quote:Producer Javier Grillo-Marxuach tells Sci-Fi Wire that the current season of TV megahit "Lost" will end with more than the standard 22 hours of TV. "We are doing 23 episodes, but the 23rd is a two-hour finale, so it's actually 24 hours," Grillo-Marxuach said in an interview. This would make it only one hour less than season one's runtime, and make this week's episode the first one of the season's second half.
Waar maak je dat op uit?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef mikezwet het volgende:
Ik zie aflevering 13 namelijk nergens vandaar dat ik dat dacht
Aha dus na seizoen 2 is het op.
Ik denk uit het feit dat er ergens wordt gerept van finale.quote:
Ja, precies. Met season finale spreken ze over het einde van een seizoen aka cliffhanger. Niet over het einde van een hele serie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Ik denk uit het feit dat er ergens wordt gerept van finale.
Een season's finale is nog niet het eind v/d serie.
Eens, ze moeten het hele concept niet gaan uitmelken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:03 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop niet dat er iets van 10 seizoenen gaan komen.
Haha ik dacht totaal 24 uur, dan zal het na seizoen 2 wel afgelopen zijn. Maar er word bedoeld dat 1 seizoen 24 uur duurtquote:
Download het dan gewoon. Kan je ook nog een hele hoop aflwveringen achter elkaar kijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Eveli het volgende:
Vrijdagavond zit ik telkens met een leeg gevoel voor de tv, want Lost komt niet.Het zat er al zo in geprogrammeerd: vrijdagavond Lost kijken.
Helaasch tot op heden nog niet bekend. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:26 schreef Arjan het volgende:
Is ook bekend welke aflevering wordt uitgezonden???
quote:Jorge Garcia speelt de rol van de behulpzame Hurley.
Da's mooi! Ik vreesde al dat ze tegelijk uitgezonden zouden worden! Idd een leuke televisie-avondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef somegirl het volgende:3 maart!!!!!!!!!!!!!!!!! weer om half 10 dus? beter, zag net dat wie is de mol om half 9 op vrijdag komt, dus dat belooft weer een goede vrijdagavond!
LET OP: Ik weet dus niet of Lost weer om 21.30u komt. Wellicht is dit wel zo, maar het is nog niet bekend naar mijn weten dus ik wacht nog even af. Waar moet Medium dan bijv. heen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef somegirl het volgende:3 maart!!!!!!!!!!!!!!!!! weer om half 10 dus? beter, zag net dat wie is de mol om half 9 op vrijdag komt, dus dat belooft weer een goede vrijdagavond!
Exact. Misschien gaan ze Charmed schrappen en Lost ervoor in de plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LET OP: Ik weet dus niet of Lost weer om 21.30u komt. Wellicht is dit wel zo, maar het is nog niet bekend naar mijn weten dus ik wacht nog even af. Waar moet Medium dan bijv. heen?
* Laniboekje daar heeeel mee eensch is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Exact. Misschien gaan ze Charmed schrappen en Lost ervoor in de plaats.
Zou ik 100% OK vinden![]()
Is dit uitzendschema nog niet definitief? Daar staat namelijk in dat Medium naar 20:30 gaat en Lost gewoon om 21:30 komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LET OP: Ik weet dus niet of Lost weer om 21.30u komt. Wellicht is dit wel zo, maar het is nog niet bekend naar mijn weten dus ik wacht nog even af. Waar moet Medium dan bijv. heen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Is dit uitzendschema nog niet definitief? Daar staat namelijk in dat Medium naar 20:30 gaat en Lost gewoon om 21:30 komt.
Alyssa Milano is wel lievquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje daar heeeel mee eensch is.
Charmed is echt ..![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef vanillivi het volgende:
Voor degene die nog niet op de hoogte zijn: ‘Everyone Hates Hugo’ is de episode die 3 maart om 21.25 uur wordt uitgezonden (Bron: Veronica gids).
3 maart
![]()
Mail mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Mmm shit zeg, ik heb alleen het eerste seizoen gezien en niet de eerste drie afleveringen van seizoen 2. Die moet ik voor vrijdag ergens vandaan zien te toveren.
Oh, That's Good News!!1111One ONEquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef vanillivi het volgende:
Voor degene die nog niet op de hoogte zijn: ‘Everyone Hates Hugo’ is de episode die 3 maart om 21.25 uur wordt uitgezonden (Bron: Veronica gids).
3 maart
![]()
http://www.movieminutes.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Kwyjibo het volgende:
Lost is echt relax. Heb de dvdbox gekocht en achterop disk 1 kan je wat krassen en dan krijg je een code. alleen wat kan je daarmee? in en op de staat nergens iets erover. hoop dat een van jullie dit weet? alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |