abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34613755
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:21 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Precies, 15 jarige vakkenvullers nemen echt niet de moeite om alles netjes op te schrijven ed.
Op te schrijven ?
Je gooit het in 1 bak en paar keer per week wor die bak afgescant of artikelen die dus weg kunnen en als het ware dus uitgeschreven gaan worden om niet meer bij de vooraad te horen.
Je kan nu duidelijk zien dat wij met de Albert Heijn al heel erg ver voorlopen op andere supermarkten.

(Albert Heijn)
  maandag 30 januari 2006 @ 14:59:12 #202
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_34613866
Niet zeuren over AH hè. Zo kan het ook:

De Plussupermarkt:

Het leven is geen krentenbol.
pi_34613947
Ik stond ook al verwonderd te kijken dat ze bij Plus de hele supermarkt in 1 uur kunnen bestellen. Daar geloof ik niets van, aangaande je dus meer dan 800 vakken moet langslopen om achtereenvolgens: Product te scannen, voorraad checken/hoeveelheid producten in het vak controleren, nadenken hoeveel je voor de volgende dag nodig hebt, intoetsen, naar het volgende vak lopen. Volgens mij haal je dan nog geen 150 vakken per uur?
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_34613968
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef blrrrt het volgende:

De Plussupermarkt:
[afbeelding]
Proest
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_34614069
quote:

De Plussupermarkt:
[afbeelding]
ik zie..........

OVERZICHTELIJKHEID!
  maandag 30 januari 2006 @ 15:07:36 #206
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34614131
Ik denk dat dat een slechte zet is van AH.
Maar goed, mensen gaan toch juist voor de goedkopere artikelen elders winkelen...

Lijkt me dat als dit negatief voor hun uitpakt, ze het weer terugveranderen?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:12:15 #207
111612 blrrrt
pi_34614255
Om terug te komen op het assortiment van albert.nl:

• Albert.nl heeft een assortiment van ongeveer 10.000 artikelen. Dit zijn dus producten van Albert Heijn, Etos en Gall&Gall bij elkaar.
  • Een Albert Heijn XL supermarkt heeft een assortiment van ongeveer 30.000 artikelen.

Een normale winkel heeft dus over het algemeen meer artikelen dan albert.nl.
  • Het leven is geen krentenbol.
      maandag 30 januari 2006 @ 15:49:39 #208
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_34615322
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 08:00 schreef dahei het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zo staan er dus meerdere schappen in de winkel erbij. En je kan overal wel een antwoord op hebben, maar het feit blijft dat ik mijn Sisi Fruitmania niet meer kan kopen, jij zegt dat de winkels niet voller kunnen, en de vakken momenteel bijna leegstaan. Mijn foto spreekt boekdelen: De winkels zitten momenteel niet vol...
    De winkels . Ga eerst alle AH's langs in NL, maak overal een foto van datzelfde vak, en durf te zeggen dat alle AH's zo hun vakken hebben staan. En zoals al meerdere malen eerder gezegd, we hadden toen net een worp gehad, dan staat alles nog niet perfect vol.

Overigens, sommige mensne hebben het hier over vakkenvullertjes die niks weten etc. Gelukkig zijn er de 'ploegleiders'! Als je bij een normale AH winkelt, dat volgens de AH formule (dus ook goede service!) bestaat, dan zal dat 15 jarige persoontje heus wel gewoon naar die leider toelopen, om je vraag aan dat persoon te vragen. Of desnoods die leider erbij te halen.

Maar Dahei, waarom winkel je nog bij de AH, als je de Jumbo (of wat dan ook) zo super vindt, zo veel goedkoper, zo veel betere service? Gewoon uit interesse.
    pi_34615901
    De leider. Ik weiger 1 of andere gast die zogenaamd de leider is en net zoveel als ik weet als leider te zien hoor. Gelukkig werk ik er al niet meer sinds 31 dec. Heb toen daarvoor mijn OT contract opgezegd.
      maandag 30 januari 2006 @ 16:12:03 #210
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_34616036
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef HPoi het volgende:
    De leider. Ik weiger 1 of andere gast die zogenaamd de leider is en net zoveel als ik weet als leider te zien hoor. Gelukkig werk ik er al niet meer sinds 31 dec. Heb toen daarvoor mijn OT contract opgezegd.
    Nja, ik kan ook wel VM zeggen maar dan zit iedereen gelijk weer van 'wat is dat nou weer? ' .

Bij ons is het wel anders, onze VM's weten meer de details van producten, wat ermee gebeurt is etc. Plus, klanten willen toch liever een VM spreken dan 'een 15 jarig vakkenvullertje ( )'. Ook al zal dat vakkenvullertje misschien evenveel weten .
    pi_34616100
    Bij ons zijn die ploegleiders ook gewoon vakkenvullers. We hebben ook 1 VM. Maar die doet geen ruk.
    pi_34616370
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef HPoi het volgende:
    Tis gewoon dat de vakkenvullers 1 a 2 keer per week een paar uur werken en niet weten wat de aanbiedingen zijn van de week. (wordt ook niet verteld, ook geen overzicht in de kantine)
    Beetje eigen inniatief mag dan ook wel of niet? Verder hangt er bij de ah overal een bonus kaartje voor.
    quote:
    en verder schijt aan de winkel hebben.
    Dat zou ik je afleren.
    quote:
    Vind je het gek, we moeten gewoon zo snel mogelijk die colli's in de winkel rauschen en thats it.
    Besparen heet dat.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_34616378
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:33 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Dat is echt al jaaaaaaren zo, maar waarom? Ik heb echt geen idee. Persoonlijk zou ik de meter met rijst dan omruilen voor de Grand Italia meter (mediterane prod.) Zodat alles idd bij elkaar komt te liggen.
    Omdat die worpen door mensen op het hoofdkantoor worden gemaakt en die hebben volgens mij nog nooit een winkel gezien.
    pi_34616448
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Op te schrijven ?
    Je gooit het in 1 bak en paar keer per week wor die bak afgescant of artikelen die dus weg kunnen en als het ware dus uitgeschreven gaan worden om niet meer bij de vooraad te horen.
    Dagelijks doen, is je voorraad preciezer.
    quote:
    Je kan nu duidelijk zien dat wij met de Albert Heijn al heel erg ver voorlopen op andere supermarkten.

(Albert Heijn)
    De Edah hier balanst nog met pen en papier, moet er niet aan denken.
    pi_34616451
    quote:

De Plussupermarkt:
    [afbeelding]
    Als mijn zuivel er zo uit zag zou ik in tranen uitbarsten.
    pi_34617131
    quote:
    Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeft
    AH heeft wekelijks tientallen aanbiedingen
    Nu dus wel.
    wel bijblijven hoor
    AH's aanbiedingen zijn alsnog duurder.
      maandag 30 januari 2006 @ 17:07:32 #217
    111612 blrrrt
    pi_34617814
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:47 schreef Tomhoog het volgende:

[..]

Nu dus wel.
    wel bijblijven hoor
    AH's aanbiedingen zijn alsnog duurder.
    Lijkt me sterk...

Een voorbeeld misschien?
    Het leven is geen krentenbol.
      maandag 30 januari 2006 @ 19:05:09 #218
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_34621494
    quote:

De Plussupermarkt:
    [afbeelding]
    Kan ook wel ns wat netter worden opgespiegeld

Nee, als je dit in je winkel hebt staan dien je toch echt eens goed na te denken over wat je besteld.....
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
      maandag 30 januari 2006 @ 19:08:14 #219
    86400 hollander76
    (Don't Don't Do It)
    pi_34621638
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Skinnymike het volgende:
    Ik stond ook al verwonderd te kijken dat ze bij Plus de hele supermarkt in 1 uur kunnen bestellen. Daar geloof ik niets van, aangaande je dus meer dan 800 vakken moet langslopen om achtereenvolgens: Product te scannen, voorraad checken/hoeveelheid producten in het vak controleren, nadenken hoeveel je voor de volgende dag nodig hebt, intoetsen, naar het volgende vak lopen. Volgens mij haal je dan nog geen 150 vakken per uur?
    Ik weet niet hoe jij scant, maar mijn bedrijfsleider ramt toch echt wel de hele winkel erdoorheen in max twee uurtjes. En als de winkel dan een aanwezigheidspercentage haalt van 98% dan valt er weinig te klagen denk ik zo.

Daarnaast loopt de AH misschien voor op andere supermarkten, maar dat maakt het niet altijd beter. Ik weet niet waarom maar als je de lege schappen in de plaatselijk AH bekijkt dan is het treurig hoor, zeker als je merkt dat het automatisch gebeurd. Dan heb ik persoonlijk liever iemand die al 10 jaar lang besteld en ongeveer uit zijn hoofd weet wat er besteld moet worden. Maar automatisch bestellen heeft zeker de toekomst.
    My white lines go a long way
    Either up your nose or through your vein
    With nothin to gain except killin' your brain
    pi_34622530
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar als je voor een heel gezin boodschappen doet en van iedereen zo'n beetje de voorkeuren weet, dan wil je gewoon wel weten of een product tijdelijk niet geleverd wordt of kan worden OF dat het totaal uit het assortiment is. Als het er niet is vreten ze inderdaad maar wat anders, maar als "men" bij AH vragen over producten wel of niet leverbaar niet kan of wil beantwoorden dan zoek ik toch mijn heil bij een winkel waar ze dat in ieder geval WEL uitzoeken.
    Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat ligt eigenlijk gewoon aan het filiaal-beleid. Als een product tijdelijk niet leverbaar is (door productieproblemen ofzo), hoort er gewoon een kaartje voor het schap geplaatst te worden dat het product niet verkrijgbaar is. Zo ook met artikelen die uit het assortiment gaan. Het is gewoon slecht dat bepaalde vakken van hardlopende producten leeg blijven zonder enige aanduiding. Daar zouden ze idd wel ff wat meer aandacht aan kunnen besteden.
    pi_34623009
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Omdat die worpen door mensen op het hoofdkantoor worden gemaakt en die hebben volgens mij nog nooit een winkel gezien.
    Dat valt wel mee hoor collega, ga eens een paar dagen op stap met de mensen van het HK en je weet beter
    (ter info: ik werk 2x in de week samen met Sherman aan dezelfde zuivelafdeling)

Over die Plus hierboven die 'opgespiegeld moet worden', lege vakken kun je niet spiegelen
    pi_34623242
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 19:42 schreef Carpento het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor collega, ga eens een paar dagen op stap met de mensen van het HK en je weet beter
    (ter info: ik werk 2x in de week samen met Sherman aan dezelfde zuivelafdeling)

Over die Plus hierboven die 'opgespiegeld moet worden', lege vakken kun je niet spiegelen
    Je kan het wel zo spiegelen dat het wat voller lijkt, maar goed volgens mij moest de zuivel daaro nog aankomen, en dan ga je van te voren niet spiegelen. Zeker de Plus niet .
    pi_34623498
    KLB.
    pi_34624000
    Tja het is dat ik geen andere winkels in de buurt heb. Maar het vlees van de AH is gewoon bagger en hun verdere assortiment is ook niet veel soeps. Brood probeer ik er al helemaal te ontwijken. Maar gelukkig heb ik goede bakkers en zo nu en dan de markt in de buurt.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_34624081
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Skinnymike het volgende:
    Ach jawel hoor zoveel stelt dat bestellen niet voor. het is natuurlijk erg afhankelijk van de grootte van je winkel maar in een uur moet je met handmatig bestellen een heel eind kunnen komen.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')