Goeie uitleg voor de rechter.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het als alles het perfect goed doet ? Oke je hebt geen garantie, maar als je toch iets kunt kopen voor 100 euro terwijl het 700 in de winkel kost![]()
En het is illegaalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals: Ja ik koop nooit wat wat van de vrachtwagen is gevallen want dat is illegaal
Oke je hebt geen garantie
Jong gare wat zeg ik nou, de mensen die installeren het je allemaal en je hoort: hmmmm dat doet het goed dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
En het is illegaal
En het werkt nogal eens niet goed
enz..
Maar.. Maar.. Al die sjieke jassen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef DaForZz het volgende:
Kom je niet van je nep-kleding af?
Oh je hebt het over windows ofzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jong gare wat zeg ik nou, de mensen die installeren het je allemaal en je hoort: hmmmm dat doet het goed dus
Wat is het probleem alstie het perfect doet.
Ik heb het uiteraard over wasmachines magnetrons en dergelijke, een tv is ook goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Oh je hebt het over windows ofzo.
Ik dacht over producten als telefoons, laptops, wasmachines, magnetrons, vrouwen, tv-schotels en meer van dat grei.
Vrachtwagen rijdt ongeveer 80 (chauffeurs kennende 100) kilometer per uur over de snelweg.. Als er met 100 kilometer per uur een laptop van dat ding afflikkert, geef ik er geen ¤100 euro meer voor heur.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over wasmachines magnetrons en dergelijke, een tv is ook goed.
Ja gek ik bedacht me dat opeens dat een tijdje geleden iemand zei: als het van de vrachtwagen gevallen is koop ik het niet over.
zo stom
Zie je ! Zie je !! Ik zei het togquote:Ja gek ik bedacht me dat opeens dat een tijdje geleden iemand zei: als het van de vrachtwagen gevallen is koop ik het niet over.
quote:Je bedenkt iets
Dan typ je daar wat woordjes over want een verhaal is het niet
Dat was het
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Vrachtwagen rijdt ongeveer 80 (chauffeurs kennende 100) kilometer per uur over de snelweg.. Als er met 100 kilometer per uur een laptop van dat ding afflikkert, geef ik er geen ¤100 euro meer voor heur.
Er is vast een spreekwoord voor, maar dat weet ik nu even niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die reactie kon ik echt niet verwachten
Boeie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef master_X het volgende:
gaat denk ik meer over verduisterde spullen ... maar goed wat vindt jullie er van dan als je zoiets koopt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |