'sowieso'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:08 schreef carmiie het volgende:
ik vind ned 1, 2 en 3 zowiezo saai, behalve de lama's
Vooral 't weer inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Furious het volgende:
[..]
'sowieso'.
Het NOS Journaal is af en toe ook wel humoristisch anders.
Die dag komt ook nogquote:
Hey, je vergeet er twee:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef Furious het volgende:
NED1
NED 2
NED 3
TV
Kabel
Sateliet
LCD
Verkapt-opsom topic.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:44 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Hey, je vergeet er twee:
Commerciële TV![]()
Furious:![]()
![]()
Jah, volgens Dirktator ben jij, zoals je al aangeeft in je profiel, lid van een jostiband. En ik heb t niet zo op leden van een jostibandquote:
Een eeuwige student lijkt mij ook niet al te slim.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Jah, volgens Dirktator ben jij, zoals je al aangeeft in je profiel, lid van een jostiband. En ik heb t niet zo op leden van een jostiband![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:56 schreef apestaartje het volgende:
Ik heb gekeken. Sympathieke personen, alleen jammer dat het bijna allemaal een beetje dezelfde types waren. Meestal héél gewoontjes, meestal van het platteland, afkomstig uit hele burgerlijke families en over het algemeen ongeveer gelijk van opleidingsniveau. Prima dat ze zulke mensen deel laten nemen, maar ik miste een paar stadse en/of hippe figuren ertussen en er waren er procentueel erg weinig van hbo/universitair niveau. Dan had je een betere mix gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |