Kop op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Kaneelstok het volgende:
en niet alleen omdat bupatih mijn topics sluit
Elke off-topic reactie is on-topic in deze topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Aldus mijn mislukte poging om toch nog enigszins ontopic te posten in een TTK-topic.
Het mag allebei, toch? 'Deze topic' en 'het topic'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Elke off-topic reactie is on-topic in deze topic.
Zag je dat?
Ik zei 'deze',.
Ik stem toch voor het/dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Elke off-topic reactie is on-topic in deze topic.
Zag je dat?
Ik zei 'deze',.
Jawel, maar dat ik het zomaar zei, zonder enige aanleiding daartoe...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het mag allebei, toch? 'Deze topic' en 'het topic'.
Althans, dat mailde Pepijn me, toen ik een mailtje naar Onze Taal stuurde.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ik het zomaar zei, zonder enige aanleiding daartoe...
Dat maakte 't zo bijzonder.
14.gifquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Kaneelstok het volgende:
14.gif
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Dit topic' klinkt veel beter, natuurlijk. Laat daar geen misverstanden over bestaan.
In het kader van 'Recycle je posts voor een beter Fok!'quote:
Flamoes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Kut' klinkt ook veel beter als 'Vagina'...Maar dat terzijde...
Jeetje, p-etr-a,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:41 schreef p-etr-a het volgende:
Waar ligt de grens tussen literatuur en lectuur, en zijn er ook werken die onder geen van beide noemers vallen, maar in een grijze zone op de grens?
Ik vond het niet nodig er een topic over te openen en vroeg me dit ineens af naar aanleiding van Heleen van Royen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jeetje, p-etr-a,
jij pakt wel gelijk je kansen, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |