Seizoen aflevering 4 dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef frankium het volgende:
Vanavond begint dus seizoen 2?
Er schijnt in een tvgids (weet niet welke) te staan dat vanavond aflevering 1 komt, dat zal wel voor de verwarring zorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef SlimShady het volgende:
100x verteld dat afl 4 van seizoen 2 vanavond komt.
en het vorige topic ging helemaal over de eerste 3 afleveringen.
wanneer leren mensen eens lezen![]()
Mwa hij hoeft niet perse dood van mij, maar ik zal hem niet echt missen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind Jack ook niet zo leuk maar ook niet echt irritant. In combinatie met andere personages wel leuk, KateSawyers irritaties Locke die hem ook niet zo tof vindt. Hij hoeft niet per se dood
Weet je het zeker dat afl 4 komt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef SlimShady het volgende:
100x verteld dat afl 4 van seizoen 2 vanavond komt.
en het vorige topic ging helemaal over de eerste 3 afleveringen.
wanneer leren mensen eens lezen![]()
maar goed... ik heb zin in vanavond![]()
Ja, ja, ja en nog eens ja. Mensen, lees het topic eens door.quote:
Je bedoelt de afleveringbeschrijving van net5.nl? Die sloop ik er dan wel even uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Eveli het volgende:
Kunnen de mensen die vertellen wat er vanavond gaat gebeuren in Lost die teksten ook niet even spoileren? Sommige mensen willen helemaal niks van tevoren weten, dus dat zijn eigenlijk ook spoilers en in de OP staat dat we die niet in dit topic willen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ja, ja en nog eens ja. Mensen, lees het topic eens door.
Vanavond komt de aflv. 4 van seizoen 2. De afl. heet ' Everybody hates Hugo'.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ook nog serieus op in gaan, het staat er pas zes keer
Dank je!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Je bedoelt de afleveringbeschrijving van net5.nl? Die sloop ik er dan wel even uit.
[..]
[..]
![]()
Verkeerde topic ... Lost (USA) Deel 22: See another man lying hier moet je zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Qlimax het volgende:
weet niet wat het is maar geen ene torrent loopt bij mij meer sinds ik Bitdefender draai...snap er geen hol meer van.... geen S02E15 voor mij....
niemand problemen met torrents binnenhalen...????
ze kan ook gewoon daar graag willen geloven, we zullen zien. ik denk niet dat dit the others zijn waar de franse vrouw het over had, maar wie weet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze is heel optimistisch of er is iets anders met haar aan de hand
je meent toch niet serieus dat je niet weet dat ze met de 4e aflevering van het seizoen 2 begonnen zijn aangezien ze de vorige 3 al uitgezonden hadden he? dat is ondertussen minstens 10 keer gezegd hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef wise het volgende:
hu, zijn ze nou een episode of wat vooruit gesprongen?
Dat weet ik wel zeker. Deze lui komen ook uit het vliegtuig. De franse had het over others die al jaren aanwezig waren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef boneyard het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon daar graag willen geloven, we zullen zien. ik denk niet dat dit the others zijn waar de franse vrouw het over had, maar wie weet.
[..]
dan heb ik die waarschijnlijk onbedoeld gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef boneyard het volgende:
je meent toch niet serieus dat je niet weet dat ze met de 4e aflevering van het seizoen 2 begonnen zijn aangezien ze de vorige 3 al uitgezonden hadden he? dat is ondertussen minstens 10 keer gezegd hier.
Die ga je over 2 weken waarschijnlijk nog veel stommer vindenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ontzettend genoten weer. Het was een beetje gissen af en toe omdat ik er ook drie heb gemist maar ik snap het meeste wel
. Dat donkere wijf van die groep die in de staart zaten vind ik stom!
niks verklappeeeeeeen!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die ga je over 2 weken waarschijnlijk nog veel stommer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |