Aha, dat is dan ook weer duidelijk. Eigenlijk zou je geen smileys moeten gebruiken als je niet weet wat ze betekenen. Dat is net zoals als phonetisch Spaans spreken, maar geen idee hebben waarover je spreekt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De smiley fungeert meestal als signaal dat je degene aan wie je je post richt niet serieus neemt.
"" vind ik wel weer erg leuk.
Nee. Het lijkt op een zonnebril met witte tanden. Misschien betekent het zoiets als 'kijk mij een bink wezen'? Maar daar hadden we geloof ik al "quote:
Broertjequote:Op donderdag 9 februari 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Het lijkt op een zonnebril met witte tanden. Misschien betekent het zoiets als 'kijk mij een bink wezen'? Maar daar hadden we geloof ik al "" voor.
Ik ben niet goed met plaatjes, ik houd meer van woorden.
Aaaaaaaah en ze kunnen een post zo verduidelijken!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:39 schreef Claudia_x het volgende:
Smileys die ik nooit zou gebruiken:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, oO< ,
,
,
,
,
,
,
.
Van woorden en taal inderdaad. Ik heb trouwens bij mijzelf de indruk dat mijn vermogen om "mooie taal" te gebruiken niet uit de verf komt op een openbare gelegenheid als een forum. Alsof ik een soort van noodzakelijke bezieling mis, of misschien wel lef.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met plaatjes, ik houd meer van woorden.
Maar wel dus bijvoorbeeld dequote:Op donderdag 9 februari 2006 00:39 schreef Claudia_x het volgende:
Smileys die ik nooit zou gebruiken:
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, oO< ,
,
,
,
,
,
,
.
Nee, ik vind mezelf wel gevat op een forum.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:43 schreef bofneger het volgende:
Herken je dat? Dat je taalgebruik in brieven of e-mails, in ieder geval in het besef van een besloten kring veel beter tot je recht komt?
Maar in spreektaal kan je gezichtsuitdrukking veel zeggen, wellicht kan je in plaats van gezichtsuitdrukking smilies gebruiken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:48 schreef bofneger het volgende:
[..]
Maar wel dus bijvoorbeeld deof de
of de
(deze vind ik wel sympathiek).
Zou ik kunnen gebruiken, als ik ietwat slaapdronken zou zijn.quote:
Ideaal voor in een fotoboek. Hoef je tenminste niet te bedenken wat je terug moet zeggen.quote:of de![]()
Ja, die is gewoon sympathiek. Dat doe ik in het echt ook, maar dan met één hand natuurlijk.quote:of de(deze vind ik wel sympathiek).
Sinds de invoering van de smiley of ook al ver daarvoor?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:52 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, ik doe het ook regelmatig met twee handen, besef ik nu.
Ach, nee, pff, dat doe ik al sinds de jaren '80, joh.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:00 schreef bofneger het volgende:
Sinds de invoering van de smiley of ook al ver daarvoor?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, nee, pff, dat doe ik al sinds de jaren '80, joh.
Ik heb morgen niets te doen, dus het wordt hoog tijd om te gaan slapen. Welterusten.![]()
![]()
![]()
Ja, met school ga ik in september naar Rome, en met een orkest met oud en nieuw naar China.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:31 schreef DaMart het volgende:
Een wereldreis ?!
Kun je wel veel indrukken en inspiratie opdoen voor verhalen, gedichten en kunst
Uiteraardquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:37 schreef DaMart het volgende:
Leuk!
En in China... wel met stokjes eten he!
OK dan, posticons. Ben je d'r?quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:10 schreef bofneger het volgende:
Slaap lekker![]()
misschien kunnen we de PI's ook nog eens gaan doornemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |