Bron!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb het wel eens gezien dat ie 'm vergeten was. Toen Van de Hoogenband goud haalde ofzo en hij op 10 posts p/m zat.
Nee dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
Nooit er aan gedacht om hem te mailen?![]()
Furbie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Verbal en nog zo'n gast hebben automatisch dat die dingen onder die posts van hun worden gezet. Weet niet of tong dat ook heeft...
Alsof ik weet hoe dat moet. Net met een PC cusus begonnen. Vroeg op de derde dag : 'Hoe zet je hem ook alweer aan?'quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Verbal en nog zo'n gast hebben automatisch dat die dingen onder die posts van hun worden gezet. Weet niet of tong dat ook heeft...
Dat van o.a. Verbal zit in de software van het forum.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe dat moet. Net met een PC cusus begonnen. Vroeg op de derde dag : 'Hoe zet je hem ook alweer aan?'
Geef is antwoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik weet hoe dat moet. Net met een PC cusus begonnen. Vroeg op de derde dag : 'Hoe zet je hem ook alweer aan?'
Dat regelt Breuls allemaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo geef is antwoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geef is antwoord![]()
Dan kan deze dicht O
(het is al een wonder dat deze nog open is)
Ja ja het is eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo geef is antwoord
Het blijft een wonder dat Users die geen Nedelands kunnen typen mod worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |