K: Heeft u dit product ergens staan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef HPoi het volgende:
K: De zomer thee is er niet.
AH-er: Tis winter.
K: Jamaar die heb ik altijd.
AH-er: Van de zomer is ie er weer.![]()
K:
Je verhaal is duidelijk, maar toch moet alle actie van de klant komen. IK moet naar de VM en JULLIE kunnen er niets aan doen dat iets niet meer te bestellen is. Laat hier nou net de kern van het verhaal zitten. Het management van Albert Heijn maakt keuze's, en die keuze's zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn of niet. Ik wil helemaal geen moeite doen voor de producten die ik wil kopen. En als het management wil dat de Euroshopper Jus de Orange terugkomt, dan bellen ze de leverancier op dat ze het weer terugwillen. Geloof mij maar dat ze het dan ook krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sommige producten zijn ook gewoon moeilijk te krijgen. Bolino vla, van die vla met chocolade bolletjes, is er bij ons al een paar maanden uit gegaan, aan het begin kreeg ik veel vragen. Verteld dat we negen van de 10 keer de helft van die pakken konden weg gooien omdat het niet werd verkocht en dat we daarom wat nieuws proberen. Klanten vinden het jammer maar begrijpen het meestal dan wel.
Wij hebben van die campina melk flessen in het assortiment, dat is de halfvolle variant, er is echter een klant die wil perse de volle melk variant. Dus heeft zij met mijn collega gepraat en hebben ze wat geregeld. Als zij de melk nodig heeft komt ze naar een van ons en wij bestellen ze dan, voorwaarde is wel dat zij ze per zes af neemt, we moeten ze per zes bestellen namelijk.
Ik weet niet in welk filiaal jij komt maar in mijn filiaal word er hard aan gewerkt om de klant tevreden te houden. En nee dat lukt niet altijd. Zo zijn er een tijdje terug voor verpakte vleeswaren uit het assortiment gegaan en nieuwe smaken voor terug gekomen. Maar de ouwe smaken worden helemaal niet meer gemaakt en wij kunnen die dus ook gewoon niet meer bestellen. Jammer, maar helaas.
[..]
Als klant heb je dat recht. En het personeel moet zich ook aan jou aanpassen. Met dit soort dingen zou je trouwens naar een VM moeten gaan, dat is de leidinggevende van een afdeling, baal je dat die sinaasappelsap er uit is? Vraag dan is bij de info balie naar de VM Houdbaar, hij kan je precies uitleggen waarom en wat er eventueel nog te regelen is.
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze er allemaal uit gaan, ik weet dat echter niet zeker... Dit is trouwens al maanden geleden begonnen met de voorverpakte vleeswaren. En zo gaat deze trend elke afdeling af...
Volgens mij was die ES Jus de Orange nog geen euro. Krijg je op die van de AH dan geld toe?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap is eruit maar daar is de anderhalve liter AH sinaasappelsap voor terug gekomen die 1 euro goedkoper is geworden
Hé jouw naam heeft de kleur van AH-Blauw. Ben je soms stiekum ook een AH medewerkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderd.
Bij de AH zijn wekelijks 10-30 artikelen 15% goedkoper. Bij de Jumbo zijn ze op het gehele assortiment 15% goedkoper, en dan altijd!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeft
AH heeft wekelijks tientallen aanbiedingen
Misschien in jouw dorp, maar hier in Den Haag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:43 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Jumbo is wel ff wat kleiner he
Als je tevreden bent, moet je dit ook gewoon blijven doen. Niemand zegt dat je de AH moet boycotten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef snellejelle het volgende:
ik werk niet bij AH maar vind de Appie Happie geweldig
er zijn hier drie supermakrten in ene straal van 200 m. van mijn huis, Nettorama (de goedkoopste supermarkt van NL, op merkgebied), Super de Boer en Appie Happie, nou ik doe al mijn boodschappen lekker bij Appie hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 07:44 schreef dahei het volgende:
[..]
Misschien in jouw dorp, maar hier in Den Haag niet.
Ik ben gelukkig geen AH medewerkerquote:Op zondag 29 januari 2006 07:40 schreef dahei het volgende:
[..]
Hé jouw naam heeft de kleur van AH-Blauw. Ben je soms stiekum ook een AH medewerker![]()
Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt. Wat betreft jou specifieke voorbeeld, de ES sinaasappelsap, weet ik eigenlijk niet exact waarom ze die er uit hebben gedaan, ik denk zelf omdat AH-huismerk nu ook 1,5 liter pakken sinaasappelsap hebben, en die qua prijs iets van 10 eurocent duurder is. (ES kostte 0.69, AH nu 0.79 volgens mij)quote:Op zondag 29 januari 2006 07:36 schreef dahei het volgende:
[..]
Je verhaal is duidelijk, maar toch moet alle actie van de klant komen. IK moet naar de VM en JULLIE kunnen er niets aan doen dat iets niet meer te bestellen is. Laat hier nou net de kern van het verhaal zitten. Het management van Albert Heijn maakt keuze's, en die keuze's zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn of niet. Ik wil helemaal geen moeite doen voor de producten die ik wil kopen. En als het management wil dat de Euroshopper Jus de Orange terugkomt, dan bellen ze de leverancier op dat ze het weer terugwillen. Geloof mij maar dat ze het dan ook krijgen.
"Waarom zou ik moeite doen om producten te bestellen als deze bij de Jumbo, Konmar, etc. gewoon in de vakken op voorraad zijn".
Als jullie vaste klant zijn bij de Mediamarkt en je wil een mooie dvd recorder kopen die daar niet op voorraad is. Als hij bij Modern voor dezelfde prijs te koop is, dan koop je hem toch daar?
hoezo gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen AH medewerker.
Ik hoop voor haar dat ze als modje ook nog wat geld krijgt uit de reclameinkomsten van Fok!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Aarde het volgende:
[..]
hoezo gelukkig
wie zegt dat je dan niet gelukkiger zou zijn dan met wat je nu doet
wat doe je nu eigenlijk
![]()
en ik denk dat ze ook nog wel een echte baan heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze als modje ook nog wat geld krijgt uit de reclameinkomsten van Fok!
Bij onze AH liggen ze dacht ik nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik was grootverbruiker van de Euroshopper Cashewnoten. Maar het vak is nu al meer dan een maand leeg, terwijl het kaartje er nog gewoon zit.. Ik vertik het om ineens de duurdere versie te gaan kopen.
En de Lays Bolognese is ook nergens meer te vinden. Tief op met je exotische "Tomaat & Basilicum" shit-smaken..
.
Enige reden dat ik nu nog naar de AH (WC Kanaleneiland) ga, is eigenlijk omdat ik te lam ben om voor sluitingstijd naar een andere winkel te gaan...
Euroshopper spul ligt meestal helemaal onderaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar als er op ooghoogte (!) een vak helemaal leeg is, dan moet dat vakkenvullers ofzo toch opvallen. Het is niet aan de klant om hen hierop opmerkzaam te maken.
wij hebbeb alles en als we het niet hebben zetten we er een kaartje voor met tijdelijk uit de assoirtimmentquote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik was grootverbruiker van de Euroshopper Cashewnoten. Maar het vak is nu al meer dan een maand leeg, terwijl het kaartje er nog gewoon zit.. Ik vertik het om ineens de duurdere versie te gaan kopen.
En de Lays Bolognese is ook nergens meer te vinden. Tief op met je exotische "Tomaat & Basilicum" shit-smaken..
.
Enige reden dat ik nu nog naar de AH (WC Kanaleneiland) ga, is eigenlijk omdat ik te lam ben om voor sluitingstijd naar een andere winkel te gaan...
Niet waar: de soep'zak' is uitgevonden omdat deze de soepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Skinnymike het volgende:
Het blik voldoet bij sommige klanten namelijk niet aan de uiterlijke eisen die van een exclusieve soep wordt verwacht. Hierop zijn de pakken geintroduceerd
Joh.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Euroshopper spul ligt meestal helemaal onderaan.
ik schat in dat zo'n zak ook kostprijsvoordelen geeft, en daarnaast logistiek gezien handiger is...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
Niet waar: de soep'zak' is uitgevonden omdat deze de soep
langer houdbaar kan houden dan een blik, en de smaak in
een soepzak blijft beter behouden dan in een soepblik.
Dat de klant een 'meer vers' of 'exclusiever' gevoel
krijgt bij de zak is iets wat men pas te weten kwam
NADAT de zak was geintroduceerd !!
Bron: mijn moeder werkt bij het bedrijf wat de zak ontwikkeld heeft !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |