Halloquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef PatjeDoN het volgende:
Hoi,
Zeg het eens, jongen.quote:Ik heb een beetje een probleem..
Zal ik niet doen.quote:Ik heb via een soort van profielensite (funkyhunks/babes) en daar even niet over szeiken..
Gezelligquote:Maar goed, ze vroeg mijn MSN. Leuk. Hebben hele tijd goed contact enzo, SMSen dag en nacht..
Neen, niet echt normaal nee.quote:En nou komt het probleem.. Ik heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld, terwijl ik haar nog nooit gezien heb![]()
Is dit normaal?
Als je iets voor haar voelt terwijl je haar nog nooit IRL gezien hebt, wat dus niet normaal is, is zo`n kaartje WEL normaal hoor. Als ze echt jou ware is, maken die 22 euros ook niet veel meer uit.quote:en binnenkort ga ik naar haar toe, maar om nou speciaal daarvoor een abo te kopen (een retourtje kost ¤22,70) lijkt me ook niet echt.. normaal
Dit was m dan.quote:naja hoop dat dit duidelijk genoeg is, reacties waar ik aan heb worden op prijs gesteld (¤22,70)
Laat haar tippelen. Dan kan ze jouw treinkaartjes betalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef PatjeDoN het volgende:
neee ik zit altijd in geldnood door mijn gallige BEL en SMS verslaving :-X
en erm.. ik moest nog een xtje lachen..
Pardon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef PatjeDoN het volgende:
Mod, please delete some of the sick fucked minds, die opmerking van Bakkes wees naar friggin kinderPEDOFILIE
ZE IS 15quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Laat haar tippelen. Dan kan ze jouw treinkaartjes betalen.
Helemaal niks psychologisch. En wat is het probleem!?!?!??!!quote:
TSK. Zo goedkoop ben ik niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Aventura het volgende:
Ik wou dat ik de ware liefde vond, en dat hij maar 22,50 euro van me verwijderd was. Koopie
Achja, iedereen zn eigen plekkie hé.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Geboortedatum: 1991-07-30
D:QW#D:!##@:DRWE:DFES:FDS: F:D
D:D
D:!!!!! AHAHAHAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |