je hebt mij lief!! geef t maar toe...quote:
Dat lijkt mij een goed plan...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:02 schreef Furious het volgende:
Kutuser, ban!
Ik verban je snikkel van je onderbuik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef Remco_h het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan...
Ban furious...
Vast welquote:
Sterf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef Remco_h het volgende:
wat een liefde hier op fok....
de eerste doodsverwensing al te pakken....quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Remco_h het volgende:
[..]
de eerste doodsverwensing al te pakken....
krijg je geen ban voor t bedreigen van mede fokkers?
doe je standaard behandeling dan maar ff met je zelf...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik niet.
Standaard handeling jegens kutusers. [afbeelding]
Ik doe niet aan monologen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Remco_h het volgende:
[..]
doe je standaard behandeling dan maar ff met je zelf...
(oe...van een lief heb topic wordt t al bijna een afzeiktopic!!!)
genoeg stemmen in je hoofd om een goed gesprek mee te houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik doe niet aan monologen. [afbeelding][afbeelding]
Dan moet je toch eens met iemand gaan praten die er verstand van heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Remco_h het volgende:
[..]
genoeg stemmen in je hoofd om een goed gesprek mee te houden![]()
en groep 4 van de lagere school over doen zodat JE leert lezen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens met iemand gaan praten die er verstand van heeft.
Gebruik jij dan even hoofdletters?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Remco_h het volgende:
[..]
en groep 4 van de lagere school over doen zodat JE leert lezen...
dan zie je tenminste dat er je staat en niet ik...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Gebruik jij dan even hoofdletters?
ik deed mijn best....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat zijn we toch weer lief tegen elkaar.![]()
Ik lees wat ik wil lezen ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef Remco_h het volgende:
[..]
dan zie je tenminste dat er je staat en niet ik...
kan de tt even veranderd worden in of : t grote ik had mijn mede users lief topic!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |