbak, want dan vind je dode schildpadden.
![]()
Zal ik dan maar eens beginnen met lezenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind je daar ook stemmen voor een TTK-wedstrijd?![]()
Goed planquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eens beginnen met lezen.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelezen, nu nog even stemmen en dan ben ik klaar.
jee!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Klaar! (broek optrekken en doorspoelen maar)
Ja, ik zat ook te denken om een topic in het liefdesverhalenforum te openen om mensen naar de TTK wedstrijd te lokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
jee!
Hoe lang blijft het stemmen nog open staan? Gaan er nog mensen stemmen? Moeten we anders even stemmen werven in het liefdesverhalenforum?
Ik heb heel niet stiekem directe reclame gemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Ik heb heel stiekem indirecte reclame gemaakt...
Ik lees nu, straks even stemmenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelezen, nu nog even stemmen en dan ben ik klaar.
Da's zielig.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn kat heeft oorontsteking en nu moet ik met zo'n ding in d'r oor gaan wroeten.![]()
Dat zat ik me ook al af te vragen... een wattenstaafje? Een pipetje met oordruppels?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Definieer 'ding'.
Precies. 'Zo diep mogelijk,' zei de arts. En op haar praktijk ging het allemaal prima. Het poesje gedroeg zich voorbeeldig. Maar bij mij begint ze als een gek te piepen. Ik heb de indruk dat ik het pipetje in een gat probeer te steken dat er niet zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
Dat zat ik me ook al af te vragen... een wattenstaafje? Een pipetje met oordruppels?
De laatste avondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:57 schreef DaMart het volgende:
Dit is voorlopig mijn laatste avond thuis online... morgen moet ik toch echt eens mijn ADSL gaan laten verhuizen... dus als iemand nog een leuk afscheidsgedichtje heeft of zo![]()
In 1 woord: prachtig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De laatste avond
Koester de avond
Slaap wel
Sta op gezond
Internet zo snel
Verhuizing
Van de ADSL
De ochtendstond
Heeft goud
In de mond
Ik heb er eindelijk nieuws over, zie het TTK topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe is het eigenlijk met de FP afgelopen?
Hier ook, zo zwart wit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:13 schreef Biancavia het volgende:
De bomen zien er hier prachtig uit!
Ik heb wel 1 koppeltje koolmeesjes gezien geloof ik, maar sowieso zijn hier de hele winter vogels geweest (eksters, merels, roodborstjes, mussen, koolmeesjes).quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd weer veel vogeltjes zijn. En ligt het nou aan mij of komen ze vaak nu al in koppeltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |