Het is mooi geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij ergert je er ook aan, he?
Straks krijg je de interventie-crew van fok! bij je thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
A - men.
Heb jij het kerstverhaal van Finkers wel eens gezien?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zullen ze toch op de grond moeten zitten, vrees ik.
Ik kan me alleen herinneren dat de drie wijzen mochten helpen met het aandrukken van de tractorquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Vrees niet, vader!'
'Ja,
maar hij moet toch af!'
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat de drie wijzen mochten helpen met het aandrukken van de tractor
Ken je toevallig de prent van het "kerstfeest van de vissers"?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht altijd dat het een schande was om het kerstverhaal van Finkers leuk te vinden. Gelukkig leef ik niet alleen in schande.
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef bofneger het volgende:
Ken je toevallig de prent van het "kerstfeest van de vissers"?
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik u allen een welterusten toewensen?
Dat was een hele mooie prent van een zee bij nacht met vissende vissers aan boord. Tijdens Kerst.quote:
Hoe kun je op de prent zien dat het Kerst is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:15 schreef bofneger het volgende:
Dat was een hele mooie prent van een zee bij nacht met vissende vissers aan boord. Tijdens Kerst.
De prent was zo genaamdquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe kun je op de prent zien dat het Kerst is?
Wat betekent deze smiley volgens jou? Ik heb er altijd al een hekel aan gehad.quote:
Hint: ik rust mijn koffer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:19 schreef bofneger het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk zo?
Leuk dat je dat nu vraagt. Ik ga er van uit dat deze smiley flauwheid, sneuheid betekent. In bovenstaand geval dus flauwheid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat betekent deze smiley volgens jou? Ik heb er altijd al een hekel aan gehad.
De smiley fungeert meestal als signaal dat je degene aan wie je je post richt niet serieus neemt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:22 schreef bofneger het volgende:
Leuk dat je dat nu vraagt. Ik ga er van uit dat deze smiley flauwheid, sneuheid betekent. In bovenstaand geval dus flauwheid.
Wat betekent deze smiley volgens jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |