Ik wou het onderstreepte wegdoen, maar internet was even weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En een onderstreepte, cursieve en dikgedrukte spatie is bést lelijk.
Hehe, jij altijd met je 'maar internet was even weg'-excuus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik wou het onderstreepte wegdoen, maar internet was even weg.![]()
Ja, maar de kameel had net 1 dildo in zijn aars gestopt.quote:
Leuk voor hem.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar de kameel had net 1 dildo in zijn aars gestopt.
Je mag niet liegen van je moeder.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Paltos het volgende:
Bupatih.
Je zei het in het algemeen, dus dat geldt ook voor die kameel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk voor hem.
Jammer dat ik niet heb gezegd dat ik altijd eentje meer dan die kameel heb, hè?
Ik had het tegen jou, dus ook óver jou!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei het in het algemeen, dus dat geldt ook voor die kameel.
Goed, dan heb ik net GEEN dildo in mijn aars gestoptquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou, dus ook óver jou!
Je doet het weer!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe, jij altijd met je 'maar internet was even weg'-excuus.
Zo kán je natuurlijk niets slecht/fout doen.
Ha! Mijn automatische altijd-eentje-meer-machine kan zichzelf *automatisch* op verschillende, door hem zelf te bepalen, tijdstippen uitschakelen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed, dan heb ik net GEEN dildo in mijn aars gestopt. Eat that, you piece of shit
!
Je hebt de machine stiekem nog even op laten staan, hé!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Mijn automatische altijd-eentje-meer-machine kan zichzelf *automatisch* op verschillende, door hem zelf te bepalen, tijdstippen uitschakelen!
Maar dat had ik jou expres nog niet verteld.!
Hee, valsspelen, dat telt niet he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Mijn automatische altijd-eentje-meer-machine kan zichzelf *automatisch* op verschillende, door hem zelf te bepalen, tijdstippen uitschakelen!
Maar dat had ik jou expres nog niet verteld.!
Ik geloof dat ie idd nog aanstaatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je hebt de machine stiekem nog even op laten staan, hé!
quote:
quote:
Im lurk dagelijks in TTK, zo probeer ik in ontwikkeling te blijven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kwam je anders in/bij dat topic?
Ik heb daar TTK niet voor nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Im lurk dagelijks in TTK, zo probeer ik in ontwikkeling te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |