Alles kan, Wim Kan, koffiekan, toekanquote:
Leer dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles kan, Wim Kan, koffiekan, toekan
Enzovoort, Zandvoort, Bredevoort
En nog veel meer, IJsselmeer, Hoogezand-Sappemeer
Dat was het dan, Soedan..
'Men' krijgt wel vaker hoofdpijn na het (te snel) eten van roomijs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Weet niet.
Nee, roomijs dus.
Nou kan dat? Ik krijg hoofdpijn.![]()
Het was dus niet meer koud, een van de main raisons voor het hoofdpijn krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Men' krijgt wel vaker hoofdpijn na het (te snel) eten van roomijs.
Oh, dat. Boeiend. Je gaat er toch niet dood aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Het was dus niet meer koud, een van de main raisons voor het hoofdpijn krijgen.
Maar het zag er zo smeuiig uit, ik kon het niet laten..
Bah, wat hoop ik dat ik wel dood ga, gewoon om jou een hak te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat. Boeiend. Je gaat er toch niet dood aan.
Ik heb altijd eentje meer. Automatisch.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ik deed dat met MSN al voor Paltos.
Niks is zeker tot het tegendeel is bewezen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dat. Boeiend. Je gaat er toch niet dood aan.
Oh, dat. Boeiend. Je gaat er toch niet dood van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Het is trouwens 'smeuïg' in plaats van 'smeuiig'.
Wel. Mijn gelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks is zeker tot het tegendeel is bewezen.
Ik ga er niet dood van, nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, dat. Boeiend. Je gaat er toch niet dood van.![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bah, wat hoop ik dat ik wel dood ga, gewoon om jou een hak te kunnen zetten.![]()
Dat is sneu, ik heb nl. geen steenpuisten op mijn aars.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb altijd eentje meer. Automatisch.
Volgens mij heeft niemand steenpuisten óp zijn of haar aars.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is sneu, ik heb nl. geen steenpuisten op mijn aars.!
Twee doodverwensingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het beste met jou voor.
Echt wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand steenpuisten óp zijn of haar aars.
Nou, jij dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand steenpuisten óp zijn of haar aars.
Krijg hoofdpijn door half ontdooid ijs.quote:
Nogmaals, hoe kun je steenpuisten hebben óp je anus?quote:
Ik heb er geen, dus jij hebt er (0+1=1) wel éénquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe kun je steenpuisten hebben óp je anus?
Dat is net zoiets als schimmel op de gaten in de kaas.
Whehe, ik kan nu alles doen met Bupatih wat ik wilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er geen, dus jij hebt er (0+1=1) wel één! Weet ik veel hoe jij er aan komt, ik wil het niet eens weten trouwens
.
Altijd eentje meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, ik kan nu alles doen met Bupatih wat ik wil!
Ik heb geen ranzige oma als vriendin, Bupa, dus jij hebt er...![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met grappig zijn vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |