Het kutste is nog dat ze het niet hebben volgebouwd maar nu half braak ligt... ook nog een stukje een driving range geworden trouwens...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Furious het volgende:
Ik wilde even dit ontzettend toffe Kai-Tak filmpje met jullie delen: klik.
50/50 Real/Simulatie. Echt doodzonde dat ze Kai-Tak hebben volgebouwd, en niet hebben opengelaten voor sportvliegers.
Erg vet in iedergeval.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Mojave het volgende:
zo, heb alle examens achter de rug, dwz nu CPL ME-IR rated!
Thanks! ja, 7 maart begint die.quote:
Dat is zeker waar, maar maandag word het niet al te best weer dus ik weet niet hoever we kunnen gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef cheukert het volgende:
Vanaf EHRD langs de kust EHKD, EHTX, EHALen weer terug, als je nog wat tijd hebt, terug langs EHDR, EHOW, EHGG, EHHO, EHTE, EHEH, EHBD, EHSE, EHMZ
Heb je gelijk ook lekker veel uurtjes
Zeker zeker. Maar we moeten ergens een tussenstop maken (dan gaat m'n pa achter het stuur enz.). Anders maar gewoon een korte landing op EHRD maken gewoon.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef cheukert het volgende:
Lokaal kan toch ook leuk zijn? Als je minder ver maar toch overland wil kan je ook langs de kust naar Hilversum en via Schiphol CTR rondje om de toren ofzo
Vind ik niets.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef cheukert het volgende:
excel al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |