Het kutste is nog dat ze het niet hebben volgebouwd maar nu half braak ligt... ook nog een stukje een driving range geworden trouwens...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Furious het volgende:
Ik wilde even dit ontzettend toffe Kai-Tak filmpje met jullie delen: klik.
50/50 Real/Simulatie. Echt doodzonde dat ze Kai-Tak hebben volgebouwd, en niet hebben opengelaten voor sportvliegers.
Erg vet in iedergeval.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Mojave het volgende:
zo, heb alle examens achter de rug, dwz nu CPL ME-IR rated!
Thanks! ja, 7 maart begint die.quote:
Dat is zeker waar, maar maandag word het niet al te best weer dus ik weet niet hoever we kunnen gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:15 schreef cheukert het volgende:
Vanaf EHRD langs de kust EHKD, EHTX, EHALen weer terug, als je nog wat tijd hebt, terug langs EHDR, EHOW, EHGG, EHHO, EHTE, EHEH, EHBD, EHSE, EHMZ
Heb je gelijk ook lekker veel uurtjes
Zeker zeker. Maar we moeten ergens een tussenstop maken (dan gaat m'n pa achter het stuur enz.). Anders maar gewoon een korte landing op EHRD maken gewoon.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:20 schreef cheukert het volgende:
Lokaal kan toch ook leuk zijn? Als je minder ver maar toch overland wil kan je ook langs de kust naar Hilversum en via Schiphol CTR rondje om de toren ofzo
Vind ik niets.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef cheukert het volgende:
excel al geprobeerd?
Ik heb vooralsnog geen excel programma op m'n Notebook. (Apple)quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef cheukert het volgende:
ok, dit sheetje is namelijk erg mooi
MD-11 inderdaad van KLM.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:19 schreef Alternate het volgende:
apparte combinatie, welke maatschappij?
Ah, bedankt voor die link.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef cheukert het volgende:
OpenOffice misschienhttp://www.openpilotlogbook.org/
Welke maatschappij betaalt er nou voor 4 vluchten een TRquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:20 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
MD-11 inderdaad van KLM.
de B737 is van een buitenlandse maatschappij, slechts 4x op gevlogen op huurbasis.
Fijne vlieger ben je danquote:Op maandag 6 juni 2005 23:48 schreef TheFrankey het volgende:
ik zou ook niet met onur air vliegen...... maar ik vertrouw geen enkel vliegtuig.... ik ben er vrijwel altijd voor 100% van overtuigd dat er iets misgaat....
dit is overigens na 30minuten in de lucht al weer over....
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef Mojave het volgende:
Ja hoor, jij wel!
[..]
Fijne vlieger ben je dan![]()
![]()
![]()
he wat triest....je zoekt mijn posts haha.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef Mojave het volgende:
Ja hoor, jij wel!
[..]
Fijne vlieger ben je dan![]()
![]()
![]()
Lufthansa.... maar piloot zijn lijkt een stuk leuker dan het is hoor. Begrijp me niet verkeerd, het moet geweldig zijn ... maar je bent veel van huisquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef Mojave het volgende:
lol, heb er blijkbaar alle reden toe.
Maar goed, wat cool dat je pa vliegt, voor welke maatschappij?
Leg eens uit?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:44 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Lufthansa.... maar piloot zijn lijkt een stuk leuker dan het is hoor. Begrijp me niet verkeerd, het moet geweldig zijn ... maar je bent veel van huis
't kan iig niet zo zijn dat hij halve weken in Los Angeles doorbrengt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Als je pa op de 73 vliegt, dan is hij toch wel met het avondeten thuis en 3 dagen in de week vrij of niet?
Halve weken in LAX zit er niet in, ben net terug en vrijdag vertrokken, bar weinig vrij dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:45 schreef Mojave het volgende:
[..]
't kan iig niet zo zijn dat hij halve weken in Los Angeles doorbrengt.
Als dat zo is zou ik hem maar eens aan de tand gaan voelen![]()
Maar misschien dat hij long haul heeft gevlogen![]()
Flink lulligquote:Op zondag 26 februari 2006 18:47 schreef anisubs het volgende:
KUT!
Ik kan geen Piloot worden omdat ik Ambilyopie en Strabismus heb. (lui oog)
Haha naja beter iets dan niets..quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef Alternate het volgende:
[..]
Halve weken in LAX zit er niet in, ben net terug en vrijdag vertrokken, bar weinig vrij dus
Je hebt al een baan gevonden?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:00 schreef Alternate het volgende:
[..]
Halve weken in LAX zit er niet in, ben net terug en vrijdag vertrokken, bar weinig vrij dus
Probeer deze eens: logboek sitequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Furious het volgende:
Heeft er iemand toevallig ervaring met logbook software voor de computer?
Zelfde linkquote:Op maandag 27 februari 2006 11:36 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Probeer deze eens: logboek site
Werkt super en wordt door IVW geaccepteerd (JAR compliant). Gebruik hem al ruim een jaar naar volle tevredenheid, en niet onbelangrijk: gratiz!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |